(Dragon Ball New God dzieje się po sadze Golden Friezy. W tej wersji historii Zamasu w ogóle nie zaatakował, więc Future Trunks nie przybył do naszej linii czasowej. W tej historii głównym bohaterem będzie Rubes, który pewnego dnia przyleciał na planetę Beerusa i poinformował go, że ich rasa została wybita. Gdy Beerus zrozumiał, iż Rubes i on są ostatnimi reprezentantami ich rasy. Potanowił go trenować. Rubes szybko zaprzyjaźnił się z Wojownikami Z, od jego pojawienia się minęły trzy miesiące...)
Beerus: Stop, teraz powalczycie 1vs1– powiedział do Goku, Vegety i Rubesa trenujących razem z Whisem.
Vegeta: Wreszcie przychodzimy do walki–Pomyślał z uśmiechem na ustach. Whis stworzył pole ochronne, by wywalczący nie zniszczyli planety. Beerus powiedział, że najpierw zmierzą się Rubes i Vegeta. Następnie zwycięzca zawalczy z Goku. To będzie pierwszy raz, kiedy Goku i Vegeta zobaczą Rubesa w akcji. Gdyż wcześniej Beerus na to nie pozwalał. Przez te trzy miesiące treningu. Rubes stał się w jakimś stopniu Bogiem, gdyż wyzbył się zwykłego ki i władał tylko boskim. Tak jak Beerus i kaioshin. Pozwoliło mu to na stanie się kandydatem na następnego Boga Zniszczenia. Sam jednak mówił, że nie kręci go ta posada i woli zostać taki jaki jest. Walka się rozpoczęła. Vegeta przetransformował się w SSJ Blue a Rubes podniósł swój poziom mocy do maksimum. Gdy to zrobił Goku i Vegeta zamarli ze zdziwienia, gdyż jego poziom mocy prawie dorównywał lordowi Beerusowi. Był wtedy jakieś 20% słabszy od Boga Zniszczenia. Moment zaskoczenia pozwolił Rubesowi na wyprowadzenie trzech ciosów w strone Vegety. Były one tak silne, że prawie go znokautowały. Gdy Vegeta chciał wyprowadzić kontratak, rubes nagle zaczął się świecić.
Whis wytłumaczył Goku i Vegecie jak działa Ultra instynkt i powiedział im, że Rubes nauczył się z niego korzystać. Niestety jest na wczesnym etapie opanowania go, więc jego ataki nie są tak dobre jak uniki. Przejście w ten stan pozwoliło Rubesowi przygnieść Vegetę do muru. Gdy beerus to zobaczył, zakończył tę walkę. Wtedy nadszedł czas na Goku. Widząc Co się stało z Vegetą chwilę temu. Odrazu Przemienił się on w ssj Blue. Pomimo tego On także nie miał z nim szans i padł od siedmiu ciosów. Po pokonaniu Goku, Rubes wrócił do swojej normalnej postaci i podziękował za walkę.