1. bölüme geçmeden önce lütfen okuyun! Hikayenin aslında neyi anlatmak istediği, yanlış anlaşılmaları önlemek ve hikayenin gidişatı açısından önemli..
Herkese merhabaaa 🙋🏻♀️ yeni bir hikaye ile karşınızdayımm. Beni bir önceki kitabımı okumuşsanız tanıyabilirsiniz, okumamışsanız ve tanımıyorsanız kısaca kendimden bahsetmek gerekirse adım Melike, üniversite psikoloji 1. sınıf öğrencisiyim yaklaşık 2 yıldır true crime fanıyım ve kariyerime adli psikologluk yolundan ilerlemek istiyorum. Bu hesaptaki 2. hikayem olacak ama aslında 6. sınıftan beri yani yaklaşık 7 yıldır kendi çapımda hikayeler kurgular yazıp yayınlıyorum. Yaklaşık 3 yıldır elime kalemi alıpta kurgu yazmadım. Bu süre boyunca klasik olarak liseye ve üni sınavına adapte olmaya çalıştım, resme ağırlık verdim ve yazmak benim için baya bir geri planda kaldı.
Bu yıl başladığından itibaren yazmayı aslında ne kadar özlediğimi fark ettim ve hep tekrar elime kalemi almak istedim. Sonuçta artık üniversite öğrencisiydim ve hem kariyerim hakkında eğitim alabilecek hem de kendi geliştirebilecek bol zamanım vardı. Ama bunu yine hep öteledim. Sonunda karar verdim: bu sefer yazmaya devam edecektim.
Ve bende bu yeni hikayemin konusunun kendi okuduğum bölümle , yıllarca felfena olduğum bir davayla ilgisinin olmasını istedim.
1. Bölümle başlamadan önce böyle bir açıklama yapmak istedim çünkü seri katil kurgularını yazanlar genelde yanlış anlaşılıyor. Kendi adıma konuşacak olursam amacım hiçbir zaman Richard'ı romantize etmek değil ve hiçbir zaman da öyle olmayacak. Kendisinin fanı değilim ve yaptıklarını asla desteklemiyorum ki zaten benim işim seri katilleri desteklemek değil toplumdaki suçları engellemek ve suçlularla iletişime geçmek. Ben sadece onu kurgumda kullanıyorum ve bunu yaparken de psikolojisinin derinlerine inerek ve duygularının altını kazıyarak anlatmayı hedefliyorum. Yani karşınızdaki Richard duygusuz duvar gibi bir Richard olmayacak.
Bir diğer başkahramanım Marlena'ya normalde hiçbir zaman visual koymayı düşünmüyordum. Bazı fiziksel özelliklerinden bahsedip sizin okurken kendi zihninizde bir Marlena hayal etmenizi istemiştim ama zamanla hikayedeki olabilecek sahneleri düşünürken Marlena gözümde hep Sare Ay olarak canlanmaya başladı ve hep öyle kaldı ve Marlena'nın visuali de bu şekilde Sare Ay oldu.
En önemlisi kitabın bir playlistini hazırladım. Profilimdeki sohbet duvarımdan playlisti bulabilirsiniz. Aklınıza Richard'ı hatırlatan başka bir şarkı gelirse mutlaka bana yazabilirsiniz ben de playliste eklerim. Her bölümün başında o plalistten bölüme en çok uyan şarkıyı yazıcam böylelikle şarkıyı dinlerken bölümü okuyabilirsiniz ki ben de zaten bölümü yazarken o şarkıyı dinleyerek yazmış olacağım.
Son olarak bu hikayenin konusunu belirlerken Richard'ın hapishaneye girdiğindeki ilk sevgilisi Eva ile olan hikayesinden ve mektuplarından esinlendim. :))
İlk bölümü en fazla 4-5 gün içinde yayınlamış olacağım. Şimdiden herkese iyi okumalarrr <33