Revenge ✔️

By twerking__styles

866K 39.6K 5.1K

"Imao sam je gde sam želeo da bude. Na mestu gde sam je imao samo za sebe. Na mestu u kome su se moje najmrač... More

Samo je san
Plan
Sve će biti u redu
Kovrdžavi čudak
Nikada ne gubi nadu
Nevolja
Zamerili ste se sa pogrešnom devojkom
Promenila sam se
Osveta počinje
Glupe noćne more
Nevolja je počela
Jesam li te uplašio?
Francuski poljubac
Misterija
Uplašio si me
Bezobrazne su zelene
Ne ostavljaj me
Igraćemo se Styles
Sada si moja...moja devojčica
Je l' ti ovo dovoljno prljavo?
Ona je moja!!
Od mene ne smeš bežati..
Nisam tvoja!
Trči!!!!
Tvoj sam.
Znam svaki tvoj pokret...xx
Prokletstvo!!!!
Samo smo ja i ti ovde...sami
On te želi..
Tebe..
Bežim od tebe..
Samo tvoja..
Svaki kraj ima novi početak
Smrt nije završetak
Edward
'DID'
Ličnost
Beži!
Tajna
Pretnja
Opasnost
Déjà vu
Istina
Izdaja
Lutka
Šuma
Prošlost
Promena raspoloženja
Izgubljenost
Priznanje
Traume
Igra
Strah
Bol
On
Pitanja
Teorija
Iznenadjenje
Mrak
Osećanja
Samoća
Odluka
Sećanja
Obećanje
Oštećen
Laži
Udarac
Borac
Igra ličnosti
Harry'a više nema.
Ples u mraku
Promena uloga
Stare navike
Ćutanje
Svo vreme u zabludi
Mracna proslost
Spavaj andjele...spavaj
Ovo nije obican hotel
Saznao je
Nisam spremna na to
Vise od svog zivota
Ispravna odluka
Devojcice...ovo nije Harry
Zamka
Zauvek moja
Vreme je.
Samo početak
Kolateralna šteta
Zakopana istina
Teorija poremećaja
Tri ličnosti
Sami
Crna vrata
K'njemu
Prepreka
Hmm
Stidljivost
Izgubila si ga.
Zajedno
Volim te,devojčice
Latice ruža

Nova strana

4.5K 267 45
By twerking__styles

 Mogu osetiti kako mi se otkucaji srca ubrzavaju dok postajem svesna svog okruženja i dok se pokušavam prisetiti šta se dogodilo. Bol, tama.. Nekoliko trenutaka sam morala žmuriti kako bih se privikla na osvetljenje koje me je dočekalo čim sam otvorila oči i pokušavati se usresrediti na nešto kako bih izbegla svoje neusporene misli. Tek nakon nekoliko sekundi sam postala svesna da su mi leđa naslonjena o čvrsto  i u isto vreme toplo telo. Njegova ruka je prebačena preko mog struka i prsti su mu isprepletani sa mojim dok osećam njegove uzdahe pored svog uveta. Sva čula su se probudila pri tako poznatom osećaju. I ako mi srce želi iskočiti od toliko jakih otkucaja, osetila sam se sigurno u ovom zagrljaju. Duboko sam udahnula osećajući miris jakog muškog parfema sa nežnijim mirisom jabuke. Pokušavam shvatiti šta se događa, šta se dogodilo ali izgleda da još uvek nisam pri sebi zato što ne mogu ni shvatiti ko je iza mene. Zadržala sam dah kada se muškarac iza mene još više približio ka meni tako da sam mogla osetiti svaki deo njegovog tela. Dok sam bila u njegovom toplom zagrljaju, nisam mogla a da ne primetim način na koji se moje telo probudilo. Osetila sam pomeranje njegovih prsa sa dubokim uzdisajima i svaku pločicu kako dodiruje moja gola leđa. Njegove noge su bile čvrsto obmotane oko mojih i bila sam svesna činjenice da ne mogu tek tako ustati jer me je držao u njegovom toplom zagrljaju koji mi je davao neubičajenu sigurnost ali ipak sam se malo pomerila tako da se svaki deo mog tela protrljao o njegov i u sledećem trenutku sam širom otvorila oči kada sam osetila ogromnu, čvrstu stvar u donjem predelu mojih leđa. Disanje mi se znatno ubrzalo, nisam mogla zaustaviti brzinu pomoću koje moje misli me susreću sa svih strana kao što nisam mogla ni zaustaviti drhtaj koji je prošao kroz moje telo, sve ovo je tako poznato..Ukočila sam se kada sam osetila ugriz na svom uvetu i nakon toga poljubac koji je ublažio prijatnu bol. Pokušavam naterati sebe da se usresredim na ono što se dogodilo pre nego što sam se probudila, terajući svoj mozak da proradi davajući mi mutne slike na kojima sam se setila ogromnog bola, i zatim mraka ali i pre svega toga Harry'a..Ljutog Harry'a. Zažmurila sam kada sam u svojoj glavi čula njegov preteće tih glas,  videla njegove tamne oči i telo koje nikada ne može biti obuzdano. Strah me je obuzeo zbog onoga što sledi, telo mi se opustilo u njegovom zagrljaju osećajući se kao i da pripada tu, u njegovom zagrljaju dok su mi kroz misli prolazili načini preko kojih moram čuvati zvezdicu. Ne znam kakvog je raspoloženja Harry, ne znam da li je ljut na mene, besan, da li me želi ostaviti ili čak reći mi da sam bila njegova najveća greška.

