Media: Ares
Urmatoarea zi ne-am petrecut-o gatind si razand amandoi, facand glume proaste.
Ares e specialist in a scoate numai prostii pe gura.
In seara asta mergem la un spectacol de artificii, avem de mers ceva pana in oras.
Imi prind jos parul intr-o coada si imi asez mai bine camasa eleganta din satin.
"Mor de foame!" spun mergand dupa el, abia iesise de la dus si nu imi displace deloc sa ma holbez la el cand se schimba.
"Mergem sa mancam acolo, am rezervat o masa la un restaurant de milioane" imi saruta varful nasului si zambeste.
"Ce?"
"Esti superba, ma jur" cred ca am rosit pentru cateva secunde, ma ridic si ii sar in brate.
"Si tu esti perfect!" sarutul pe care i-l dau este scurt, telefonul deranjandu-ne.
"Da?"
"Lucy, vreau ca atunci cand te intorci sa mergi cu mine la doctor, trebuie sa faci cu Maia petrecerea copilului, daca e baiat sau fata, Alia e o gura sparta, deci sa nu ii spui"
"Bine, asa ramane!" incep sa rad cand inchide tipand la Bryan.
"Ce este?" cred ca am inceput sa salivez cand am vazut cat de bine ii sta in costumul negru.
"Julie si sexul copilului ei, se pare ca organizez eu si Maia petrecerea, o sa fie distractiv!"
"Siguuuur" el nu pare atins, asta e adevarat pana la urma e prietena mea cea mai buna, nu a lui.
Ma trezesc cu o palma peste fund, fapt ce ma face sa ma intorc surprinsa spre el.
"Asta pentru ce a fost?"
"Pentru plăcerea privitorului?!" zambeste nevinovat.
"Aha"
"Ce vrei sa comanzi?" intrebarea lui ma pune putin pe ganduri, nu stiu ce am de la un timp, dar imi este rau, asa ca nu pot manca orice.
"Cred ca o friptura ceva"
Încep sa am niste crampe nasoale dintr-o data, incerc sa nu arat ca ma simt rau.
"Beth?" Ares imi atrage atentia dintr-o data fix cand chelnerita ajunsese.
"Doua fripturi cu garnitura si o sticla de vin" ii spune el fiind cu privirea catre mine, este atent la fiecate gest de al meu, mereu ma citeste ca pe o carte deschisa.
"Mai doriti si altceva?" isi aseaza ea gentil mana pe meniu atingandu-l lent pe mana, raman cu privirea demonica pe ea. "Daca vreti ceva nou sau nu stiu...?" spune ea si se apropie mai mult de el, subtil, se preface ca intinde mai bine fata de masa.
"Da, sa ne recomanzi un desert pe cinste" zambesc fortat cand ma priveste.
"Pai...avem sufle cu inghetata, este super bun si proaspat, mai av....!"
"Atunci ala sa ramana" in timp ce ii intind si meniul meu, o las sa se intinda si il trag repede ianinte sa il ia, lasand-o pentru cateva secunde cu mana intinsa si toata atentia asupra mea "Iar daca vrei sa nu iti faci probleme la acest job iti sugerez sa nu mai incerci sa imi seduci sotul si sa-ti tii mainile acasa, bine?" zambetul mi-a disparut, ii las meniul pe masa si il ridica singura, nu a mai tras nicio privire catre noi, fiind cel mai probabil rusinata.
Il privesc pe brunet, era extrem de amuzat.
"Doamna Alavaro, sunteti cumva geloasa?"
"Domnule Alvaro, daca era invers deja ospatarul nu mai avea maini" zambeste muscandu-si buza de jos, scot si eu un mic zambet siret, privindu-l atent.
"Recunosc ca fata aia a avut dreptate cu acel sufle" il prind de mana, mergand usor la pas spre podul micut de pe care o sa vedem si noi spectacolul de artificii, el a vrut sa mergem unde sunt toti, rezervase un loc, dar eu am preferat sa fim doar noi doi profitand de faptul ca pot fi atenta doar la el si spectacol.
"Esti asa bleaga cateodata" se incrunta cand vede modul in care am inceput dintr-o data sa merg, este din cauza starii de voma, cred ca este de la desertul ala sau cine stie ce mi-a pus aia in mancare "Esti bine, Beth? De la un timp te porti ciudat! Ti-e rau?""
