Kényelmi Házasság

By Princess_Chips

22.9K 1.2K 95

Emma nagyon gazdag volt, de minden pénzét az édesanyja orvosi ellátására költötte, és végül csődbe ment. Ahho... More

1. Fejezet
2. Fejezet
3. Fejezet
4. Fejezet
5. Fejezet
6. Fejezet
7. Fejezet
8. Fejezet
9. Fejezet
10. Fejezet
11. Fejezet
12.Fejezet
13. Fejezet
14. Fejezet
15. Fejezet
16. Fejezet
17. Fejezet
18. Fejezet
19. Fejezet
20. Fejezet
21. Fejezet
22. Fejezet
23. Fejezet
24. Fejezet
25. Fejezet
26. Fejezet
27. Fejezet
28. Fejezet
29. Fejezet
30. Fejezet
31.Fejezet
32. Fejezet
33. Fejezet
34. Fejezet
35. Fejezet
36.Fejezet
37. Fejezet
38. Fejezet
39. Fejezet
40. Fejezet
41. Fejezet
42. Fejezet
43.Fejezet
44. Fejezet
45. Fejezet
46. Fejezet
47. Fejezet
48. Fejezet
49. Fejezet
50. Fejezet
51. Fejezet
52. Fejezet
53. Fejezet
54.Fejezet
55.Fejezet
56.Fejezet
58. Fejezet
59. Fejezet
60. Fejezet
61. Fejezet
62. Fejezet
63. Fejezet
64. Fejezet

57. Fejezet

207 17 2
By Princess_Chips

Alexander

Körülnézek az új irodámban, és furcsán nyugtalan vagyok. Ez az iroda minden, amire valaha is vágytam, akkor miért érzem ilyen sivárnak az elérését?

Meglepetten ülök fel, amikor kinyílik az irodám ajtaja. A nagyapámon kívül soha senki nem lép be anélkül, hogy engem ne értesített volna előbb.

A nagyapám... és Emma, úgy tűnik.

A tekintetem végigvándorol a testén, a szívem önkéntelenül is megdobban. Gyönyörűen néz ki, ahogy mindig is szokott. Olyan érzés, mintha hetek óta nem láttam volna, és azt hiszem, nem is láttam, vagy is nem igazán. Alig beszélünk, én kértem tőle teret, és ő megadja nekem, akár tetszik, akár nem.

Néhány hónapja még felálltam volna, hogy megcsókoljam. Rám mosolygott volna, amikor odasétált hozzám, és leült volna az ölembe, most pedig kifejezéstelen arccal néz rám.

- Nem számítottam rád. Mit keresel itt?-  Az órámra pillantok, és a homlokomat ráncolom.

- Tíz perc múlva megbeszélésem lesz.

Bólint, és leül elém.

- Elnézést a zavarásért - mondja, és az ölébe teszi a táskáját. Körbepillant, apró mosollyal az arcán.

- Szép iroda.

Én is mosolygok, és ugyanúgy nézek körül, ahogy ő az előbb. Néha én is alig hiszem el, hogy sikerült.

- Köszönöm, évek óta vártam erre, igazából  mindig is erre vágytam.

Hátradől a székében, keserédes mosollyal az arcán.

- Örülök neked - mondja, a hangja őszinte.

- Örülök, hogy mindent elértél, amit akartál.

Tétován lenéz, mielőtt a táskájába nyúlna. Amikor visszanéz rám, a szemei lemondással telnek meg. Emma átnyújt egy darab papírt, én pedig meglepetten pillantok rá.

- Egy biankó csekk?

Bámulja, majd néhány másodpercre hagyja, hogy lehunyja a szemét, szinte mintha erősítené magát.

- Mindent megkaptál, amit akartál, és egyáltalán nem volt szükséged a segítségemre. Én viszont nagyban támaszkodtam rád. -  a csekkre mutat, és elmosolyodik.

- Most, hogy visszaszereztem a vagyonomat, szeretném visszafizetni neked, mindent. Az anyám orvosi számláit, a részvényeket, amiket megvettél nekem, mindent.

A szívem hevesen ver, a rettegés elönt, és összeszorítom a fogaimat.

- Miért?

- A megállapodásunknak kölcsönösen előnyösnek kellett volna lennie, de nem volt az. Szeretném ezt orvosolni. Különben is, mivel nincs többé szükséged rám, akár fel is oszlathatjuk a megállapodásunkat.