"Prestani" njegov tih,hrapav glas koji je rekao tu jednu reč koja je bila dominantna je u isto vreme zvučala i kao molba. Nisam znala na šta je mislio, nisam znala kakav odgovor želi niti šta će se dogoditi nakon promene naših uloga pre nego što sam se onesvestila. Stomak mi se stegnuo kada me je njegov topao dah obasuo po licu i zatim sam opet čula njegov glas od kojeg su mi se prsti zgrčili

"Prestani razmišljati toliko, samo se dodatno nerviraš" ovaj put mu je glas bio nežniji i osetila sam brigu u njemu zbog čega sam zatvorila oči i pokušala poslušati njegov savet. Nisam mogla a ne primetiti način na koji se moje obline savršeno uklapaju sa njegovim snažnim telom i ne primetiti način na koji su mi se dlake podigle zbog osećaja kada njegovi prsti prelaze preko mojih sa kružnim pokretima. Svesna sam da zna kako deluje na mene, veoma dobro zna šta mi radi i vidi se da se ne ustružava upravljati sa mnom onako kako on želi. Ipak je on Harry. Ružan osećaj me je obuzeo kada se Harry odmaknuo od mene i osetila sam spuštanje i podizanje kreveta što mi je dodatno potvrdilo da je Harry ustao, i ako je bilo dovoljno to što sam osetila hladnoću kako me je okružila i nepoželjan osećaj nesigurnosti obuzeo. Ne želeći da znam šta sledi prebacila sam ćebe preko glave i pokušala ubediti samu sebe kako je sve ovo što se do sada dogodilo samo veoma,veoma dug san i da kada se probudim da ću biti na plaži i sunčati se dok nemam ni jednu jedinu stvar oko koje bih se trebala brinuti. Nažalost nisam imala dovoljno vremena jer  je ćebe sa kojim sam se prekrila sada nalazilo na podu dok me je Harry gledao očigledno zabavljen mojim ponašanjem jer je pokušavao sakriti osmeh tako što je grickao donju usnu.

"Nešto je smešno?" podigla sam obrve i protrljala sam prste kada me je preplavila želja da dotaknem svaki deo njegovog tela koji me poput magneta privlači.

"Ti" samo ta jedna reč koju je izgovorio sa glasom koji je bio ispunjen nekom mračnom željom i sa obećanjem me je prebacio preko litice.Zadržala sam dah kada me je podigao u svom naručju i pokušala odupreti želji da obmotam ruke oko njegovog vrata i da zagnjurim glavu u njegov vrat. Dok mi je telo drhtalo od želje sa svojim laganim koracima nas je izveo iz sobe i uneo me je u kupatilo u koje sam skorije bila ali ipak nisam našla dovoljno snage u sebi kako bih nešto rekla. Čim smo ušli preplavila me je toplota koja dolazi iz tuš kabine iz koje kroz slavinu prolazi topla voda. Nisam  znala šta se događa, očekivala sam razne reakcije od Harry'a ali ovakvo ponašanje definitivno nisam. Ovo je verovatno njegova nova strana koju tek trebam upoznati. Bez pitanja i bez nagoveštaja nas je uveo u tuš kabinu nakon što je sa nogom zatvorio vrata od kupatila i pre nego što sam shvatila šta sam uradila, ruke sam čvrsto obmotala oko Harry'evog vrata kao što sam i zamišljala i glavu zagnjurila u njegov vrat i za uzvrat sam osetila kako je njegovo telo zadrhtalo.