"Putin, dar imi va trece, promit!"
"Vrei sa mergem la un medic?"
"Nu, este ok! Totul va fi bine!"
"Va fi" sunt confuza caci pare emotionat de ceva.
"Haide sus" imi intinde mana ca sa urc usor scara.
Spectacolul de artificii incepe dinainte cu cateva secunde sa ajungem la balustrada.
Mii de culori lumineaza cerul, in tot felul de forme.
Ce ma surprinde cel mai mult este numarul lor, sunt foarte multe, iar unele din ele sunt mari si duc pana mai sus explodand pana deasupra noastra.
Este cel mai frumos moment, cel mai fascinant!
"Ares este superb, nu as fi crezut...." cand ma intorc zambetul imi dispare pentru o secunda, lacrimi aparandu-mi in ochi si mii de emotii acaparandu-ma.
Ares statea intr-un genunchi cu un inel in mana.
"Beatrice Victoria, stiu ca nu este chiar cel mai frumos mod de ati cere mana....cel putin acum este diferit, nu va mai fi doar in acte, vreau sa fie vesnic, iar iubirea mea pentru tine este eterna, vreau sa iti arat asta in fiecare moment al vietii.... vrei sa fi sotia mea?" cred ca tremur de fericire, nu ma asteptam! De aceea a insistat el sa mergem singuri in vacanta, prima data a refuzat sa il luam pe Dylan, iar mai apoi ii propusesem sa mergem cu amicii sau familia, nici asa nu a vrut, am crezut ca nu i-ar face placere, dar de fapt el pregatea si cauta momentul sa ma ceara, incredibil de frumos si atent.
"Da!" imi aseaza usor inelul pe deget si ii sar in brate sarutandu-l. "Si este cel mai frumos si potrivit moment, te asigur, Ares!" il sarut din nou tandru si ii mangai obrazul usor ce varful degetului mare.
"Te iubesc mult, Beth!"
"Si eu te iubesc, Ares!"
Ajungand la cabana de la marginea padurii, incep sa ma panichez.
"Ares, ai lasat lumina aprinsa?" el se incrunta si priveste cabana.
"Cred ca da, am uitat!" expir usurata si mergem spre ea.
"Frumos loc, mai vreau sa venim aici" zambesc si merg pe mica alee.
"Si mie imi place aici, mereu cand imi era dor de tine si sufeream, preferam sa vin singur si sa ma conectez cu natura"
"Acum sunt aici!" ii dau o palma peste fund si fug spre usa, dar ma prinde de la urma si ma ridica in brate.
Incep sa țip cand mii de confetii se arunca in sus, privesc in jur, iar in living prietenii nostri pregateau masa.
"Ce naib....?"
"Credeai ca noi nu stim de cererea in casatorie?" roscata graviduta vine si ne imbratiseaza pe rand.
"Felicitari!" imi prinde mana si priveste inelul atent. "Superb" imi face cu ochiul si il bate pe sotul meu pe umar. "Bine lucrat, ai grija de ea, altfel te omor!"
Imaginea incepe sa mi se faca dintr-o data neclara, privesc clipind des si merg in fata, buzele imi sunt amortite, iar starea de greata mi-a reaparut, ma asez pe fotoliu si ma prefac ca totul este bine.
"In sfarsit nu voi fi singurul insurat!" Bryan isi ciocneste paharul de a lui Ares si rad.
"Cine urmeaza oare?" Alia isi priveste iubitul urat, iar el zambeste nevinovat. "Ai noroc ca sunt tanara si nu vreau de acum" isi aranjeaza parul stand imbufnata.
"Ai timp de toate, Alia" ii prind mana si o strang usor.
"nu stiu de voi, dar acum bem!" Bryan se ridica, dupa ce ii pune suc roscatei, mie imi pune tarie fapt ce ma face sa refuz imediat.
"Nu beau!" felul exasperant in care am spus-o i-a facut sa ma priveasca.
"Lucy, esti ok?" Julie ma priveste confuza.
"Da, de ce nu as fi?" ma ridic si merg usor spre bucatarie, imi pun apa si imi privesc mainile ce tremura. Imi este rau! Categoric, dar oare de ce?
"Lucy?!"
"Sunt bine, Jul" ea ma priveste ciudat.
