Od nowa-Ladynoir

By kasiulek_07

1.1K 58 73

Biedronka zmienia nastawienie do Czarnego Kota chcąc naprawić ich relacje. Czarny kot postanawia to wykorzys... More

cz. 1
cz. 2
cz. 3
cz. 4
cz. 5
cz. 6
cz. 7
cz. 8
cz. 9
cz. 10
cz. 11
cz. 12
cz. 13
cz. 14
cz. 16
cz. 17

cz. 15

60 4 5
By kasiulek_07

Królix zabrała Czarnego kota do norki a po kilku minutach norka pojawiła się znowu i Biedronka na nich spojrzała.

Biedronka: udało się?

Czarny kot: tak.

Królix: odzyskaliście miraculum Pawia i Motyla ale w innym sposób. Pan Agrest jest zdrowy a Czarny Kot będzie miał nauczkę na przyszłość.

Czarny kot: świetne pocieszenie.

Królix: to ja spadam. Do zobaczenia

Biedronka: do zobaczenia

Królix weszła do norki i Biedronka z Czarnym Kotem zostali sami.

Biedronka: skoro ja poznałam twoją tożsamość to czas żebyś ty poznał moją.

Czarny kot: jestem gotowy.

Biedronka: jestem Marinette Dupain-Cheng.

Czarny kot: M-marinette?

Biedronka: możesz w to wierzyć albo nie ale pod maską super bohaterki potrafię być chodzącą katastrofą i nie jestem taka idealna.

Czarny kot: dla mnie jesteś idealna w każdej postaci.

Biedronka: nawet jako niezdarna dziewczyna?

Czarny kot: oczywiście, Marinette jest moją najlepszą przyjaciółką i bardzo się cieszę, że to ona jest moją Kropeczką. Kocham cię

Biedronka: ja Ciebie też.

Pocałował ją a ona oddała pocałunek.

Continue Reading

You'll Also Like

38.5K 1.9K 18
Marinette postanowiła, że nie będzie przeszkadzać Adrienowi w związku z Kagami. Stara się trzymać od niego jak najdalej ale nie wychodzi jej to tak j...
55.4K 3.4K 37
Jest to kontynuacja opowieści pt.: Jedno życzenie, jedna szansa Pisane w 2019 roku! Dopiero, gdy Marinette i Adrien rozpoczęli stały związek stało si...
3.4K 102 2
Marinette zbiera się na odwagę i wyznaje Adrienowi swoje uczucia. Jednak ten widzi ją tylko jako przyjaciółkę. Po tym dziewczyna spotyka Lukę, którem...
2.5M 81.8K 17
{THE STORY GOES FROM 1 TO 10 IN FIVE SECONDS. DON'T SAY I DIDN'T WARN YA} "Hey Marinette? Who's your soulmate?" "Chat Noir." A world where, you get a...