TESADÜF

By sena524nur

1.4K 105 21

Ferit ve Seyranın birbirini tanımadan bir gece yaşamasından sonra ,Seyran'ın ablası Suna'yı görücü uslü Ferit... More

Pençe
Adını Bilen Yazsın
Deli Kan
Fırtınadayım
Tokat
Hançer
🎵

Keskin

191 11 4
By sena524nur

Seyran'ın Anlatımıyla
Yusuf 'un evine geldim . Karsıda olan marketten birkaç atıştırmalık aldım . Binaya girdim . Dairesini bulduğumda yerde bir çift topuklu ayakkabı gördüm yanındada anahtar vardı poşetleri elimden bırakarak anahtara uzandım.Sessiz bir şekilde kapıyı açtım .Ayakkabılarımla içeriye doğru sessizce adımladım .Aralık kapının ardından koltukta üstüz  yusufu ve yanında mini elbisesiyle oturan kadını gördüm .konuşmalarını dinlemeye başladım . Kız "Ee bu Seyran şimdi sevgili olduğunuzu mu düşünüyor?"
Yusuf "aynen öyle ,1 yıldır konuşuyorum can sıkıntısına. Allah'ın anteplisi sevgili olduğumuzu falan sanıyor . iki söz söyledik hemen güvendi
       ah o deli dolu kaplan
       sözde yüreğimi avlar
Anlatıyorum işte ofiste yaşananları ,bir merhametli görmen lazım.Trip falanda atıyor kendini birsey saniyor takıliyorum işte öyle . Avcumun içinde yani biraz daha konuşmayı ilerletsem fotoğraf atar kesin!"
        merhametin ayazında
        pençen inadına parlar
"bide böyle saçma sapan sözler falan atıyor yok o kitap yok bu kitap. Çizim yapıyormuş birde kendini Kanuni sanıyor. O kadar saf ki buraya gelse ilk günden benimle birlikte olur "
        ah yakışıyor mu kaptan
        bu fiyakalı laflar?
"istiyorki üniversite bitince evlenelim ,yok bu şirkette tasarımcı olucam yok şu takıyı şu elmastan yalıcam bilmem ne  .Benim derdim zaten ondan fotoğraf almak"
        kaygılarımız apayrı
        kendi dümenine katlan
dinlediği müziğin sözleri bir puzzle gibi yusufun sözlerine oturuyordu
duyduklarıma inanamıyordum duvardan tutunarak evden çıkmaya çalıştığım sırada kadının kahkahaları kulağımı çınlatıyordu . O kadar ağrıma gitmiştiki bu ... ayakta duracak gücü kendimde bulamadim . kapının yanında duran askılığa tutunduğum sırada askılık yere düşerek güçlü bir ses çıkardi. Arkamı döndüğümde odadan çıkan yusufu gördüm .Yusuf"Seyran..."
Yusuf "seyran ...sen şey . .. ben aslında ... Seyran yanlış anladın bak senden bahsetmiyorduk " kolumu tuttu ve içeri geçirmeye çalıştı . seyran "bırak!yeter ben duyacağımi duydum " ardından bir tokat attım . yusuf "seyran ! yeter be" diyerek beni içeri çekmeye başladı

