Зрадники

By user22419641

538 9 0

В мене все чудово ,любячий хлопець та купа вірних друзів ,що може піти не так ? More

Усе добре ?
Це літо буде аху....
Нам потрібно зупинитися ....
Я походу не вчасно .
Хто стогнав вночі ?
Це не правильно
Закрили тему
Ви мене дістали
Це було не забуваймо .
Все закінчилося .
Все пішло не по плану .
Я не хочу нічого
Вже не буде як раніше .
Знову ти
Що це за красунчик?
Здаєця я починаю розуміти.
Усе було так добре...
Я докопаюся правди
Невже я знову здалася
Здаєця я починаю розуміти
Цього не достатньо
Я не бачу зла

Так розпочнеться ж гра

41 1 0
By user22419641

Хлопець от от і вже б повернув до мене телефон але в останій момент він ....
Нейт : а знаєш ,карще в живу .
Віка : та блять шож ви мене мучаєте весь день в нейта така хата в нейта така хата , що ж там за солт берн такий .
Нейт : а ще в нейта такий член , кипятком пісятися будеш .
Віка: добре )))
Промовила я з сарказмом .
Нейт : єбать я не давно таке взнав шо піздец.
Віка : шо ?
Нейт : кароче розмір носа в чоловіка повністю відповідає розміру члена .
Віка : єбать ти шо гониш,то в тебе виходе 6 з половиною .
Нейт : нее ніхуя я міряв в мене два х.
Віка : ВЗВЗДВДВДВДВЖВЗЗВДВ БЛЯ.
Нейт : ой не ржи я реально кажу .
Віка : чим докажеш .
Нейт : блять шо мені зараз труси зняти .
Віка : а чо нет ? Ти стісняшка .
Нейт : тоді дай цицю помацати .
Віка : тобі скільки ,9-10 , бо в ментальному розвитку змін з того періоду не бачу )
Нейт : ой всьо , я тебе зараз завезу в ліс і закопаю .
В відповідь я відповіла щось типу « я тобі голову відпилю « і так далі .Більшість наших розмов були такими але якщо бути з Нейтом на глубині ,він такий цікавий і глубокий .
Недавно він залишався в мене з ночівлею , ми усю ніч розмовляли про містику ,космос , міфологію , історію , відносини , тай життя взагалі , до 6 ранку скурили на двох 2 пачки цигарок . Я хотіла почастіше проводити з ним так час , він був перша людина з якою я могла говорити усе що захочу усе що думаю і не боятися що мене осудять , ми могли розмовляти про якусь дурню і ржати годинами так і розбирати такі консперологічні теорії , за ці пів року він став моїм кращим другом навіть на перому місці перед Еммою , адже вона деколи буває дуже душною , не думаю що це слово підходить на сто відцотків .Просто вона постійно говоре про Дена , вона думає що я охуїти який радник але сама я цнотлива і у мене не було жодниз відносин , вона напеано на сто відцотків впевнена що все наоборот , тай я не кажу , в амереці в них не такий підхід до відносин і інтиму як на моїї батьківщині .
Мої роздуми перебив Нейт .
Нейт : ти готова крихітко , нам залишився ще один поворот і ми на місці .
Віка : ТАКККК , я вже не витримую цієї інтриги я зочу роздивитися весь дім кожен куточок кожної кімнати .
Нейт посміявся і ми вїзали за поворот .
Перед нами встав забор в 3-4 метри і перед нами автоматично відчинилися ворота . Ми заїхали по ідеальній бруківкі розташованій між газоном на тереторії якого був басеін ,мангал ,бар , лежаки .
А з другого боку декілька дерев кщики і гамак .перед нами повстав велечезний будинок .

2 поверхи , гараж , тераса , і скоріш за все задній двір .
віка:ЙОБАНИЙ РОТ ЩО ЦЕ ТАКЕ НЕЙТ ТИ ЗВІДКИ ВИЛІС .
Нейт : тихо тихо , ти ще задній двір з терасою і каміном не бачила .я запищала і ледве не вискочила з машини .
Ми заїхали в гараж , і я хутко вилетіла з машини одразу в дім .
Я заскочила в прихожу , звичайний мінімалізм кухня студія яку видно з вхідних дверей вітальня з плазмою диванчиком і журнальним столиком , в куту вітальні була лесниця вниз та на верх, я швидко забігла в вітальню з якої було видно більшу частину першого поверху , в кухні було дві двері одна була сеоріш за все вбиральнею а друга невідома .
Я в захваті від відчутя що я буду жити тут 5 днів бігала як скажена усюди не очікуючи Нейта .
Я з відкритим ротом встала за столешню відкритої кухні топкалася усього чого бачила не боячись що щось зламаю від шокового стану .
Коли я ледве не впала в шокову кому зайшлв Нейт .
Нейт : воу воу воу полегче ще щось кинеш тут усе коштує не меньше тисячі доларів,далі екскурсію проводить екскурсо вод .
Віка : господи ти що пр нц велико британії в такому пент хаусі жити .
Далі він робив екскурсію по всьому домі .
На першому поверсі в другій частині була ще одна вбиральня і дві спальні для гостей, кладовка в кузні і вбиральня , в підвалі ігрова , плей стейшен, більярд , аеро хокей , і стіл для казино , ще там був кабінет цого батька але туди звісно не можна було захолити .
Саме цікаве було на 2 поверсі ...

Continue Reading

You'll Also Like

10.5K 560 20
Час Ніла Джостена добігає кінця. Прийшовши до університету Пальметто, він знав, що не переживе цей рік, але оскільки його смерть не за горами, зараз...
1.9K 60 59
Коли Герміона Грейнджер в свій випускний рік заходить до класу трансфігурації, вона не має жодного уявлення про те , що скоро її , з такою обережні...
4.1K 281 13
У цій книзі йдеться про дівчину, яка є досить сильна фізично, і старається тримати себе в руках, без лишніх емоцій, нікому і ніколи не показуючи свій...