Söyleyemem Luka...

By umutmel

1.1K 121 249

"Yapabilseydim bir tek seni severdim." *** Kitap Nefreti Sevmek'le eşleşiyor. Marinette'in Luka'ya söyleyemed... More

Gözlerinle Tanıştım
İyi Geliyorsun
Aşkı Yaşatıyorsun
Senin İçin İyi miyim?
Kayan Yıldız
Değerini Seviyorum
Ayrıldık
Kabullenmiyorsun
Bu Sen Değilsin
Hayatına Devam Et
Yine Sana Geri Dönüyorum
Gecelerim Seninle Geçiyor
Arkadaşız
Arkadaşlar Aşk Acısı Çekmez
İkimizin Bebeği
Kabullendin mi?
İlk Kez Kırılan Benim
Kişilik Bozukluğu
Eğer Bilseydim...
Sana Döndüm ama Artık Çok Geç
Elveda
Gözlerin Anlatıyor
Anne Oluyorum
Mavi
Benim Bir Parçam
Geri Dön
Mélodie
Melodi'nin Son Sözü

Başka Biri Var

31 4 1
By umutmel

Gençlik Festivali'ydi. Jagged'ın yerine konser alacağımız bir geceydi. Gecenin sonu iyi bitmedi.

Çünkü sana başka biri olduğunu söyledim.

Çünkü öyleydi. Çünkü artık gizli kimliğimle Wonderbug ile birlikteydim. Ama sana bunu söyleyemezdim Luka, bu yüzden başka biri var dedim.

Medusa'da, barın çıkışındaydık. Öyle çok ağlamıştım ki makyajım yanaklarımdan bir nehir gibi akıp gitmişti. Mavi gözlerinde inkârı okudum. Seni beklemediğin yerden vurduğumu o an anladım ve bunun için daha fazla gözyaşı döktüm.

Bir arkadaşlar değildik. Öyleyiz demiş olsak bile değildik. Sen beni beklediğini her şekilde belirttin ve ben de bunu görmezden gelmeye çalışarak yoluma devam etmeyi önceliğim saydım.

Ve ben o gece düşündüm ki sen artık beni bekleyen beyaz gülüm olmaktan vazgeçmiştin.

Continue Reading

You'll Also Like

3.6K 230 41
Dövmenin özel bir sebebi varmi çünkü bu dövmeden sadece ikitane yapıldı. Evet benim için çok önemli birinin hatırası ve sen nerden biliyorsun ikitan...
1.9K 123 7
Bir gece vakti kapı çalar. Reiji kapıyı açtığında karşısında Karl Heinz ve kucağındaki bebeği görür. "Bu Mei, sizin yeni KIZ KARDEŞİNİZ." -DIN DIN...
21.6K 1.2K 30
"Rüyalarıma giriyor senle sevgili olmak, ama sen diye yok bir şey..." Barış sıkça gittiği kafede yeni işe başlayan Leyla'dan oldukça etkilenir. 05.0...
12K 691 17
"Levi bir kalbe sahip olmamamın nasıl bir hisse sahip olmadığını biliyorum," dedim dizginleri sıkıca tutarken, beklenmedik bir şey yapmamak için kend...