โฅ โ˜… ๐‡๐ข๐ฌ ๐Ž๐๐‹๐˜ ๐š๐ง๏ฟฝ...

By endworldgore

4.5K 61 15

โœฆ ๐‡๐ข , ๐ญ๐ก๐ข๐ฌ ๐ข๐ฌ ๐ญ๐จ ๐š๐ฅ๐ฅ ๐ญ๐ก๐ž ๐ƒ๐จ๐ ๐๐š๐ฒ ๐’๐ข๐ฆ๐ฉ๐ฌ ๐จ๐ฎ๐ญ ๐ญ๐ก๐ž๐ซ๐ž (๐ข๐ง๐œ๐ฅ๐ฎ๐๐ข๐ง๐  ๐ฆ๐ž... More

. โœง . โœฆ . ๐…๐ข๐ ๐ก๐ญ๐ข๐ง๐  ๐‚๐š๐ญ๐ง๐š๐ฉ . โœง . โœฆ
โ˜… . โ˜‰ . ๐€ ๐ง๐ข๐ ๐ก๐ญ๐ฆ๐š๐ซ๐ž. ๐Ÿถ . โ˜†
โ˜† . โ˜€๏ธ . ๐ƒ๐Ž๐†๐ƒ๐€๐˜ ๐‰๐‘.?! ๐Ÿถ
. โ˜€๏ธ . ๐“๐ก๐ž ๐ฉ๐ฅ๐ฎ๐ฌ๐ก๐ฒ ๐œ๐ซ๐ข๐ญ๐ญ๐ž๐ซ๐ฌ . ๐Ÿถ
โ˜… . โ˜† . ๐‚๐š๐ญ๐ง๐š๐ฉ๐ฌ ๐€๐ฉ๐จ๐ฅ๐จ๐ ๐ฒ . โ˜… โœฉ
โœถ . ๐๐ข๐œ๐ค๐ง๐š๐ฆ๐ž๐ฌ <๐Ÿ‘ . โœท

โœง . ๐‚๐ก๐š๐ฉ๐ญ๐ž๐ซ ๐Ÿ . โœง

1.2K 18 2
By endworldgore

* Third person POV*

* Ever since you had saved Dogday's Life from getting eaten by the little smiling critters, he's been incredibly clingy around you, he always fought the other experiments for you and he always made sure you were happy and never sad and away from Catnap, he made sure you ate and more *

Y/N: Hey Dogday!

Dogday: Hi , Angel~ Say, I have to tell you something..

Y/N: Sure! What is it?

Dogday: Can we be together Forever?~

Y/N: OF course, anything to be away from the other experiments.

Dogday: *Kisses forehead* I love you Angel~

Y/N: I love you to Dogday ...

Continue Reading

You'll Also Like

135K 6.2K 59
"Watch your back, sweetheart," Jungkook growled, his voice lower, more dangerous now. "You and I... we're not done." Taehyung glanced down at the han...
367K 26.8K 50
[Under editing] "Charche nashe ke chal rahe the main zikr teri aankhon ka kr aaya, jab baat sukoon ki chidi main baat t...
917K 39K 51
Warning โš ๏ธ แ€•แ€ฑแ€ธแ€แ€ฌแ€™แ€ญแ€ฏแ€ท Sensitive แ€–แ€ผแ€…แ€บแ€œแ€ปแ€พแ€„แ€บแ€€แ€ปแ€ฑแ€ฌแ€บแ€–แ€แ€บแ€•แ€ซแ€›แ€”แ€บ แ€™แ€ฑแ€แ€นแ€แ€ฌแ€›แ€•แ€บแ€แ€ถแ€กแ€•แ€บแ€•แ€ซแ€แ€šแ€บ Party แ€แ€…แ€บแ€แ€ฏแ€™แ€พ แ€†แ€ฑแ€ธแ€™แ€ญแ€•แ€ผแ€ฎแ€ธ แ€œแ€ฐแ€แ€…แ€บแ€šแ€ฑแ€ฌแ€€แ€บแ€”แ€ฒแ€ทแ€กแ€ญแ€•แ€บแ€แ€ฒแ€ทแ€™แ€ญแ€แ€šแ€บแ‹ แ€กแ€ฒแ€œแ€ฐแ€€ แ€€แ€ปแ€ฝแ€”แ€บแ€แ€ฑแ€ฌแ€บแ€ทแ€กแ€œแ€ฏแ€•แ€บแ€›แ€พ...