,,Přistaneme za patnáct minut," oznámil pilot.
Caty vzhlédla od složky. ,,Díky, Jamesi."
Caty zjistila, že jméno muže, po kterém pátrala, je Joachim Ada. Byl uvězněn hned po jeho prvním pokusu o velkou krádež a skončil na dvanáct let ve vězení. Nedávno byl propuštěn za "dobré chování" ale naneštěstí pro něj, byl to ten nejhorší zloděj, kterého kdy viděla. Vloupal se na základnu Shieldu a unikl jen díky tomu, že si někdo myslel, že je dobrý nápad mít přestávku, když je na stráži. A teď bylo na ní, aby ho našla; ne že by mělo být těžké ho chytit.
******************************
,,Sir, gibt es ein Schild Hubschrauber fliegen auf diese Weise!" (Pane, letí k nám helikoptéra Shieldu.)
,,Haben sie uns entdeckt?" (Všimli si nás?) zeptal se vysoký Němec druhého.
,,Nein, Sir." (Ne pane.)
,,Dann nicht zu befürchten, gibt es." (Pak se nemáme čeho bát.) Muž se otočil šel směrem k východu.
,,Wenn ich, Were fragen Sie gehen?" (Jestli se mohu zeptat, kam jdete?)
,,Auf einem Spaziergang," (Na procházku,) řekl a opustit místnost.
*****************************
Catalina si přetáhla černou kapuci přes hlavu. Po prohlédnutí si místa činu, což jí trvalo jen pár minut, začala hledat. Teď už byla venku téměř šest hodin. Byla nejlepší stopař Shieldu hlvně díky tomu, že poléhala se na své smysly a ne na technologii. Nikdy nemohla vědět, kdy ji zklame technologie ale věděla, že její smysly nikdy. Zastavila se; něco zaslechla. Přikrčila se víc k zemi. Strnula, když uslyšela zvuk lámajících se větviček pod něčími botami . Vytáhla opatrně jednu ze svých zbraní, kterou měla vždy po ruce spolu s druhou, záložní; stejně jako měla po ruce několik nožů. Slyšela, jak se kroky blíží k ní až ho uviděla celého. Měl na sobě kápi a tak mu neviděla do obličeje.
,,Stopp! Sind Sie Freund oder Feind?" (Zastav se! Jsi přítel nebo nepřítel?) To bylo vše, co uměla německy ale musela být přesvědčivá, protože se zastavil.
Řekl něco nesrozumitelného a pak na ni skočil. Ustoupila na stranu a zvedla zbraň. Popadl ji za ruku a zkroutil ji. Vyškubla se mu a vrazila mu koleno do břicha. Uhodila ho levou pěstí do tváře a pak to ukončila, když ho kopla do kolene. Padl na zem a Caty namířila zbraň na jeho hlavu.
,,Nevstávej!" zavrčela. Pomalu zvedl ruce nad hlavu. ,,To je mnohem lepší. Teď mi rychle řekni, kde je to sérum, nebo to z tebe vymlátím."
,,Neřeknu!" zakřičel a kopl ji do ruky. Nechtěla ho zastřelit, protože od něj potřebovala zjistit, kde je to sérum. Zbraň jí vyletěla z ruky a přistála několik metrů od ní. Zašmátrala po své druhé zbrani ale on byl rychlejší a popadl do ruky větev. Rozmáchl se a tvrdě ji uhodil do žeber. Vykřikla bolestí. Zavrčela a chtěla mu tu větev vzít, on ji ale držel pevně. Konečně se postavil na nohy a znovu se pokusil ji praštit. Uhnula a praštila ho hlavou. Vyjekl a klopýtnul pár kroků dozadu. Udělala salto dozadu a praštila ho do obličeje. Zase spadl na zem. Udělala pár kroků směrem k němu. v tom zahlédla koutkem oka pohyb ale bylo příliš pozdě. Uslyšela výstřel a ucítila ostrou bolest, šířící se jí z boku. Vykřikla a těžce dopadla na zem ale nevzdala to; jednou rukou se podepřela a pokusila se vstát. Kvůli zranění se jí to ale nepodařilo a tak se natáhla po zbrani. Následoval další výstřel a ucítila pronikavou bolest v rameni. Teď už jen ležela, nemohla se ani pohnout. Měla co dělat, aby se udržela při vědomí.
,,Dobré načasování, Adame," řekl muž, o kterém předpokládala, že byl Joachim. Ztěžka vstal. Pokračoval v rozhovoru ale jeho slova jí splývala, jak Caty ztrácela vědomí. Stále myslela na to, jak to bude těžké pro jejího otce. Nebyla dost opatrná. Těsně předtím, než úplně omdlela, jí připadalo, že uslyšela dva výkřiky a pak se nad ni postavila tmavá postava. Hned potom vše zčernalo.