Felvont szemöldökkel nézek rá, miközben egy köteg papírt vesz elő a táskájából. Bámulja őket, mielőtt az asztalomra tenné,  a gyomrom hevesen összeszorul, amikor felém csúsztatja őket.

Humortalanul elmosolyodom, ahogy felveszem a válási papírokat.

- El akarsz válni tőlem?

Bólint, én pedig nevetni kezdek, a hang még a saját fülemet is megsüketiti. Emma nyugodt arckifejezése még jobban feldühít, és amikor leveszi az eljegyzési gyűrűjét, és az asztalomra teszi, elveszítem a fejem.

Felkelek a helyemről, olyan düh fut végig a testemen, amilyet még soha nem éreztem. Megkerülöm az íróasztalom, és kirángatom a székéből. Emma nekem ütközik, a szemei tágra nyíltak. Kezem a hajába fonódik, és hátra billentem a fejét, hogy szembeforduljon velem. A testét az enyémhez húzom, és magam elé bámulom.

- Nincs olyan dolog, amit ne adnék meg neked. Nincs semmi, amit valaha is megtagadtam volna tőled. Én mindent megadtam neked, amit nem mertél kérni. Bármit, amit akartál, Emma, megadtam neked. Semmi sem hiányzik neked, ha elhagysz, annak csak egy oka lehet. Ki az?

A lány pislog, és igyekszik a lehető legjobban ártatlanságot színlelni, ahogy Jennifer is tette minden egyes alkalommal, amikor kétségeim támadtak Noel-val és vele kapcsolatban.

- Alex, nincs senki más.

Az asztalomra emelem, és szétnyomom a lábait, ugyanúgy tartom, ahogy Vaughannál tartottam.

Megragadom az állát, és a szemébe nézek. A tekintete rendíthetetlen, de megtöröm a hallgatását.

- Ne feledd, Emma, az életedet nekem írtad alá.

Karjai a nyakam köré fonódnak, a szemében egy csepp félelem sincs.

- Igen - mondja.

- És most visszavásárolom.

Tenyerét a mellkasomra helyezi, és körém szorítja a lábait, közelebb húzva magához.

Megszorítom a haját, a kétségbeesés minden ereimet kitölti.

- Nekem az rémlik, hogy meg ígérted,hogy örökre velem maradsz? Ez
neked örökké tart? Elhagysz engem alig néhány hónappal az esküvőnk előtt? Gondolom, mindent megkaptál, amit akartál, mi? Kihasználtál, és most eldobsz engem.

A szemembe néz, és olyan átkozottul összetörtnek tűnik.

- Szeretlek, Alex.

Megdermedek, ő pedig vidáman elmosolyodik.

- Szeretlek, nem akartam, hogy ez történjen, de visszavonhatatlanul szerelmes vagyok beléd.

Elhúzódom tőle, és hitetlenkedve bámulok rá. Nevet, de a szemében nincs humor.

- Ezt nehezebb elhinned, mint azt, hogy megcsallak?

Végigsimítok a hajamon, nem tudom,  mit mondjak vagy gondoljak.

- Mondd, hogy szeretsz engem, Alex. Mondd, hogy te is szeretsz, és azonnal széttépem ezeket a válási papírokat. A pokolba is, mondd, hogy érzel valamit irántam, hogy úgy gondolod, hogy egy nap talán szeretni fogsz, és maradok.

Azok után, amin ő és én keresztülmentünk, azok után, amit láttunk... hogy hihet egyáltalán a szerelemben? Hogy kérhette ezt tőlem?

- Alexander - mondja, és a hangja remeg. Lecsúszik az asztalomról, és megigazítja a ruháját, a fejét lehajtva.

- Egész életemet azzal töltöttem, hogy olyan embereket szerettem, akik nem szerettek vissza, nem fogom újra megtenni, még érted sem.

Visszanéz rám, mielőtt elsétál, tekintete az asztalomon lévő válási papírokra mered, mielőtt az ajtó becsukódik mögötte.

Continue Reading

You'll Also Like

12.8K 240 29
Verzi nem éppen arról híres hogy a nőket tisztelik,sőt inkább úgy bánnak velük mint egy tárgyal akivel azt teszik amit akarnak ,így volt ez velem is...
17.4K 348 23
Sok nehézségeken kell átmennünk és nagyot kell kockáztatnunk ahhoz hogy mindezt megvalósítsuk. Én megteszem érted. Na és te?
25.3K 964 16
Mi történhet akkor ha beleszeretsz egy tőled 7 évvel idősebb egyetemistába? Semmi komoly... De... mi van akkor ha... ez a srác a nővéred pasija? Nah...