Stray Kids VS Ig

By StrawberrySeungumin

1.9K 124 88

Skz kontra Instagram ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅ Krótkie nie ambitne rozmowy skz na... More

𝟘
𝟙
𝟚
𝟛
𝟜
𝟝
𝟞
𝟟
𝟠
𝟡
𝟙𝟘
𝟙𝟙
𝟙𝟚
𝟙𝟛
𝟙𝟜
𝟙𝟞
𝟙𝟟

𝟙𝟝

63 3 2
By StrawberrySeungumin

Otóż Moi mili, nie mili, ci którzy mnie kochacie i ci, którzy mnie nienawidzicie.

Wznawiam serię! Dostałam olśnienia i mam pomysł więc już zaraz napiszę kolejny rozdział.

W ogóle szok i niedowierzanie to ma 200 ponad wyświetleń. Za co, napisanie takiego czegoś naprawdę nie jest skomplikowane. Przy minsungu dużo bardziej muszę się starać by mieć 1000 słów, a tu wystarczy 140 i gotowe.

Dziękuję Hanrinette bo to ona dała mi pomysł na następny rozdział, wcale nie wiedząc, że to robi. Nie ma to jak ją wykorzystywać ♡.

I znów dziękuję Suga_Mandaryniaz, która również sprawiła, że rozdział stał się piękniejszy.

Continue Reading

You'll Also Like

97.5K 6.8K 74
Severus i Elizabeth zostali rozdzieleni po tragedii, a w Świecie Magii zapanowały mroczne i niepewne czasy.
3.8K 596 19
"Słońce bez cienia jest mniej słoneczne." Awans rodziców Felixa zmusił rodzinę Lee do opuszczenia Korei i przeprowadzki do Stanów Zjednoczonych, a do...
16.6K 1.4K 10
"Im dłuższa rozłąka, głębsza tęsknota, tym większa słodycz spotkania." - autor nieznany "Bardzo często, aby móc odkryć, że jesteśmy zakochani, a może...
2.5K 172 31
Jeongin po tym gdy został zdradzony przez swoją pierwszą miłość postanawia nikomu więcej nie oddawać swojego serca. Zamyka się na uczucia. Jego przyj...