zorla evlilik •kenan yildiz

By zazabeyzazaza

10.3K 146 24

Bok gibi okumayin😘 More

oha taş gibi adam!
slayy
Askoyumm
bu bölüm değill1
😽
ad bulamadimm
wi
ne!
duyuruu
baslik yokk
bu ne?

kim bu kadın?

511 8 10
By zazabeyzazaza

Girmeyeyim diye kendimi zor tutuyorum ama kendimi  tutmayı  bıraktım gittim kadının  yanina yapiştim saçına ciyaklayarak bağırıyordu. SALAK KARI neyse sürekli bağiriyordu  ve kenan. Neden her zaman bir kadınlardır? Gerizekali  kenani. Yanıma alıp arabaya götürdüm  boş boş konusuyodu  neymiş efendim  bundan sanane  sanane  ne demek  öküz kadınım ben senin eve geldiğimizde  ceza  olsun diye  ilgilenmedim.Ve aklıma bir fikir geldi  kenanın  en sevmediği sey  köpek eve köpek almaliyim  (kenan köpek seviyo mu bilmiyorummm) kalktim   gittim giyinme odasına  giyindim  ve hizlica  cikip  petshopa gittim. Hemen köpeği alıp eve geldiğimde  kenan elimdeki şeye bakıp hemen ayaklandi  "(ismin) bırak onu at biyere!" Dedi. Ben onu dinlemelere odama gittim hala  korkuyordu  kahkaha atıp  köpeğin odasını  hazırlamaya başladım.Ve nihayet işimi. Bitirdim bugün maç vardı. Hemen formamı giyinip kenanla birlikte stada gittik.Türkiye taraftarları çok hırslıydı  en öne geçtim ve yanıma  sarışın  bir kız geldi" selam ben tuğce" dedi. Çok samimi görünüyordu galiba yunusun sevgilisiyle.ben de elimi uzatıp "selam" dedim. Ve maç başladı biz de sohbet etmeye başladık.çok iyi kaynaştık  kız gerçekteen  çok tatlıydı  ve spiker "KENAN GELİYOR KENAN KENANN GOLLL" diye bağırdı  çok heyecanlanmistim  bi tane kız sürekli kenana öpücük atıyordu  kenan da ne çapkın pislik.  Tuğceye sorduğumda "o kenanın eski sevgilisi maalesef kenana takıntılı"  dedi.bende " hmm  anladım " diyip kızın yanına adımladım. Niye kenanın etrafında bir sürü kız vardı!


ACABA YANINA  GIDIP  HESAP MI SORCAK. DÖVCEK Mİ NORMALCE UYARCAK MK

Çok  kritik

Yazım yanlislari  için KB

Görüsürüz tursihanlarimm 💗😻 (yeni adıniz

Continue Reading

You'll Also Like

1M 45.9K 88
Bade : Seni bulup, sımsıkı sarılacağım. Bade : En azından bu zamana kadar beni gerçekten sevdiğini hissettirdiğin için yapacağım bunu. Bilinmeyen :...
6.7M 216K 106
Karan Haznedaroğlu. 27 yıldır her istediğini elde eden, sadece adıyla bile bütün kapıları açabilecek bir adam. Şimdi her şeyden çok istediği bir şey...
276K 14.6K 24
gerçek aile | abi kurgusu ••• Keşke ailem başkası olsaydı diye düşündünüz mü hiç? Sizi bilmem ama ben hep başkası olsun istedim. Bir gün gerçek olaca...
53.7K 2.3K 22
Klasik aile kurgusu okumaya başlamadan önce her şeye kendinizi hazırlayın iyi okumalar. ❤️ #kardeş 1. Sırada. 09.11.2024 #abilerim 1. Sırad...