TEK GERÇEĞİM

By dylankocak

512 26 1

( MERHABA ARKADAŞLAR. BU BENİM İLK KİTABIM. NASIL OLACAK BİLMİYORUM. AMA HAYAL GÜCÜM GENİŞ OLDUĞU İÇİN GÜZEL... More

HE CANIM!
OHA SEN NERDEN ÇIKTIN!!
NE DİYON YA SEN!
SANA MI SORUCAM!
BAYAN INATCI VE BAYAN UKALA

BEYNINİ DELERİM!

49 2 1
By dylankocak

Lan Güneş beni su ukala ile 2 güne maruz bıraktın ya san alkış.
Olum intikamim cok kotu olacak sen bekle maymunun muznun kabugundan uzayan ip seklindeki agizdan dolanma sekliyle tukurme youya hayata gecen anlam veremedigim pitircik cisimcigi seni. Su gotu uyandirayimda giciklik olsun puhaha.

"Lan göt"

"Ne lan göt"

"Kalk bok"

"Nah kalkarım. Amk ne uykulu bolüyon sabah sabah tam da rüyanın en güzel yerinde tescilli mal!"

"Ne görüyodun len!"

"Savaşla dans ediyodum.! :*"

"Savaş kim lan! O kim oğlum! An benden habersiz yoksa... Ben sana kardeş dedim ve ayı benden habersiz sevgili aferin sana!"

"Amk mali öyle degil sevgili filan değil. Su Güneş'in kizlarında oynayan savaş varya o" (yazariniz o diziyi izliyordu. Nazliyla çok güzel dans ediyorlardı. Kiskanmadim tabiki de bak bunlarda sevgili olacak he. Neyse ben yazmaya gidirem)

"He mal öyle desene. Ama harbiden çocuk tatlı Allah var şimdi"

"Tatli mi? Lan o çocuk belkide hayatında gorebilecegin en yakışıklı göktaşı! Çok yakisikli resmen kas yığını çocuk saçlar desen zaten offf yıkılıyor. O gülüşüne zaten hayranim o nasi-"

"Güneş bütün gün seni dinleyemem. Anladık çok yakisikli!"

"Ya göt sen beni sabah sabah niye aradin! Rüyamda devam edicem. Kapatıyorum!"

"Bugün senin yüzünden bay ukala ile birlikte gezmek zorundayım!"

"Bişey olmaz siz çok iyi çift olursunuz lan inatçı ukala filan. KAPAT AMK UYKUM KACACAK"

"TAMAM BE GİT ZIBAR!"

Telefonu kapattıktan sonra dolabın karşısında buldum kendimi. Ya ben bu hayvanla iki gun geciremem. O psikopat pislikigin ne yapacağı belli olmaz. Lan Güneş ben senin planının ta amk. Of ya maymun süratli. Neyse artık girdik bi yola cıkamam daha. Kapinin onunde bir adet " Bay Ukala" ile karsilastim cok sasirtici (!)

+ Sea Bayan inatci!

- Ase Bay ukala!

+ Tamam uzatma Qes.

- Tamam hadi yürü!

+ Nereye gidiyoruz ukala?

- Gidince görürsün inatci.

Sessiz kaldim tum yol boyunca dusunduklerim sunlardi. Ben gercekten Emre'yi sevdim mi acaba? Suanda gercekten bunu düşünüyorum peki biraz sacma belki ama sonucta cocukla ciktim. Beni cok seviyordu ama ben yablizca hoslaniyordum. Sadece hoslanmak!

Belki bi gün deniz kenarında kumların üzerinde otururken çıkarsın karşıma aşk. Bütün sevginle kendini o anda bana yansıtırsın deniz dalgalarının sessizce huzur veren sesiyle bana " Beni gerçekten bulacaksın söz veriyorum" dersin. Belki bi okulun bahçesinde bekçi kulübesinin yanında toplanmış sohbetin dibine vuran gençlerden bitanesini bana aşk diye tanımlarsın. Belki bigün bana herş-

+Aloo dünyadan inatciya geldik loo in hadi.

Kulagimin dibinde bagiran kesinlikle hayir o bagirmadi. ÖKÜZ GİBİ ANIRAN ukalaya döndüm yüzümde nasil bir ifade oldugunu ne siz sorun ne ben soyliyim. Götüm az daha bekleyemedin mi? Tüm düşüncelerimin içini bok doldurdun.

