حِينَ ألتَقَيتُكَ "الجزء الثا...

By hanaahmed583

2.4K 126 70

العودة للمواجهة، وإستعادة ما أُخذ منّا. More

"إقتباس"
الفصل الأول:"أصبَحَ صَارِمًا"
الفصل الثاني:" يَقِفُ فِي مَنتَصفِ الطَّرِيقِ"
الفصل الثالث:"عَودَةُ الأخَوَانُ"
هام
اقتباس لِما هو قادمٌ
الفصل الرابع: "إلى أين تذهب؟!"
الفصل الخامس: "نائمٌ للأبدِ"
الفصل السادس "مَن سيفوزُ بِها؟"
اعتذار

المواعيد

94 5 0
By hanaahmed583

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

أما بعد، علشان نستكملها بترتيب ونظام لأجل إننا نظبط اللي كان بيبوظ مني، فأنا عملت جدول مواعيد لنزول الفصول بإذن الله.

وأتمنى ماحدش يعترض لإن والله دا اللي مناسبني لإني بشتغل على حاجات أخرى بجانب الرواية.

المهم نتكلم في المفيد بإذن المولى عز وجل المواعيد الثابتة هتبقى يومين في الأسبوع "الأحد والأربعاء"

ولو في إيدي أنزل غير دول هنزل وإن شاء الله هنبدأ المواعيد دي من يوم الأحد الجاي بإذن الله علشان نستفتح الأسبوع.

وهتكلم سريعًا على إن معظمكم زعل على الفصل اللي فات لإنه قصير لكن أنا والله علشان قعدت شهور الدراسة مش بكتب ولا لاقية وقت أساسًا، فنسيت التعود على كتابة فصول طويلة اللي طالباه من حضراتكم تستحملوني وأنا هتطور كل فصل عن اللي قبليه وهكبر في الفصول بإذن الله.

وقريب إن شاء الله هنفرح كلنا بمفاجأة لطيفة، وقريب هعلن عن مواعيد نزول نوڤيلا "درب التلاقي"

بس كدا ألقاكم يوم الأحد الجاي أحبائي♡

دمتم سالمين

Continue Reading

You'll Also Like

116K 8.3K 27
⭒BLACK ROSES - crazy cassowary's sweet surrender⭒ When fate plays with you just don't give up, whatever your situation will be , just stand up by you...
444K 48.7K 32
This is the second part of Unwanted Wife of Mafia King. If you are new then please read the first part otherwise you will not understand this part at...
227K 11.2K 17
ကိုယ်က မင်းရဲ့နေမင်းကြီး မဖြစ်ရရင် နေပါစေ ....နေဝင်စားတဲ့လတော့ မဖြစ်ချင်ဘူးကွာ.... ကိုယ့်အလင်းရောင်နဲ့ မင်းရဲ့အကြည့်လေး ခလုတ်တိုက်မိရင်ကို ကျေနပ်ပါ...
4.8M 172K 60
* 'I-I am sorry your highness I touched ...!' She was trying to apologize, but she fell silent as she could not utter with her mouth that she acciden...