EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
“Ata Wen Dao öldü!”
"Wendao Büyükleri de öldürüldü!"
“Dao Arayan Dağımız bitti!”
Tao Arayan Dağın geri kalan büyükleri ve öğrencileri bunu görünce umutlarını tamamen yitirdiler. Bu andan itibaren Dao Arayan Dağ'ın artık var olmayacağını biliyorlardı.
Herkes kaçmaya başladı.
En iyi hamleleriyle canlarını kurtarmak için kaçıyorlar!
"Öldürmek!"
"Öldürmek!"
"Öldürmek!"
Ancak bir dizi sağır edici kükreme duyulabiliyordu.
Tang Qingshan ayağını yere vurdu ve birkaç düzine ayna görüntüsünü çağırdı; bunların her biri kadim bir kılıç taşıyordu ve kaçan yetiştiricilerin hayatlarını biçerken kılıçlar savuruyordu.
Bölgeye kan yağmuru yağmaya başladı.
Karlı dağlar birbiri ardına çökmeye başladı.
Tang Qingshan'ın bulunduğu bölgelerde hayatta kalan tek kişi bile bulunamadı.
Tam da yakmak için bir tütsü gerektiği dönemde...
Düşmanların hepsi öldürülmüştü.
Tang Qingshan'ın elindeki kılıç kanla kırmızıya boyanmıştı. Çevreden hüzünlü ulumalar duyulurken tüm alan kırmızıya boyandı.
Gökyüzü Kavurucu İmparator ve diğerleri bunu gördüklerinde göz kapaklarının hareket ettiğini hissedebiliyorlardı.
“Ne kadar korkunç, öldürücü bir aura…”
Düzensiz Okyanus Ataları ve Kızıl Kan Ataları ürperdi.
"Qin Nan!"
Tang Qingshan arkasını döndü. Konuşurken kan çanağı gözleri yavaş yavaş normale döndü: "Ata Wen Dao artık öldüğünden beri, Doğu Kıtasındaki düşmanlarımız ortadan kaldırıldı. Bugünden itibaren Doğu Kıtasını bırakıp, Yukarı Bölgenin Orta Kıtasına doğru yola çıkacağım. Kader bizi bir araya getirirse yeniden buluşacağız.”
Qin Nan bunu duyunca şaşırdı.
Tang Qingshan, Musibetinin üstesinden gelirken bakır aynanın bile yardım etmeye istekli olduğu Tanrısal Yok Edici'nin varisiydi. Hiç şüphesiz önünde büyük bir gelecek vardı.
"Kıdemli, söylemek istediğim bir şey var."
Qin Nan mırıldandı.
"Söylemekten çekinmeyin."
Tang Qingshan kadim kılıcını sırtındaki kınına yerleştirdi.
"İster burada, Doğu Kıtasında, ister daha sonra Orta Kıtada, bir gün siz de Tanrısal Yok Edici olabilirsiniz, sayısız yaşamı öldürebilirsiniz, ancak lütfen bir zamanlar Qinglong Kutsal Bölgesini unutmayın." Qin Nan ceset yığınlarına baktı ve yavaşça konuştu.
Tang Qingshan'ın figürü hafifçe ürperdi.
Bir zamanlar Qinglong Kutsal Alanı, ha...
"Teşekkür ederim genç dostum. Seni Orta Kıta'da bekliyor olacağım.”
Tang Qingshan düşüncelerini topladı. Yüzündeki soğuk ifade, figürü bir yarıkta kaybolmadan önce Qin Nan'a düşünceli bir bakış attığında değişti.
O ayrılırken, öldürücü aura ortadan kayboldu.
Dao Arayan Dağ'ın varlığına rağmen kar, bölgeye yağmaya devam etti.
"Kıdemliler, sonra konuşuruz."
Qin Nan, Kör Kılıç Ustasına yaklaşmadan önce yumruklarını Gökyüzü Kavurucu İmparator ve diğerlerine doğru birleştirdi ve derin bir nefes aldıktan sonra şöyle dedi: "Kıdemli, yardımınız için teşekkürler. Burada istediğiniz nadir eseri seçin.”
Sırtındaki nadide eserler bir galaksinin yıldızları gibi dağılmıştı.
Savaştan zaferle çıkmalarının asıl nedeni Kör Kılıç Ustasının yardımıydı.
Gökyüzü Kavurucu İmparator ve diğerleri bunu anladılar, bu yüzden hiçbir şey söylemediler.
Kör Kılıç Ustası'nın sakin ifadesi sonunda elini uzatıp nadir eserler koleksiyonundan bir küre alırken değişti. Kürenin dışı altın rengindeydi ve içinde birbiriyle iç içe geçmiş siyah ve beyaz Qi vardı.
Pubfuture'a göre reklamlar
"Yin Yang Altın Küre mi?"
Gökyüzü Kavurucu İmparator ve diğer yetkililer hayretler içinde kaldı.
Kör Kılıç Ustasının ihtiyaç duyduğu nadir eser gerçekten olağanüstüydü.
“Yardımınız için teşekkürler, kıdemli. Bu aramızdaki anlaşmayı çözecek.” Qin Nan Kör Kılıç Ustasına baktı ve şöyle dedi.