Feritin Anlatımıyla
Pelinin evine geldim  . Saat sekiz buçuk olmuştu . binaya girdiğimde bir kavga ve bağirtı sesi duydum hızlıca merdivenleri çıktığimda yusufun bir kızın kolundan tutarak içeri çekmeye çalıştığını gördüm Ferit "ne oluyor burda? bırak kızı!" Yusufu daha önceden tanıyordum binada sürekli sorun çıkartıyordu . Seyran"ya biraksana yeter artık !"  yusufu çekip yumruk attım . ferit " ne yapıyorsun lan kız bırak diyor duymuyor musun ? şerefsiz herif !" seyran "tamam yeter lütfen ,lütfen bırakın sorun yok ." kız çantasını aldı ve ağlayarak apartmandan çıktı . bende kızın peşinden koştum.
(seyran -ferit)
"Merhaba ,iyi misiniz ? yardıma ihtiyacınız var mı?"
seyran "merhaba ,iyiyim yok teşekkür ederim. Sizde uğraşmak zorunda kaldınız kusura bakmayin"
Seyran başının dönmesiyle birlikte hafif sendeledi .ferit kolundan tuttu .
"yok ne kusuru ,nereye gideceksiniz isterseniz ben bırakayim?"
s "yok teşekkür ederim rahatsızlık vermiyim ."
f "ne rahatsızlığı lütfen buyrun " feritin arabasını göstermesiyle birlikte arabaya bindiler. f "rahatsız olmazsanız , siz neden kavga ediyordunuz ;yani bu herif sizi neden tutuyordu ?"
seyran "ben ... Biz yusufla ...sevgiliydik ,yani ben öyle sanıyordum ... internetten konuşuyorduk 1 yıldır . Antepte yaşıyorum ben . Babam bir kurs için bir aylığına ablamla beni buraya gönderdi . Ben de sürpriz yapmak istemiştim..."
Seyran ağlamaya başladı
ferit "şerefsiz herif ya ,lütfen üzmeyin kendinizi değmez . Bu arada nereye gidiyordunuz ?"
seyran "ben şey ,kursa gidiyorum . size konumdan göstereyim."
ferit "inanmıyorum aynı kursa gidiyoruz!dedemde beni bir aylığına buraya gönderdi . Tesadüfe bak ."
seyran "aa öyle mi ne güzel"
ferit "tamam o zaman gidelim"
Seyran "herşey için çok teşekkür ederim"
ferit "rica ederim ne demek , artık kurs arkadaşıyız ayrıca ,birşeye ihtiyacıniz olursa ben burdayım."
seyran "çok sağolun,bu arada söylemeyi unuttum adım Seyran Şanlı"
ferit " Aa evet ,bende Ferit Korhan memnun oldum"
seyran "bende ,hoşçakalın"
seyran arkasını dönüp gittiğinde pelinle konuşmaya gittiğimi hatırladım sonra boşverdim . Odama çıktım üzerimi değiştirip pelini aradım bu ilişkiyi bitirecektim .
pelin"efendim ferit"
ferit :nerdesin pelin ?"
p "evdeyim ,nerde olabilirim ?sen söyle ,asıl sen nerdesin?"
f"bu yaptıklarından sonra birde bana hesap mı soruyorsun inanmıyorum sana ya ."
p "ne yapmışım ya ferit asıl sen kendi yaptıklarına bak!"
f "pelo bak beni deli etme . Bir tatile gelmedim diye elin adamıyla barda dudak dudağa ,olmuşsun tavırlarına bak ya bitti ama pelo artık yoksun hayatımda !Bir daha bana kesinlikle yazma ,görüşmeyelim de bitti!"
p"ne ? fotoğraf mı? sen ,sen nerden biliyorsun ki ? Off ferit asıl senin bir kadınla sarmaş dolaş fotoğrafların geldi bana ,kaç defa magazine çıktın,bir sürü kadınla birlikte oldun ! Bunların hepsini bilerek ben seninle ilişki yaşamaya devam ettim ve sen şuan bana ne diyorsun farkinda mısın?"
f "bak pelin ,ben sana bunları en başında söyledim ben hep böyle olacağım! Bunları bilerek sevgili olduk seninle ,şimdi de bitiriyorum daha fazla senin sesini de duymak istemiyorum okey ,bitti finito "
telefonu kapattım salak mıdır nedir ya... Kafamı dağıtmaya bara gidecektim .her ne kadar dedemle konuşmuş olsamda daha fazla dayanamayacaktım...hazırlanmaya başladim

Pelinim Anlatımiyla
inanamıyorum ya o kadar şeyi yaptı!beni bir eşya olarak görüyor,kendisi istediği kişiyle birlikte olabilir beni aldatabilir ama ben yapamam sanki kanuni ! Bitti artık bende feritin hayatında daha fazla kalamam...

Seyrandan
az önce yaşanan olayları idrak etmeye çalışıyordum . odama geçtim ablam içerde uyuyordu .  lavaboya geçip ağlamaya başladım söylediği kelimeler ,benimle konuşmaktaki amacı o kadar acı vericiydiki asla guruma yediremiyordum...

bir savaşın sondaki ,
o yıkık dökük bir yerdeyim
yoruldum yoruldum yoruldum
esir kalbim kimse bilmiyor
bir katilin elindeyim
yenildim yenildim yenildim
bir yangındı ,bir ben yandım
bile bile kandım
çarpıyor
göğsüme bir yalnızlik şarkısı
ah içimi çiziyor keskin

