Niegrzeczna dziewczynka

By aguina90

377 122 15

Ta historia opowiada o młodej dziewczynie, która ma dość bycia grzeczną. Jest zmęczona przestrzeganiem zasad... More

Sentencja
Wstęp
Początek
Teraz
Bunt
Naprawa
Kiedyś / Zmiana
Za jakiś czas później
Jakiś czas później
Pierwsza nauka samoobrony
Kurs samoobrony
Czy walczyć?
Za jakiś czas później
Rozkwitający związek
Wycieczka
Nieoczekiwana wiadomość
Opowieść
*
Próba po powrotu do normalności
Normalność
Obietnica
Nowy dom
Nowe życie
Za jakiś czas
Epilog

Kiedyś

16 7 0
By aguina90

Po szkolnym dzwonku Mary wychodziła z budynku i kierowała się do pobliskiej kawiarni. Zamawiała latte i siadała przy stoliku przy oknie, obserwując gwar miasta. Wyciągała zeszyt i długopis i zaczynała pisać.

Mary pisała opowiadania, artykuły i wiersze. Miała dar do opowiadania historii i wyrażania swoich myśli i uczuć w piękny sposób. Pisanie było jej pasją i sposobem na wyrażenie siebie.

Po kilku godzinach pisania Mary wracała do domu. Lubiła spędzać wieczory w towarzystwie rodziny. Często gotowała obiad dla swoich rodziców i młodszej siostry. Po kolacji lubili razem oglądać filmy lub grać w gry planszowe.

Czasami Mary wychodziła na wieczorne spacery. Lubiła przechadzać się po ulicach swojego miasta i obserwować ludzi. Zastanawiała się nad ich życiem, historiami i marzeniami.

W weekendy Mary spotykała się ze znajomymi. Chodzili do kina, na koncerty lub po prostu spędzali czas, rozmawiając i śmiejąc się. Mary ceniła sobie przyjaźnie i lubiła otaczać się ludźmi, którzy ją wspierali i rozumieli.

Były wypełnione pisaniem, spędzaniem czasu z rodziną i przyjaciółmi oraz odkrywaniem świata. Mary była szczęśliwą i spełnioną młodą kobietą, która cieszyła się życiem i wszystkimi jego możliwościami.

Continue Reading

You'll Also Like

19.1K 1.4K 200
Tytuł mówi wszystko💅
112K 3.6K 26
Do małego miasteczka przeprowadza się Lara wraz ze swoim starszym bratem. Nikt nic o nich nie wie, więc szybko stają się niebywałą sensacją, co krzyż...
68.3K 3.7K 28
❝ Twoje serce bije na czarno.❞ 3 część Trylogii Obsession.
11.8M 304K 23
Alexander Vintalli is one of the most ruthless mafias of America. His name is feared all over America. The way people fear him and the way he has his...