"Devojčice.." srce me je zabolelo kada sam čula njegov glas kako je zadrhatao na kraju. Ovo je osoba koja je uvek bila tu za mene, osoba koji bi učinila sve za mene, ne smem to zaboraviti. Polako me je spustio na klizav pod dok sam osetila kako me voda okružuje i samo povećava i onako visoku temperaturu u mom telu. Tek kada sam se malo udaljila unazad pogled mi je zastao na njegove zglobove koje su okružile rane koje se šire u nekoliko linija. Tek dok sam gledala to što sam ja prouzrokovala setila sam se da me je Harry uhvatio nakon što sam onesvestila ali je bio i dalje pomoću lisica zakačen za krevet. Ispustila sam jecaj pri pomisli koliku je snagu upotrebio kako bi otkinuo lisice, Isuse..Uzela sam mu obe ruke u svoje i sa mutnim pogledom ne samo od vode koja ne prestano lije na nas vec i sa svojim suzama gledala njegove povređene ruke.

"Harry.." kroz jecaj sam izgovorila njegovo ime i primetila kako se njegovo telo napelo i zatim je izvukao svoje ruke iz mojih i stavio ih je na moje obraze i naterao me je da podignem pogled.

"Pusti me da se brinem o tebi" ispustila sam suzu koju sam pokušala zadržati kada me je njegov tih glas pogodio jače nego da je vikao na mene. Oči su mu poprimile svetlo zelenu boju, moju omiljenu ali na licu mu se ucrtavala bol koju nije pokušao sakriti od mene. Nije sačekao moj odgovor,već nas je pogurao ispod tuša tako da na oboje voda pada i spustio se i uzeo je jedan šampon i na svom dlanu je ispustio malu količinu i protrljao je dlanove i zatim ih je spustio na moja ramena zbog čega sam zadržala dah i oslonila se sa levim ramenom na pločice jer sam osetila kolena kako su mi zadrhtala zbog njegovog dodira.Oči su mu se zamaglile dok je gledao svoje ruke sa kojima je prolazio preko mojih ramena i ruku sa veoma sporim pokretima kao da je želeo sve ovo veoma dobro zapamtiti. Telo mi je gorelo od njegovih dodira a njegovi pogledi su garantovali da se ti izgoreni delovi nikada neće oporaviti. Disanje mi se znatno ubrzalo kao i otkucaji srca dok sam gledala Harry'a ispred sebe, niz kojeg se sliva voda samo u boksericama dok sam ja bila samo obučenja u donjem vešu. Telo mi je obuzela žudnja i glad koju je samo on mogao zasititi ali u ovom trenutku nije davao znake da će to i uraditi. Ujela sam se za donju usnu dok sam gledala kapljice vode kako se spuštaju niz njegov vrat prolazeći preko njegovih grudi i čvrstog stomaka koji je veoma brzo pomera zbog ubrzanog disanja sve dok ne nestaju u boksericama. Zajecala sam kada mi se nešto u stomaku steglo kada me je Harry uhvatio za kukove i približio ka sebi tako da se naša tela blago dodiruju i prešao je na moj stomak i prolazio je sa kružnim pokretima preko njega dok mu je pogled bio zaključan sa mojim. Usne su mi gorele u želji za njegovim i taj osećaj nije nestao, samo se pogoršao. Nije prekinuo našu plavo-zelenu vezu dok se spuštao i kada je pao na kolena ispred mene, zbog tog prizora su mi noge zadrhtale i u sledećem trenutku su mi se ruke našle u njegovoj dugoj kosi, dok sam sa svojim promuklim glasom rekla "Pašću" na šta je on oblizao svoje već mokre usne i uzvratio 

