i need u | belligav

By elaakdora

5.8K 403 176

Pablo: victor sana ihtiyacım var lütfen More

-1-
-2-
-3-
-4-
-5-
-6-
-7-
-8-
-10-

-9-

518 51 21
By elaakdora

@laligamagazine:
  ÖZEL HABER|Geçtiğimiz gün oynanan El Clasico'da şok görüntüler!

  Jude Bellingham(20) kıskançlığı yüzünden az kalsın Pedri Gonzalez'i sakatlıyordu!

  Eski sevgililer arasında şok gerilim!

  Haberin devamı için tıklayınız!

@halamadridaq: arkadaslar bosuna girip okumayin gavi ile mactaki tartismayi anlatmis baska bi bok yok

@enbuyukfenerulan: ulan ship yaptık diye la liga takip etmeye başladım oynanan futbola tav oldum sikerim süper ligi

@viscabarcabro: oyuncumuzu sakatlamaya çalışmaya utanmıyor musun birader @.judebellingham
↪️@halamadridaq: KEEESSSSSSS 

@3528: bunların gayliğinden ben ölenzi bitenzi geberenzi yerden yere vuranzi baş aşağı düşenzi

@2516: BİZ ARTIK LPGLİLERİN HABERLERİNİ GÖRMEK İSTEMİYORUZ?? LA LİGA MAGAZİN BOYKOT
↪️@5276: sana ne yarrrramın başşşıı

Pablo
Jude

Ben seni engellemedim

Ne saçmaladığını
bilmiyorum fakat
yemin ediyorum seni ben engellemedim.

Ben seninle sarhoş
olduğum geceden sonra konuşmadım bile

Jude
Pekala

öyle diyorsan öyledir

Pablo
Jude lütfen

bir yerde buluşup
konuşabilir miyiz?

Jude
Madrid'e döndüm Pablo

gerçi dönmeseydim de kabul edeceğimi zannetmiyorum

Pablo
O gün neler yazdığını
öğrenmek istiyorum
(gönderildi, 17.32
görüldü, 03.36)

Jude
gayet iyi bildiğin
şeyleri neden bilmiyor
ayağına yatıyorsun Pablo

beni yalvartmak hoşuna
falan mı gidiyor yoksa

ama üzgünüm

akıllandım

bundan sonra sen istesen
bile senin için kılımı kıpırdatmayacağım

o hakkını kaybettin

seni tamamen sildim

o yüzden lütfen bana yazma

fotoğrafı kimin yaydığını
da boş ver o konuyu
hallettim say

iyi geceler
                                  (görüldü, 03.47)

Bütün geceyi Barcelona'da ücra bir barda eğlenerek -daha doğrusu eğlenmeye çalışarak- geçirmiştim.

Yani Madrid'e döndüğüm falan yoktu.

Maç kutlaması için Madrid'e dönmeyi beklemek yerine takımca şehirden kısmen uzak bir yerde bir bar kapattırmış ve Ancelotti bizi otele çağırana kadar hiçbir şeyi takmadan eğlenmiştik.

En azından takımın kalanı öyle yapmıştı.

Ben ve Arda bir köşede oturup yalnızca onları seyretmiştik. Uzak mesafe ilişkisi yaşadığı için kız arkadaşı ile tartışmıştı ve onun da canı sıkkındı.

Kızın adı yanlış hatırlamıyorsam Duru'ydu ve arada sırada Rüdiger gelip "O Limpid denen kızı mı kafana takıyorsun" diyerek onunla dalga geçiyordu.

En son Arda iyice sinirlenip onu sert bir dille uyarmış ve Antonio bir daha yanımıza gelmemişti.

Çok içmemiştim çünkü çok içersem verdiğim kararları uygulamak biraz zor olabilirdi.

Otel odasının kapısı tıklatıldığında geldiğimiz gibi sızan Vinicius'u uyandırmamak için sakin adımlarla kapıyı açtım.

"Jude, sence Duru beni affeder mi?" kapıda görmeyi en son beklediğim şey sarhoş olmuş bir Arda Güler'di kesinlikle.

