Bölüme başlamadan belirtmek isterim. Bu zamana kadar Damian'ın hiç diyoloğu yoktu. O yüzden bir açıklama yapmak istedim. Anlatıcının içinden konuşmaları (....) Bazen bazılarının mimikleri için de kullanacağım. Damian'ın tablete veya bilgisayara yazdıkları [ ....] ile olacak. Bu hikaye biraz değişik olacak. Çizgi roman okurken Nightwing ve Batgirl'ün bilinen atışmalarına denk geldim. O yüzden bu bölüm Nightwing ve Batgirl'ün bilinen atışmaları ile dolu umarım zevk alırsınız .
Bip
Bip
Bip
Bip
Bip
Bip
(Bu ses ne?)
Gözümü açamayacak kadar halsizdim. Sanırım duyduğum ses bir oksijen makinesinden geliyordu??!!
Biraz zorlayarak gözümü açtım.
(Beyaz bir tavan mı? Ama benim hücrem....Doğru ya Babam beni kurtarmıştı .Yani beni oğlu olarak görüyorsa babam olur ama... )
Doğruldum ve etrafımı incelemeye başladım. Her tarafı beyaz, camsız bir oda.... Bir köşesinde büyük bir koltuk ve birkaç bitki, bir tane dolap ve hemen yanında bir minibar. Sanırım kapı tarafında ise banyo var. Yatakta....Fazla rahat. Sanırım bu oda misafirlerini getirdikleri bir hasta odası
( Nightwing nazik ve sahiplenici biri gibi, yani beni gördüğü gibi kardeşim kardeşim diye dolaşmış ortada, Red Hood'un dediğine göre yani.. Ona güvenebilirim ame Batman. Batman sadece yardıma ihtiyacı olanları kurtaran bir kahraman. Ya beni bir köşeye atarsa...)
Ben gereksiz düşünmeye devam ederken kapı açıldı.
- Uyanmışsın? Nasılsın ağrın var mı? İyimisin? Rahat mısın?
(Red Hood çok haklı bu çocuk insana kafayı yedirtir. Konuşamadığımı biliyor olmalı değil mi? Konuşabilsem bile bu kadar soruya cevap veremem. Birde konuşurken niye zıplıyor. Görende hiç kardeşi yok sanacak. Batman sokakta gördüğü her çocuğu yanına almış yani...)
-Pardon, çok hızlı sordum. Rahatsın değil mi? (Kafa sallar) Birde cevap veremediğini biliyorum ama en azındın mimiklerini kullansan, seni anlamam açısından (Yüzünü ekşitir) Lan!!!
-Çocuk bir, Nightwing sıfırrrr. Gerçekten bir çocuk seni alt etti kaç dakika sürdü Ninghtwing (BG)
-Başlama hiç Batgirl(N)
- Tamam, Tamam. Merhaba ben Batgirl tanıştığımıza memnun oldum.Bizimle iletişim kurman açısından bir şey sorabilir miyim? (Kafa sallar) Okuma yazma biliyorsun değil mi?(Kafa sallar) Harika o zaman sorduğumuz soruların cevaplarını bu tablete bizim için bildiğin bir dilde yazarmısın?(BG)
-Bildiğin bir dil👅 👅. Çocuğun dili var zaten Batgirl 😀😀😀😀(N)
-Ayyyy. Nightwing 🤢🤢🤢 gerçekten iğrenç bir espiri. Çocuk ilk günden senden soğuyacak. Hem. R'as 7 den fazla dil biliyor demedi mi? Biraz az ama(BG)
- Batman'da küçükken pek çok dil biliyormuş. Zeka genetik işte😉😉
(N)
-Ay herneyse. Ağrın var mı?( Kafa sallar) Harika o zaman rica etsem bize adını yazarmısın? Sana adınla hitap etmeliyiz değil mi?(BG)
[Damian Thomas Al ghul]
-Thomas mı??? (N&BG)
-Sakıncası yoksa sana bu adı kim koydu? (BG)
[Slade]
-SLADE Mİİİİ????(N)
-Ay Nightwing bağırmaaa. Sen demedin mi , onu kurtarmanıza yardım ettiğini.(BG)
-Ben dedim ama...(N)
-Eeee o zaman. Azıcık sakın ol. (BG)
-Tamam sakinim. Peki Sana hangi adınla hitap etmemizi istersin? (N)
[Önemi yok.]
-Önemi yok mu!!☺️☺️☺️😏😏(N)
-Hayatının en büyük hatasını şuan yaptın Damian. Çok pişman olacaksın.(BG)
(Ne pişmanlığı ya?? Başımın etini yemesi kötü bir şey değil miydi??)
-O zamannnnnn (N)
-İşte geliyor gelmek üzere olan (BG)
-Sanaaaaa (N)
-Geliyorrr (BG)
-Dami diyeceğimmmmmm🫠🫠🫠😉🫠😉🫠😀
(NEEEEEEEE? DAMİ NE BE ?? )
-Yakıştı bence yakıştı (N)
-Evet evet güzel bu sefer fazla saçmalamadın ama-
(Bu saçmalamamış hali mi????!!!)
-Çocuğun yüzüne bak. (BG)
-Lan çocuğun yüzü kaymış. (N)
-Kayar tabi . Çocuk bir insan ile bu kadar çok konuşmamış olabilir sen Dami dedin.(BG)
-Abartma Batgirlll (N)
(Suikastçilere geri dönüyorum.Aldım hevesimi)
-Neyse Nightwing'in saçmalaması bittiyse en önemli soruya geçelim. Damian hayatının geri kalanını burada Batman ve Nightwing ile geçirmek istermisin? (BG)
(Pardon ne!?!!?)
-Yani Batman'ın kim olduğunu biliyorsun değilmi? Senin açından (BG)
[Evet]
-Yani hayatının geri kalanını baban ile geçirmek istermisin? Eğer istemez isen Bataman tüm hayat koşullarını karşılayacağını söyledi.(BG)
-Kendi de onu reddedersin diye buraya gelmekten korktu.Bize o yüz ifadelerini gösterdiğin için minnettarım. Hayatımda bu kadar mutlu olmadım ben.😀😀 (N)
-Konumuz o mu Nightwing (BG)
(Nasıl yani babam benimle beraber yaşamakmı istiyor?)
-Eee damian cevabın nedir? (BG)
[O ne istiyorsa onu istiyorum.]
-Onunla yaşamak istiyorsun yani (BG)
-YAŞASINNNNNNN. DAMİ BİZİMLE KALIYOR.(N)
-BAĞIRMA BEEE (BG)
(Babam benimle yaşamak istiyor. Belkide sonunda gerçekten mutlu olacağım.)
Mutlu mesut düşüncelerim kapının hızla açılması ve duvara çarparken çıkardığı sesle sona erdi. Biri nefese nefese geliyordu.
-Nightwing. Umarım bana şaka yapmıyorsundur. Özellikle böyle bir meselede (...)
-O kadar da değilim Bruce abartma😉😏(N)
(Baba...)