"Uvek ću te uhvatiti" zbog čega sam zatvorila oči pri naletu emocija koje nisam mogla dešifrovati.Svoje klizave ruke koje su bile pune šampona je stavio na moje noge i svakom otkrivenom delu mog tela je posvetio pažnju sem onom delu kojem je toliko potreban.Sa veoma ubrzanim prstima sam mu prolazila kroz kosu kako bih odagnala ove emocije koje me guše dok se pritisak u mom stomaku povećavao. Kada sam otvorila oči videla sam da je ustao dok su mi ruke i dalje bila u njegovoj kosi ali sam spustila ruke kada je rekao sa glasom koji nije odavao ništa

"Okreni se" i uzdahnula sam nakon što sam se okrenula. Zašto ovoliko ćuti? Zašto se ovako ponaša, izgleda ranjeno, veoma otvoreno ali u isto vreme svesna sam činjenice da on kao i uvek kontroliše situaciju ali je isto tako veoma udaljen. Šta se dogodilo nakon što sam se onesvestila? Svesna sam toga da se nešto moralo dogoditi jer je promenio svoj pristup ka meni i ako su mu ruke svuda po meni. Naslonila sam se na njega kada sam osetila njegove ruke na svojim leđima, kako svaki deo koji on dotakne reaguje na njegov dodir i ako bih volela da ne deluje ovako na mene. Osetila sam toplotu koja dopire iz njegovog tela koja greje moje srce bez obzira na toplu vodu koja nas je sada opkolila kada se pomerio unazad i ja za njim. U donjem delu svojih leđa osetila sam njegovu erekciju koja pulsira i prsti su mi se zgrčili pri tom osećaju i zavrtelo mi se u glavi od osećaja njegovog tela naslonjeno o moje jer je ovo previše i želim da ga osetim u sebi toliko da me boli ali imam osećaj kao da se nešto slomilo između nas, postoji jedna provalija koju ne možemo preći i naći sreću jedno u drugom sve dok se most ne sagradi i pitanje je u ovom trenutku da li će se taj most uspeti sagraditi ako pre toga ne upadnemo u tu mračnu provaliju iz koje nećemo naći izlaz. Bez oklevanja sam se okrenula ka njemu videvši da se očito iznenadio i trgnuo ali nisam sačekala ni jednu sekundu više da prođe jer sam ubacila svoje prste u njegovu kosu  sa osećajem da ću umreti ako ne osetim njegove usne na svojim poljubila ga sa svim što sam imala. Prvih nekoliko sekundi je bio nepokretan ali posle sam čula kako je zarežao duboko u grlu i osetila njegove ruke na svom vratu i kuku i kako je preuzeo kontrolu iz mojih ruku. Poljubio me je sa glađu koja nije mogla biti zasićena, osetila sam potrebu u njegovom poljubcu dok je njegov jezik prelazio preko mog sa toko brzim pokretima da sam osetila kako svaki organ u mom stomaku oseća jačinu i žudnju njegovog poljubca. Izgubila sam se u njegovom poljubcu toliko jako da nisam osetila vodu kako lije na nas jer je ugasio vodu i kada je ugasio vodu i kada smo bili svesni jecaja koje ispuštamo u poljubcu stavio je obe ruke na moja ramena i pogurao me je od sebe i prekinuo je poljubac i stavio je još veću prepreku između nas. Zadihano sam disala kroz usta i neuspešno se pokušala oporaviti od poljubca koji me je ostavio sa još većom žudnjom i potrebom dok on nije odavao ni jednu emociju, kao da ništa nije osetio što me je zabolelo više nego da mi je udario šamar.Nisam uspela sakriti povređenost sa svog lica i ako sam pokušala ali znam da je bilo prekasno jer je on video koliko me je povredilo njegovo odbijanje ali i dalje ništa nije preduzeo povodom toga. Stavio je masku preko svog lica i nije bilo moguće pročitati ga i ako je i on duboko uzdisao kroz nos, njegova desna ruka uhvatila je moju levu i ako sam pokušala da se otrgnem, čvrsto mi je stegnuo ruku pa sam odustala i izašla iz tuš kabine