- Kulağımın dibinde ne aniriyosun be! Grizekali butun dusencelerimi sıçmık yaptın! Bravo alkış sana!

O hışımla ve hızla arabadan inip kapiyi carptim. Oda pesimden indi.

- Pardon ya ben biseyler dusundugunu o kadar daldigini fark etmedim. Duymayinca şey ettim ben..... neyse sustum.

+ Tamam önemli degil zaten sende haklısın neyse neresi burası?

- Burası benim hayatımın basladigi en mutlu ve en uzgun oldugumda buraya geldigim yer.

+ Beni nede buraya getirdin? Yada tamam ya soru yok ne istiyorsan anlat dinliyicem. Söz.

- Beni çok yanlış tanidin sen. Evet biraz kendini beğenmişlik ve ukalalık yapiyorum haklisin. Ama ben böyleyim. Benim psikolojik durumum çok kötüydü. Durup dururken sinirlenip birilerine bulasiyodum. Yoldan gecen birine hic tanimadigim durup dururken küfür ediyodum. Şimdi mutlu olmaya düzelmeye calisiyorum. Hatta birine asık bile olmuş olabilirim belki bilmiyorum. Senin anlayacagin ben özümde iyi biriyim ama bazen sinirlerini kontrol edemiyorum öfkeme hakim olamiyorum demem o ki eğer sana kotu bisey dersem şimdiden Özür dilerim.

Gözlerine o kadar iyi bakiyodum ki derinlere kadar inmistim. Oturup saatlerce izleyebilirdim. Beni etkiliyordu Gözleri o an renkli gözün hiçbir ise yaramadigini anladim. Çünkü ben sadece kahverengiye asiktim. Kayboldum bi anda o gözlerin içinde şuanda ona sımsıkı sarilasim vardi ama yapamayacaktim.
Bi sesle irkildim.

- Duygu eğer gözlerimin içinde koybolmaya son verirsen artik gidebiliriz. Bu kadar etkileneceğini bilmiyordum.

+ Ne kaybolmasi ya ben dalmışım öyle etkilenmek filan... Neyse gidelim.

Güneş'in ağzından

Bugün kendimimutlu hissediyordum. Hatta kalkip şarki söyleyip dans edesin vardi. Nedenini bilmeden mutluluğun içinde resmen kendimi buluyordum. Ben mutluydum. Cikip biraz spor yapmak için çok güzel bir gün. Altima taytimi üstüme askili buluzum üstüne hirkami geçirip yarisina kadar fermuaribi çekip saclarimi at kuyrgu yapip telefon kulaklik ve anahtarlari alip evden ciktim. Sahile indim. Kulakligimi takip yürümeye basladim. Müzik dinlemek iyi geliyordu. (Göksel - denize bıraksam dinliyordum ) yürüyüp bütün temiz havayi içime cekiyordum. Tempoyu biraz arttirarak yürümeye basladim. Birden telefon caldi.

Arayan: Malım

+ He malım?

- Nerdesin lan best mal?

+ Sahil yürüyüş temiz hava falan filan spor yapiom. Noldu malım?

- Kalktigimda seni göremeyince korktup bi anda beni niye cagirmiyon lan best mal?

+ Öküz gibi uyuyodun çok hayvancaydin. Bende kaldiramadim saldirirsin diye dokunmadim.

- Bak bunu yapardim ama iyi günümdeyim. Nerdesin bende geliyim bekle?

+ Sahil cafenin önündeki banklar varya oraya oturdum şimdi bekliyorum.

- Tamam kapa.

Telefonu kapattim ve beklemeye basladim. Yanimda birini hissettim kafami çevordiğimde bana pis pis sırıtan Kerem'le karşılaştım.

+ Ne işin var burada?

- Seni takipteyim.

+ Mal mısın sen? Ne denk seni takipteyim. Adam gibi cevap ver!

+ Bana sesini yükseltmeyi kes! Seni takipte filan değilim. Her sabah burada spor yapiyorum ben seni gördüm oturdum. Sabah sabah huysuz musun nesin dokunmuyorum tamam. İyi sporlar sana.

Tam kalkicakti ki elini tuttum. Ve geri oturttum.

+ Özür dilerim. Fazla cikistim. Kusura bakma.

Bunu söylerken hala elini tutuyodum. Çok huzur vericiydi bu iki olmuştu her zamanki gibi sıcak ve huzurlu.