Kaç saat ağladım bilmiyordum.ama saat dokuz buçuk olmuştu heryerden yusufu engelleyip rehberimden sildim  . yüzümü yıkadım . Bara eğlenmeye gidecektim . Babamin haberide olmazdı . Lavabodan çıkıp dolabımı açtım ablam yeni yeni uyaniyordu
suna "seyran ,ne zaman geldin sen nasıl geçti bakalim? "
ablama olan herşeyi anlattım
suna "şerefsiz pislik ya ,ablacımm benimm sen hiç üzülme . Bir dakika şimdi ciddi ciddi Ferit Korhan bizimle aynı kursta ve seni buraya o biraktı öyle mi??? " seyran "evet öyle abla ne var bunda "
suna "tamam tamam ,ee nereye böyle "
seyran "içmeye gidicem."
suna "ne ? seyran saćmalama .babam duyarsa ne der?"
seyran "abla babam nerden duyacak ."
suna "seyran bak 12 den önce burada olacaksin"
seyran "tamam abla ya merak etme 12 den sonra külkedisine dönüşmem . "
seçtiğim gece elbisesini ve topuklu ayakkabılarımı giydim .Bunları gizli gizli almıştım ,belki dışarı çıkarım diyede almıştım .  Taksiye binerek en yakın bara gittim . Içeri girdiğimde bir müzik sesi ,ve alkol kokan bir ortam beni karşıladı.

Feritin Anlatımıyla
Arabama binerek en yakın bara sürdüm . içeri girdim . hemen birkaç shot diktim . etrafa göz gezdirirken onu gördüm ;seyranı.
 
(seyran -ferit)
içeriye göz gezdirdiğimde bugünki çocuğu gördüm .
yanına geçip birşey ler söyleyip içtim . Ilk defa içiyordum ve tek tek hepsinin tadına baktım . Bu sırada ferit kalkmış bana dönmüş dans ediyordu . Hem gülerek onu izliyordum ,hemde içiyordum .ferit "seyran sende gelsene dans edelim. "
seyran"olmazz ben dans edemem ki "
ferit "bende bilmiyorum zaten ,gel ben sana yardım ederim"
seyran feritin yanına gitti. Ferit ellerini seyranın belinde birleştirdi ve dans etmeye başladılar. Ikiside sarhoş olmuş bir şekilde şarkıya eşlik etmeye başladılar.
hadi çal giderken kapımı
nefes aldığın süre seninim
kapadım bütün yollarımı
bebeğin, gülün ,serserinim
ferit " ee seyran sen neden geldin buraya ?"
seyran "sence ? asıl sen neden geldin?"
ferit "doğru .bende sevgilimden ayrıldımmm.beni aldatmişş."
seyran"anladım"
ferit"senin kafan güzel mi seyran?"
seyran "bilmem ,güzel mi?
ferit "bence güzel"
seyran "bilmiyorum ama çirkin olmadığı kesin hahaha ."
ferit "haha benim ki peki yakışıklı mı sence ?"
seyran "bilmem ,olabilir "

             saat :23:30

seyran ve ferit biraz daha dans ederler
ferit "seyrannn . buranın yukarısında otel varmış gidelim mi?"
seyran "otel mi ? neden?"
ferit "hiç öylesine uyuruz .ha olur mu?"
seyran "uyur muyuz?"
ferit "evet"
seyran "olurr"
ferit içeceklerini öder. sonrasında seyranla beraber merdivenlerden çıkarak otele girerler .
odalarına geçtiklerinde ferit gömleğini çıkarır .Seyranın belinden tutarak elbisesinin fermuarını indirir.Ve seyranın sırtı yatakla buluşur...
        
🔔🔔🔔
herkese merhabaa bugün 3. bölümümüzde geldi herşey heyecanıyla devam ediyorrr🌟.📣bu bölümden sonra vote sınırı koyuyorum bir dahaki bölüm için 5 vote .📣iyi okumalar. vote ,yorum ve fikirlerinizi bekliyorumm❤❤❤

      

Continue Reading

You'll Also Like

3.1M 68.9K 18
'Umudun gece ise, ay'a tutun.' ∞ (15/08/2018; Başlama tarihi.)
346K 9K 21
Viranşehir köyünde zamanında halka zulmeden adamın katil oğlu ile ansızın onun kapısını çalan masum güzel lalin ~ Efkan ve lalin Kötü yorumlarınız ve...
31.2K 5.1K 9
Atakan Eralp, Birce'nin hayatına bir rüzgar gibi girip çıkmıştı. Arkasında da bir ehliyet, iki kare fotoğraf ve tutulmamış bir söz bırakmıştı. Birce...
171K 10.5K 39
Yüzbaşı ve Profesör Doktor ... Vatanı uğruna şehit olmayı kafasına koymuş, bu hedef uğruna acı da dahil olmak üzere hislerinden vazgeçmiş, varını yoğ...