Kör Kılıç Ustası başını Gong Yang'a çevirmeden önce başını salladı ve boğuk bir sesle konuştu: "Dao Arayan Dağdan kimse kalmadı. Belirli bir yere giderken bana eşlik eder misin?”
"Elbette."
Gong Yang tereddüt etmeden kabul etti.
İkisi de hemen mekanı terk ettiler.
İkisi oradan ayrılırken Gökyüzü Kavurucu İmparator'un gözleri soğuk bir şekilde titreyerek şöyle dedi: "Qin Nan, eğer yabani otlardan kurtulmayı planlıyorsan köklerden de kurtulmalısın. Bu Kör Kılıç Ustası, Dao Arayan Dağın otoritelerinden biriydi. Yaralarını seçtiği Yin Yang Altın Küre ile kolaylıkla iyileştirebiliyor ve Dao Arayan Dağı yeniden inşa edebiliyordu…”
Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu ve Krallığın Koruyucusu Kara Kaplumbağa onaylayarak başlarını salladılar.
“Sorun değil, kıdemli. Merak etme. O bizim düşmanımız değil."
Qin Nan başını salladı.
Dao Arayan Dağ'ın her bir öğrencisi ve büyüğü, Kör Kılıç Ustası'nın gözü önünde katledilmişti ama o hiçbir şey söylemedi bile. Bu onun Dao Arayan Dağ'dan tamamen vazgeçtiğinin bir işaretiydi.
Üstelik İlahi Savaş Tanrısının sağ kolu ona hayatta kalma şansı vermişti.
Bu nedenle arkasında bir neden olması gerekir.
“Qin Nan, Dao Arayan Dağ ortadan kaldırılmış olsa da hala dikkat etmemiz gereken iki önemli kişi var; Dao Arayan Dağ'ın birinci ve ikinci sıradaki çekirdek öğrencileri, özellikle de Gizli Ejderha Sıralamasında da birinci sıradaki birinci sıradaki Cheng Tiange..." dedi Gökyüzü Kavuran İmparator.
“Cheng Tiange mi? Gizli Ejderha Sıralamasında birinci sırada, ha?”
Qin Nan'ın gözleri hızla sakinleşmeden önce keskin bir şekilde titredi.
Kesinlikle onlar için büyük bir tehdit oluşturacaktı.
Ancak yanılmamış olsaydı, Dao Arayan Dağ ortadan kaldırıldığı için Cheng Tiange kendisini Doğu Kıtasında o kadar kolay gösteremezdi. Büyük ihtimalle Cennetsel Şans Yolu açıldığında ortaya çıkacaktı.
“Yaşlılar, savaştaki yardımlarınız için teşekkür ederim. Nadir eserlerin hepsini almamın imkânı yok. Yarısını Gökleri Kavuran Antik Krallığa vereceğim.” Qin Nan elini salladı ve elli bin nadir eserin bir nehir gibi Gökleri Kavuran İmparator'a doğru akmasına neden oldu.
"Bu…"
Gökyüzü Kavuran İmparator ve diğerleri, yüzleri sevinçle dolmadan önce şaşkına dönmüştü.
Bu kadar çok nadir eserle, Gökyüzü Kavurucu Antik Krallıklarının gücü kesinlikle önemli ölçüde artacaktır.
“Siz ikiniz de gelip biraz seçmelisiniz.” Qin Nan iki Dövüş Atasına baktı, ardından çevresine baktı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Prenses, Sima Kong, Longhu, Di Fengyun, gelin ve siz de..."
"Vay! Qin Nan, bunu beğendim.”
Prenses, önceki otoriter görünümünü tamamen kaybederek, ışıltılı gözlerle konuştu.
“Hehe, sanırım çabalarımız boşa gitmedi.”
Dövüş Atalarının yüzünde sakin bir gülümseme vardı.
Dövüş Dünyası'nın çalışma şekli buydu.
Kazanan her zaman son gülen olur.
...Bu arada Dao Arayan Dağ'dan birkaç bin li uzakta...
Kısa, karlı bir dağ Gong Yang'ın görüş alanına girdi ve o hızla onu inceledi ve bağırdı: "Kıdemli, bu karlı dağın bir şekilde Dao Arayan Dağımızla bir bağlantısı var mı?"
"Haklısın," Kör Kılıç Ustası açıklamadan önce sessizce dağın önünde durdu: "Dao Arayan Dağ yok edilmeden önce burası yasaktı, ama sanırım artık durum böyle değil."
Gong Yang şaşkına dönmüştü.
Dao Arayan Dağın çekirdek öğrencilerinden biri olmasına rağmen böyle bir yerin var olduğunu hiç bilmiyordu. Ancak anılarına göre Dao Arayan Dağ'ın dağların bu kısmına kimsenin gelmesine asla izin vermediği doğruydu.
"Biraz bekle."
Kör Kılıç Ustası yere oturdu ve Yin Yang Altın Küresini çıkardı.
Tıpkı duyguları gibi kılıç niyeti de şu anda hızla dalgalanıyordu.
Üç yüz yıl!
Üç yüz yıldır bunu bekliyordu!
Bugün...
Nihayet gelmişti!