- Tamam önemli değil.

Tam elini birakicakken tuttu birakmadi sikica sardi.

- Birakma ben bu elleri birakmak istemiyorum.

Aslında bende birakmak istemiyordum ama kendimi fazla kaptirmam doğru olmazdı. Cekemezdim de ne yapacaktim? Tutsamiydim olmazdi.

+ Öhöm öhöm.

Can kurtaranim benim be koçum zamanlaman süper canim kurtardi ben he Bahar geldi.

- Hoşgeldin Bahar.

- Çok hosbuldum valla (Piç smile)

+ Şey ee burada spor yapiyomus. Beni görmüş selam verdi. Sonra iste seni beklerken eslik etti o şey iste oldu.

Ekimi elinden birden çektim. Utancin dibine vurdum.

- Aynen evet sen geldiğine gore bende gideyim artik hqdi görüşürüz.

Diyerek kalkti ve gitti.

+ Oo Güneş. Ya siz ne güzel çift olursunuz.

- OO GONOS. YO SOZ NO GOZOL COFT OLORSONOZ. Saçmalama kizin. Sakin o espiriyi yapma döverim. Arkadaşım.

+ SOCMOLOMO KOZOM YO ORKODOSOM. beni mi yiyon göt. Geldiğimde elini tutuyodu. Böyle arkadaslik var mi hala?

- GOLDOGOMDO OLONO TOTOYODO BOYLO ORKODOSLOK VOR MO HOLO?. Var. Bak arkqdasiz okey?

+OKOY.

- Kqldır götünü hqdi.

+ İyi lan

Tempolu yürümeye başladık.

Duygu'nun ağzından

Hiç bilmediğim sokaklardan geçiyorduk. Ben sagimi solumu incelerken bana pis pis gülen Yiğit'i gördüm. Pişmiş kelle gibi ne gülüyon sen!

+ Ne gülüyon açıkta bisi mi gördün?

- Daha görmedim onunda sırası var.

+ Pis sapık seni dedim ben ama dinlemiyolar.

- Bence de tanımıyolqr seni tanıyacaksın iki günde.

+ Niye pis pis sırıttin?

- Etrafi incelemene dikkatin çok hoşuma gitti.

+ Madem konu acildi. Buralar bana çok yabnci neresi burası. Ve gerçeği söylemek gerekirse mütiş yerler sen nerden biliyosun boyle yerleri?

- Ben hep burada takılırım. Beni çok gormemenizin nedeni bu ben burada olurum hep ve ilk defa söyledim birine buda sensin ve sende kimseye soykemiyeceksin. Sır?

+ Sır.

Bu çocuk bana kimsenin vermediği sırları veriyor. Mutis.

- Tamam. Hadi gezelim.

Beni öyle yerlere götürdü ki. Çok renkli yerler çok hareketli ben buralari çok sevdim.

Baya bi gezdikten sonra.

+ Artık eve gitsek iyi olucak hem kizlarda merak etmiştir beni zaten. Hadi gidelim.

- Tamam.

..............

Evet arkadaslar suanda koltuga oturuyorum ve basimda iki tane okuz donuyor. Basim donuyo bayilcam simdi donun donun bayilirsam anlatmatan kurtulurum. Aman yok dayanamiyorum.

+ Yeter uleeeyn! Basim dondu lan donmeyin basimda adam gibi oturun anlatayim yoksa vallahi bayilirim anlatmam.

Aninda kendini koltuga atan iki got lalesi beni dinlemeye basladilar.

............

- YUH OHA CÜŞ! Oldu o zaman biz kalkalim bunlar sevgili olunca gene geliriz hadi Güneş kalk.

- Lan bi dur Bahar otur oturdugun yerde. Ulen Duygu lan bu cocuk sana asik mi ne yafrum ule istemeye geldiginde tuzlu kahveni ven yaparam haberin olsun kalk Bahar oynayak.

+ Lan salaklasmayin yok oyle sey lan senin yuzunden gidiyorum zaten mecburen ulan ya Güneş bi daha boyle bisi olursa varya seni keserim.

- Aynen Güneş. Terbiyesiz seni kizi buna sen mecbur ettin bide uste cikmaya calisma ck ck ck trbysz.ss

- Bahar sus bak gotunden kan alirim senin.