za njim.Uzeo je jedan crni peškir i sa levom rukom je prošao sa njim preko svoje kose ne želeći da prekine naš dodir i zatim ga je u veoma brzom pokretu obmotao oko svojih kukova i zatim je uzeo još jedan i oslobodio je moju ruku zbog čega sam osetila bol u grudima ali je ta bol kako je došla tako i brzo nestala kada je veoma efikasno protrljao moju kosu sa peškirom i zatim prešao na moje telo dok sam se trudila ne pokazati mu kako mi noge i dalje drhte i kako mi svaki deo tela vapi za njegovim dodirom. Nakon što je obrisao svaki deo mog tela obmotao ga je oko mojih grudi i sa desnom rukom je prošao kroz "prolaz" koji je nastao sa spajanjem krajeva peškira i dok sam se trudila skoncentrisati na svoje disanje otkopčao mi je brus veoma vešto i provukao ga je kroz peškir i trudila sam se da ne ispustim neki zvuk kada sam osetila meki materijal od kojeg je peškir napravljen dodiruje moje natečene bradavice.Bacio je brus na pod i zatim sam zaključala pogled sa njegovim očima koje mi izbijaju vazduh iz pluća. Imao je poker lice na sebi i opet je pomerio svoju desnu ruku sve dok je nisam osetila na svom donjem delu stomaka zbog čega sam osetila kako mi obrazi gore zbog želje da su umesto njegove ruke njegova usta tamo. Jedan prst je ubacio unutar mojih gaćica i zatvorila sam oči sa iščekivanjem da osetim njegov dodir onde gde toliko puno želim ali sam se namrštila kada je uradio suprotno i spustio moje gaćice sve do mojih kolena sve dok same nisu pale na pod i svoju ruku je stavio pored sebe.Molim,šta? Spustila sam pogled na pod i oči su mi se zamutile zbog stida i svih ovih emocija koje me opkoljuju dok on samo ćuti i kao da me napušta dok je i dalje tu pored mene i još više me zbunjuje. Duboko sam uzdahnula kada sam osetila njegove tople usne na čelu i zatim me je opet podigao i uneo u sobu i posle par koraka dok sam se borila sa samom sobom da se ne slomim i plačem osetila kreved ispod sebe i bila lišene Harry'evog dodira. Osećam se veoma umorno, veoma ranjeno i plašim se da će se dogoditi ono što mislim da hoće, da će me Harry ostaviti i ta se zato ovako ponaša, okrenula sam se na svoju stranu i pustila sam suze da liju kada nisam čula Harry'a ali sam zajecala kada sam osetila kako se krevet spušta jer sam se očito prevarila i nisam uspela zadržati jecaje koji su me napustili kada sam osetila njegove prste na svom stomaku I kako me privukao sebi u zagrljaj I ako nista nije zeleo reci. Dok mu je jedna ruka bila na mom stomaku sa drugom je prolazio preko moje kose dok sam ispustala bolne jecaje, njegove usne su bila na mom obrazu,vilici,vratu dok me je tesio dodirima bez I jedne reci, zadnje cega se secam su bila mnogobrojna pitanja koja su se pojavljivala u joj glavi I da me je Harry svo vreme cvrsto drzao u svom zagrljaju I ljubio sve dok tako I nisam zaspala.

A/N
Ako ste nastavili da citati,hvala vam, idite I procitajte obavestenje koje sam/cu objaviti kao nastavak
Tamo cu sve reci, ly all

Continue Reading

You'll Also Like

8.8K 403 19
Medijevu pidzama zurku iznenada terorise bezazleni izazov.
47.2K 3.4K 41
Otisla je raditi sezonaki posao na primoriju nemajuci pojma da joj to ljeto promjeniti cijeli zivot.
593K 24.3K 28
Dvoje prljavih igrača u prljavom svetu. Ko će koga slomiti? „Ti misliš da si me slomio? Povredio mi ponos i ranio moje srce? Veruješ da je tvoj kreve...
634K 24.7K 28
Ona je osećajna, odgovorna i slomljena. On je arogantan, umišljen i bezosećajan. Ona odgaja bolesno dete. On želi da kupi jednu noć sa njom. Ponuda j...