"Ne saçmalıyorsun lan gece gece? Saat üç amına koyayım. Siktir git zıbar uyu ya, delinin zoruna bak."

Beni umursamadan itip odaya girdiğinde aklıma dolan ilk düşünce Vinicius'un bizi öldüreceği oldu çünkü uykusunun bölünmesinden nefret ediyordu.

"Lan çık git. Kendi odan yok mu oğlum senin?"

"Gidemem, Jude. Çok kötüyüm, kovdular beni." kendisini odanın köşesindeki pufa resmen fırlatmıştı ve cenin pozisyonunda küçücük pufa sığmaya çalışıyordu.

Ağlamaklı çıkan sesiyle kaşlarımı çattığımda ne zaman bu kadar içtiğini düşünüyordum çünkü biz bardan çıkarken bu kadar sarhoş değildi.

"İyi, şimdi de ben kovuyorum. Kalk git hadi Vini uyanacak ipe dizecek ikimizi de."

"Gidemem ki gidecek yerim yok ki. Ama Mert Hakan bana demişti o yaban ellerde ne yapacaksın diye. Dinlemedim geldim keşke gelmeseydim. Konyasporda oynasaydım keşke en azından orada etli ekmek var. Kadayıf yemeye gidelim mi Jude?"

Yüzümü sıvazlayıp elime gelen ilk yumuşak şeyi ona fırlattım.

"Kalk şuradan ya, sapıttın iyice. Senin bu kadar sarhoş olmaya yaşın yetiyor mu?"

Bana ters ters bakıp kafasını pufa gömdü. Ben bugün kesinlikle sınanıyordum, başka bir ihtimal yoktu.

Onu kendi acısıyla pufun üzerinde bırakmaya karar verip yatağıma girdim ama onun susmaya niyeti yok gibiydi. Anlamadığım bir Türkçe şarkı mırıldanıyordu ve bu dünyanın en rahatsız edici sesi falandı.

"Çünkü sen, çölüme yağmur oldun!" sesini yükseltmeye başladığında başımın altındaki yastığı ona fırlatmıştım. Yastığı tutup bana geri fırlattıktan sonra daha kısık sesle şarkıyı söylemeye devam edip ayağa kalkmıştı.

Ben gidecek diye ümitlenirken o Vinicius'un yatağında boş kalan yere uzanmış, kollarını da ona dolamıştı.

Kahkahamı tutmakta zorlanırken onları kendi haline bırakmaya karar verdim çünkü saat dört olmuştu ve bizim sabah erkenden yola çıkmamız gerekiyordu.

"Ya çekil git üzerimden! Ne işin var lan senin burada yapışmış koala yavrusu gibi." gelen seslerle gözümü açtığımda gördüğüm ilk şey Vinicius'un Arda'yı yataktan itelemeye çalışmasıydı ama Arda öyle bir sarılmıştı ki bir milim hareket etmiyordu.

"Jude yardım et lan! Boğulacağım şimdi bırakmıyor bu beni. Ne işi var bunun burada?"

"Gece geldi, kör kütük sarhoştu. Kovdum gitmedi sonra şarkı söyleye söyleye senin yanına yattı ben de dokunmadım." gece yatmadan önce çıkartıp top yaptığı çorapları üzerime attığında eğilerek kurtuldum.

"İyi bok yedin geri zekalı! Kalk yardım et bana, yemin ediyorum boğulacağım şimdi ya. Leş gibi de kokuyor."

Ayaklanıp bir bardağa su doldurdum ve Arda'nın başından aşağı boşalttım. Bir anda sıçrayarak uyandığında Vini ve ben sırıtıyorduk.

"Günaydın prenses. Nasıl, iyi uyudun mu? Rahat ettin mi, konforlu muydu?"

"Ya ağabey ne yapıyorsunuz kurban olayım? Uyuyan insan böyle uyandırılır mı, ayıptır ya."

Vinicius kafasına bir tane geçirdiğinde kalkıp odanın zıt köşesine koşmuştu.

"Ne ayıbı lan! Senin yüzünden her yerim tutulmuş. Kendi odan yok mu senin pezevenk, ne diye gelip burada kıçımın dibinde uyuyorsun?"