- Lan soyleme sunu gotume bisi oluyo huylaniyorum deme ıff (Bahar knks biz ha mcks:*)

- Rahat dur o zaman. Hem iyi yaptim conem iste ne guzel bulcan hayatinin askini buldun da iste bilmiyosun hih.

+ Güneş Beynini Delerim!!

- Wowow delmeli melmeli huu sevdim ram lan kalk git odana uyu zibar sabah gene gitcen.( Feyza and Bahar caldim kankalar mck :*)

+ Sizde yatin cok oturmayin

- Snne kiziaam biz baharximla film izlicexx. Hadi sen odana yaylanx.

- Ayy ben sini yirim lan xli mixli konususun baharxim cik guzel Güneşxim binim.ss

- Tam lan yavsama.ss

+ Sizi tanidigim gune lanet olsun -_- .

- Büyük konusma lan! Sen hala bura misin 5 saniye icinde odana ışınlan yoksa o yatagi uzerine montelerim.

+ Tm ii gclr.ss

Güneşin ağzindan

+ Baharx kalk misir patlat bende film secem.

- Tamam kanka.

Film nasil oslun bakem ulan ya bu sefer The Walking Tead izlemem hep onu izliyoruz baharx yuzunden azcik komedi izleyek askta olsun accik ahanda buldum romantik komedi yo ye (gozluklu emoji) filmi yerlestirirken gotumde bir titremeylen irkildim tabikide got cebime koymamdim telefonumu ustune oturmusum.

Gelen mesaj : Kerem

- Bugunku olay biraz karisikti uzgunum sabah ayni saate orda olacagim yuruyus icin eger gelirsen gorusuruz film biter bitemez yat uyu iyi geceler tatli ruyalar....

Giden mesaj : Güneş

- Tamam yarin gorusuruz. Bi dakka lan! Sen benim film izleyecegimi nerden biliyosun! Sapik misin olum sen nerdesein suanda beni mi izliyosun!

Gelen mesaj : Kerem

- Sakin ol Güneş seni izledigim filan yok Baharla bisi konusuyodum o soyledi az once gec yatma uyumadan da mesaj at.

Giden mesaj: Güneş

- Vay Götleeeqq ulan Baharx sictim agzina bi salona gel de sen neyse tamam atarim mesaj hadi bay.

Gelen: Kerem

- Kiza cok vurma lan! Hadi filmini izle mesaj atmayi unutma.

Telefonu masanin uzerine birakip filmi yerlestirdim Bahar yuzundeki hayvan gibi gulucuklen iceri girdi.

- Film sectin mi Güneşx?

+ Aynen cok guzel bi film sectim varya bayilicaksin.

- Vaay konusu ne kanka?

+ Korku ve dehşet.

- Cokta sevdigim soylenemez yani gece gece filmin adi ne bari?

+ Ceset günü Baharx. Sevdin mi? Ulan sen kerem'e her boku niye soyluyosun lan! Kizim bu sefer sictin gotunden tup tup kan alicam senin. KAÇMA LAAAN!!

- Güneş vallahi aciklama yapcam dur kanka oldurme nolur kan filan alma konusarak anlasalim gotume dokunma nolur bak hem Duygu da uyuyo kalkmasin simdi hadi sabah hallederiz gel filmimizi izleyelim kardeş kardeş.

+ Dua etki Duygu uyuyo sabah görüşcez senle.

Hüloo bölüm sonu canlar cok gec oldu biliyorum ama votem hic yok nerdeyse neyse en bolum gelir yakinda opuldunuz :*

Continue Reading

You'll Also Like

240K 8.7K 39
Pencerenin kenarında tekerlekli sandalyede, ölmeyi bekleyen adama! Berdel olarak verilmiştim... Urfa'nın dar sokakları üstüne, üstüne gelirken savaşm...
45.7K 4.1K 20
İbne Efe: Koduğumun homofobiği sikicem lan seni Homofobikpiç: Sikmekten çok sikilen biri için fazla iddialı konuşuyorsun sanki
125K 7.5K 56
Buraya bak cılız okur. Senin geçirdiğin tüm o uykusuz geceler gibi yüzyıllar geçiren Carryhall Lisesi öğrencilerine bak. Bak ve elindeki loş telefon...
228K 9.9K 29
Arca kişisi sizi engelledi Bilinmeyen:Nasıl?engelledin mi beni? İletilmedi Bilinmeyen:Beni nasıl engellersin?! İletilmedi Bilinmeyen: İletilmedine so...