Te más vagy ~Tom Kaulitz.

By JasminkaulitzJasmink

8.1K 419 113

Meghaltak, a szüleim, egy szörnyű balesetben, így minden rám, és a testvéremre szakadt. Én irányítok mindent... More

Porológus .
Te Az Enyém Vagy .
Még A Nevedet Sem Tudom .
Elillant Remény .
Ígérem Mindig Szót Fogok Fogadni .
Kegyetlen Érintések.
Remélem Megtanultad A Leckét .
Mikor Elég .
Ölelj Kérlek ...
Fürdés ?
Meg Részegített .
Nő Vörös Körmökkel.
Nem Az Én Világomba Való .
Meddig Tart A Büntetésem ?
Nekem Csak Te Kellesz .
Jessica .
Nem A Te Hibád .
Mi Történt Köztetek ?
Idegen .
Anya Voltam ...
Sajnálom ...
Igent Mondasz ?
Mindig Szeretni Foglak .

Olyan Más .....

303 15 2
By JasminkaulitzJasmink


Reggel ki pattant, a szemem, és azonnal ugrottam egyet, az ágyban ugyan is, az elrablóm mellkasán feküdtem.

- Jesszus bazdmeg neked mi, a fasz bajod van?  Felkelni sem tudsz normálisan?  - Idegesen ült fel, az ágyon.

- Ne haragudj, én csak megilyedtem, hogy rajtad feküdtem.

- Éjfél óta rajtam fekszel baszki.... El aludtál, és öt perc múlva már rajtam voltál, mint, egy pioca.
- Vetközz jössz velem fürdeni - Kikelt, az ágyból, s a fürdő szoba felé vette az irányt.

- Én nem akar...... -  Itt félbe szakított.

- Nem kérdeztem, mondtam, hogy, jössz.

Nem volt más választásom lehúztam magamról, a takarót, majd utána mentem, a fürdőbe. Az elrablóm háttal állt nekem levette, a boxerét, majd beállt, a víz alá.

- Gyere vagy csak ott állsz, mint reggel, a faszom? -  Nézett rám.

- Megyek......

Levettem magamról minden ruha darabot, majd beálltam, a kabinba vele szemben.

A vörös hajam vizesen, a Vállamra omlott. Engem nézett éreztem égető tekintetét magamon. A kezét, az arcomhoz emelte, és, egy vizes tincsemet, a fülem mögé tűrt, és, az államnál fogva emelte fel fejemet, hogy, a szemébe nézzek. Lassan megcsókolt nem volt durva, sem erőszakos, mint általában...... Teljesen magához húzott, s ölelt át izmos karjával. Minden hol éreztem is hatalmas kezét. Most nem féltem tőle, így lassan megfogtam vállát, s vissza öleltem neki. Éreztem, ahogy, a nyakamra nyomott, egy lágy csókot kezét pedig levezette, a fenekemre, amiben aztán bele is markolt.

Megilyedtem, hogy azt akarja, így el akartam húzódni tőle, de, ő nem engedte.

- Nyugi nem akarok semmit - Suttogta fülembe, s puszilta meg arcomat.

Végig simított arcomon, majd ki ment, a fürdőből. Egy tíz perc múlva, én is végeztem így magam köré csavartam, egy törölközőt, majd be mentem, a szobába.

Egy fotelban ült, még mindig törölközővel, a derekán, s valakivel telefonon beszélt. Idegesnek tűnt. Mikor meg látott kezével jelzett, hogy menjek oda hozzá. Lassan lépekedtem felé, s megálltam közvetlen előtte, ő pedig bele húzott, az ölébe.

A térdein  ültem csendesen, mint egy kislány, az apukája ölében..... S hallgattam, ahogy veszekedik valakivel, telefonon. Egy öt perc múlva le tette, a telefont, majd mellkasára húzott.

- Öltözz tündér bogár elkell utaznunk.

- Mi?  , de...... -  Itt megint félbe szakított.

- Nincs semmi de!  Öltözz fel, és gyere le tíz perced van -  Rakott le, az ágyra, majd kiviharott, a szobából.

Continue Reading

You'll Also Like

134K 5.9K 36
Eve Hampton élete nem tökéletes, de nem is borzalmas. Van fedél a feje felett, szerető családja és egy színes baráti társasága, melyben remekül érzi...
25.9K 496 112
(az előző profilomon is van egy ugyan ilyen könyv de az nagyon rossz lett így újra kezdem!) Song: Xxxtentacion Skin Csúnya beszédet, 18+ dolgokat is...
44.1K 2.8K 26
Eleanor Grayson, élete maga a pokol, az évszázad legnagyobb iskolai lövöldözésnek túl élője és mindezen túl, az elkövető rokona. Ezért utálja az egés...
270K 10.1K 44
Mit tennél, ha a szüleid össze akarnának hozni az ex legjobb barátoddal? Persze, hogy alkut kötnél vele! Skylar Lynch vállára súlyos teherként nehez...