"Tremuri!" arata spre mainile mele.
"Sunt foarte..." incep sa gafai cand crampele revin, iar de la ele imi amorteste toata fata, acum nu mai vad nimic in fata ochilor "Foarte bin..." pic, auzind paharul cum se sparge, ultimul lucru stiut inainte sa imi pierd cunostinta a fost momentul in care il striga pe Ares.
Ma trezisem pe drum spre spital cel mai probabil.
"Ares, te rog, nu ma duce acolo!" spun in timp ce ma ridic, m-am saturat, nu mai vreau sa merg in locul ala.
"Nici gand, cum te simti?"
"Sunt bine!"
"Pe dracu esti bine, m-ai mintit toata ziua! La fel si in alte dati, daca era ceva minor nu ajungeam sa te duc inconstienta la spital" ii inteleg supararea.
"Imi pare rau, am crezut ca am totul sub control si ca poate este problema doar la ce mancam" el imi strange mana.
"Te rog, hai acasa! Daca vrei chemam doctorul acolo, nu vreau la spital, nu mai suport acel loc" il prind de brat si strang usor.
Cu lacrimi in ochi il privesc, l-am convins caci ofteaza si intoarce masina.
"Off, vei fi bine acum! O sa iti dau o trimitere sa faci ecografia la clinica. Nu spital! bine?" imi zambeste amicul doctor al sotului meu, Harry. Ares ne priveste din tocul usii, ca sa fie sigur ca tot ce imi spune voi face.
"Multumesc, Harry! Maine oricum trebuie sa merg cu Julie, poate fac direct la doctorul ei la clinica"
"Sigur" Julie zambeste cald de langa Ares.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
"Ai emotii?" o intreaba Maia pe roscata.
"Oricum eu nu am voie sa aflu, dar tot ma simt wow" zambeste si intra in clinica, doctorul era pe hol.
Cand ne vede zambeste si vine spre noi.
"Fetele mele frumoase, sunteti gata de control?" omul ii este lui Julie ca un tata, el a ajutat-o sa se recupereze si cu piciorul, lucrand si pe alte domenii.
"Da. Ele sunt prietenele mele Beatrice si Maia!" el ne intinde mana si o strang amical.
"Incantate"
"Care din voi este urmatoarea mamica?" imi maresc ochii, pana si ele au ramas mute pentru o secunda.
"Nu, nu, nu sunt insarcinata! am doar probleme de sanatate cel mai probabil, iar doctorul mi-a sugerat sa fac o ecografie"
"Am inteles, ei bine, vom incepe cu mamica, iar dupa urmezi tu" ne zambeste si intram in cabinetul lui.
"Cum te simti? ai mai avut dureri?"
"Sunt bine acum, m-am odihnit destul, sigur este bine si el?"
"El?" intreaba nestiutor.
"Asa presimt eu, ca va fi baiat!" zambesc catre ea, era rosie in obraji de emotii.
In timp ce eu ma asezam pe locul unde a stat si Julie mai devreme, doctorul ii intinde plicul blondei in care se afla sexul copilului.
"Gata?"
"Da"
"De cand ai dureri, Beatrice?"
"De o saptamana si ceva, ieri a fost cel mai rau episod, am lesinat" el da din cap intelegator si incepe sa priveasca ecranul incruntat.
"Spuneai ca nu esti insarcinata, nu?"
"Da, nu sunt!" raman putin confuza, el scoate un mic zambet.
"Ei bine, permite-mi sa te contrazic! Ai o sarcina de doua luni si putin, iar copilul este bine" raman înghețată si cu privirea catre ecran, unde vad un bob de mazare.
"Poftim? Nu, nu are cum, nu pot sa cred!" ma intorc spre fete care erau la fel de surprinse.
"Cel mai probabil de aceea aveai dureri, nu te odihnesti cat trebuie si nu ai tocmai o alimentatie regulata si sanatoasa"
"Lucy, vei avea un copil cu Ares!" sare in sus de fericire Maia "Sa vezi cand ii vei spune ce fericit va fi"
"Suntem prea tineri, abia m-a cerut, am atat de multe de facut, il am si pe Dylan....."
"Nu te panica, agiti si copilul" spune doctorul in timp ce ma stergea de gel.
"Doamne..." imi pun mainile in cap in stare de soc.