OG| EARL GRAY

By hannihae1

9.9K 81 1

" we're different than others ". - 21+ π“Œπ’Άπ“‡π“ƒπ’Ύπ“ƒπ“°! - 𝒽𝒢𝓇𝒢𝓅 𝒷𝒾𝒿𝒢𝓀 𝒹𝒢𝓁𝒢𝓂 𝓂ℯ𝓂𝒾𝓁𝒾𝒽 𝒷𝒢�... More

one
two
three
four
five
six
seven
eight
nine
ten
twelve

eleven

553 6 0
By hannihae1

Setiap langkah Valeria diperhatikan dari jauh.  Bahkan wanita itu berani sekali menggenggam tangan adiknya begitu mesra .

Ingin sekali diri ini menumbuk wajah si adik . Tapi apakan daya . Malah nanti terkesan seperti orang gila sedangkan Aiser langsung tidak tahu hubungan mereka seperti apa .

" cihh- patutnya aku yang ada dekat situ bukan mamat tu la , sial ". Earl berbisik dengan suara perlahan.

" What? , do you want anything? ". Earl tersenyum dan mengetatkan gandingan tangan Carla di tangannya .

" Ouhh- jadi inilah kolam ikan milik keluarga Lucyanova. Cantik ". Entah tersampuk apa Earl datang menyampuk dan berdiri ditengah-tengah antara Aiser dan Valeria .

Valeria menangguk dan tersenyum hangat pada Asier.  Tanpa mengendahkan lelaki itu dirinya terus mengajak Asier untuk cuba memancing ikan di kolam besar milik keluarganya .

" Asier nak cuba tangkap ikan tak? . Ikan dekat sini semua segar , sebab keluarga saya yang ternak . Nanti bolehlah kita masak sama-sama ". Asier langsung tidak menolak malah menunjukkan semangat yang membuak-buak kepada Valeria .

Earl diam dan terus memerhatikan perbualan rancak di depan matanya . Di dalam hati lelaki itu juga sedang rancak memberontak untuk menarik Valeria jauh-jauh dari adiknya .

Kalau ada kesempatan Earl akan menarik wanita cantik itu lalu menciumnya secara kasar agar Valeria tahu bertapa sakitnya hati ini melihat dia begitu mesra dengan lelaki lain .

" Val , boleh ajar saya cara nak kaitkan mata kail ni tak? ". Asier kebingungan dia memang tidak pernah memancing sebelum ini . Untung sahaja Valeria pandai dalam pelbagai pekerjaan. Wanita itu benar-benar seperti superwoman .

Tidak mahu kalah , Earl mencari idea untuk memisahkan keakraban mereka .

" Valeria , saya pun tak reti pasang ni . Macam mana ni eh ? ". Earl datang mendekat sambil membawa alat mancingnya .

Valeria menoleh dan menjeling menyampah .

" Sekejap ya , sir". Setelah selesai dengan Asier dia mula beranjak kepada Earl .

" huh- ni dah pasang ni , apanya yang tak reti? ". Valeria mengeluh , suka sekali mencari masalah dengan dirinya .

" Apa? , aku nak kau tengokkan betul ke tidak? ". Earl berdalih walhal mahukan perhatian wanitanya.

" Dah siap dah tu , pergilah pancing sana ". Valeria mula mengorak langkah mahu kembali menemani Asier yang bersendirian terperangkap dalam kebingungannya .

Belum sempat bergerak lengannya sudah dipegang kuat oleh Earl . Lelaki itu menusuk dalam kornea si cantik .

" Sikit-sikit Asier , aku bila kau nak bagi perhatian? ". Earl meremas kuat lengan wanita itu .

" Semalam? , tak cukup ke ? ". Valeria menjawab dengan nada menantang . Dia tidak salah kerana lelaki itu sendiri yang selalu menyedarkannya kalau mereka hanya sebatas itu .

" Stop being childish, please. I'm begging u Earl ".

Earl menatap dalam lalu melepaskan pergelangan tangan itu dan membiarkan wanita itu bergerak pergi .












tbc.

Continue Reading

You'll Also Like

521K 20.2K 30
DARA MANISA Dia ikut cakap mak je! THAQIF QAUSAR Dia sudah punya 'mata air'. Jadi tolong jangan terhegeh boleh? Menjadi calon isteri yang tak diingin...
49K 1.9K 51
Mengapa aku? Dilla Riana Said ditunangkan dengan Razlan Shaari. Ibubapa mereka membuat majlis tanpa berunding dengan keduanya terlebih dahulu. Razlan...
1.2M 14.4K 23
Dua orang sepupu terperangkap dalam satu kisah cinta. Ain humaira anak yatim yang membesar dengan neneknya dari kecil. Manakala Fedzriq Haikal sepupu...
539K 2.2K 27
My nama is Nania. Aku yang akan jaga akaun ni sepenuhnya. Setelah di pas oleh beberapa orang. This is Firth story in this account. Sorry kalau cerita...