Pamiętnik dla zagubionych

By miraabilis

134 58 7

( Fikcja literacka Wszytko co zostało tutaj napisane jest tylko i wyłącznie wymysłem autora!!!) Oto pamiętni... More

I
II
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII

III

10 4 0
By miraabilis


8 czerwca 2012

Szkoła jest jedynym miejscem, gdzie mogę na chwilę zapomnieć o tym, co dzieje się w domu. Chociaż ostatnio coraz trudniej mi się skupić. Nauczyciele zaczynają pytać, czy wszystko w porządku. Kłamię. Mówię, że tak. Bo co innego mogę powiedzieć? Że moja mama jest alkoholiczką i boję się wracać do domu?

Dziś po lekcjach poszłam do biblioteki. Uwielbiam książki. Dzięki nim mogę na chwilę przenieść się do innego świata, gdzie nie ma bólu i strachu. Przeczytałam całą serię o Harrym Potterze. Marzę, że może kiedyś przyjdzie po mnie ktoś taki jak Hagrid i zabierze mnie do lepszego miejsca.

Continue Reading

You'll Also Like

6.3K 816 34
❝Tam gdzie słońce się budzi, jest i nadzieja❞ 🌅 Lamparcia Cętka zepchnęła dręczącą przeszłość na dalszy plan. Udowodniła pobratymcom swoją lojalnoś...
E38521 By LaVREe

Science Fiction

131K 7.6K 62
Eulalia ma dopiero 17 lat, kiedy jej życie wywraca się do góry nogami. Żyje w świecie wiecznej wojny, ubóstwa i bezprawia. W bardzo nietypowy sposó...
592K 22.9K 50
Trylogia. Pierwsza część to: "Najpiękniejsza ŚMIERĆ" (Okładka zmieniona). Druga część to: "Zmartwychwstała ŚMIERĆ" ...
161K 18.1K 20
Laureat Nagród Wattys 2016 w kategorii Lekkie Pióro! Rilla w żadnym aspekcie nie czuje się wybranką, ale starożytna wyrocznia ma na ten temat inn...