Onlar kendi aralarında tartışmaya devam ederken ben telefonumu elime almıştım. Saat sabahın sekiz buçuğuydu. Bir saat içerisinde hazırlanıp kahvaltıya inmemiz gerekiyordu çünkü saat onda otelden çıkacaktık. Rahatsız etme modunu kapattıktan sonra hesaplarımı kontrol ettiğimde Jobe'un mesaj attığını gördüm.

Girip baktığımda attığı saçma videolardan biri olduğunu fark edip cevap vermeyi erteledim.

Diğer mesajları kontrol ederken bir anda üstten bildirim paneline bir mesaj düşmüştü.

Pablo
neden yalan söyledin?
(gönderildi, 08.37)

Jude
ne saçmalıyorsun yine

ne yalanından
bahsediyorsun?

Pablo
Madrid'e döndüğün
yalanından bahsediyorum

Yalnızca görüşmek
istemiyorum diyebilirdin

yalan söylemene gerek yoktu

Jude
seni neden ilgilendiriyor?

sana Madrid'e dönmemiş
olsam dahi teklifini kabul etmeyeceğimi söyledim zaten Pablo

Boşu boşuna kendini
acındırma

Ayrıca dönmediğimizi
nereden öğrendin?

Pablo
bazılarınızın yakın
arkadaşlarında olduğumu unutuyorsun

atılan storyleri gördüm.

gerçekten bana yalan
söyleme sebebin neydi

Jude
Gerçekten seni ilgilendirmez.

İstersem dünyanın bir ucuna
gider sana Barcelona'dayım derim.

istersem de Barcelona'dayken dünyanın öbür ucunda
olduğumu söylerim

ne değişir Pablo?

ben söyleyeyim,

hiçbir şey.

o yüzden beni rahat
bırak lütfen

Pablo
otele geliyorum.

konuşacağız.

Jude
hayır hiçbir yere
gelmiyorsun

ve konuşmayacağız

konuşmaya çalıştığım
zaman olan şeyler bir bir hatırımda

tekrarlayıp kendimi küçük düşürmeye niyetim yok.

Pablo
geliyorum dedim

geliyorum dediysem
geleceğim ve biz bu konuyu halledeceğiz.

Jude
boşuna zahmet edersin

seninle konuşmayacağım

hatta sen geldiğinde yüzüne
bile bakmayacağım.

Pablo
görüşürüz jude
(görüldü, 08.53)

oh oh gorusun tabii gorusun

bu bolum bunlarin iliskisi biraz geri planda kaldi gibi geldi ama arada boyle gecis bolumlerine de ihtiyacimiz var cunku jude sadece pablodan ibaret bi hayat yasamiyo

ikisinin de kendi arkadaslari vs var ve yan karakter yazmadigim zaman garipsiyorum

diger bolumlerden azicik daha uzun bi bolum oldu

zamanla uzayarak gidicek zaten bolumler ama bu kurguyu asiri uzun tutmayi dusunmuyorum

max 20 bolum falan gider o da yazabilirsem

neyse

yildiza basmayi unutmayin lutfen🤏🏻

Continue Reading

You'll Also Like

itiraz By .

General Fiction

40.9K 2.7K 29
Sıkı kurallara ve iyi bir disipline sahip olan Komutan'ın, kurallarına karşı gelerek düzenini işgal eden askerin hikayesi. * Gerçekte kurguda bulunan...
687K 47.7K 42
Güzeller güzeli Zeynep... İki adam ve bir kadın. Afran'ın mutlu olmak istediği tek masal prensesi Zeynep'ti. Zeynep'in masalında aşık olduğu prens...
66.3K 2.7K 37
Bana doğru yaklaşıp ellerini dizlerimin üzerine koydu dizlerimi hafif aralayarak bir bacağını dizlerimin arasına koyup Gözlüğümün altında ki kahveren...
112K 6.7K 27
Yağmur yağıyor, her yeri sel alıyordu. Sokaktaki insanlar ıslanmamak için oradan oraya koşuyor, trafik arabalar sayesinde tıkanıyordu. Şemsiyesi olan...