The Police in the Mafia

By ilaydabokmok

620 116 6

Bencil olmak bu mu... veya sadece kendini kurtarmak mı benim yaptığım.. More

00 -Prolog
01 -Konuşma
02 - Japonya
03 - Madara
04 -Özür
05 - Moki
06 - Gerçekler
07- Naruto

08 • Karin

25 5 1
By ilaydabokmok



Sabah saat 6 da kalkmıştım. Kendime gelebilmek için bir soğuk duş aldım. Naruto hâla yatarken kahvaltı hazırlamaya başladım. Naruto, kahvaltıyı hazırlarken yaptığım seslerden dolayı bir süre sonra uyandı.

"Günaydın sasuke."

"Gel kahvaltı hazır."

Naruto koltuktan kalkıp yemek masasına oturdu.

"Bu nasıl kahvaltı amk."

"Beğenmiyorsan kalk git."

"Yok, iyi de... ramen niye yok?"

Sasuke, Naruto'nun ramen aşkını biliyordu, ama bu kadarına bile pes dedi.

"Midesiz herif, sabah sabah kim yer lan ramen." Sasuke naruto'ya iğrenmiş bakışlar atıyordu.

"Eeh sen ne anlarsın be."

Sasuke sadece kafasını sallamakla yetindi.

Kahvaltılarını bitirdiğinde balkona çıktı, telefonunu aldı.

Karine mesaj atacaktı. Asıl kıza ulaşmak için gerekliydi bu. Yaklaşık yarım saat ne yazacağını düşünürken sonunda yazmıştı.

selam karin

Karin hemen geri dönmüştü

?

Kimsin?

Ben Narutonun arkadaşıyım.

Sasuke Uchiha.

Ee neden bana yazıyorsun?

Seni fotoğraflarından beğendim.

Yalan. Beğenmemişti. Tipi değildi. Sasuke her ne kadar şu ana kadar sevgili yapmamış ve kızlarla ilgilenmemiş olsada, kendisinin çekici bulup bulmadığı kadınları ayırt edebiliyordu.


Yaa anladım. Peki sen bana seni tanımam için bir fotoğraf gönderir misin

Tamam.

Foto

Tamam, çok seksisin, seninle yazışmayı devam edebilmem için çok geçerli bir sebep.


...sadece beğendiğini söylese yeterdi. Sasuke bu kızın kafasının nasıl çalıştığını anladı. Role girdi.


;) bunu diyen tek sen değilsin, ama tek söyleyen ve benim hoşuma giden sensin.

Sasuke şu an bunların bitmesi için dua ediyordu.



Ne zaman yanıma gelmeyi düşünüyorsun? 😚

...sasuke hemen buluşmak istediğini düşünmemişti, ama ne kadar çabuk, o kadar hızlı kurtulurdu.

Sen ne zaman istersen. 😏



(Hayır hayır hayır ölücem çok kötü bir bölüm okumayın. Benim gibi siniriniz bozulabilir... bunların hepsini telafi edeceğim söz...) neyse bölüm bitmedi sadece dayanamadım bu sahneyi yazarken kb

Continue Reading

You'll Also Like

557K 49.1K 37
Kore'nin nesillerdir düşman olan iki sürüsü; Kim'ler ve Jeon'lar aynı davete katılır. Beklemedikleri şey ise attığı yumruk ile ruh eşi oldukları orta...
60.7K 3.1K 24
"Çocuklar ikinizi de üzmek istemem ama ev sahibi sadece evli çift arıyor üzgünüm."
211K 14.3K 54
"Bir bilsen ne kadar zamandır şunun hayalini kurduğumu." Şakağıma doğru bir öpücük daha kondurdu. "Seni doyasıya öpüp koklamayı." Ardından yanağıma i...
52.3K 3.8K 30
Fenerbahçenin liberosu, fenerbahçenin kızıydı o. Hayatını bu renklere aşık olarak geçirmişti. Onun aksine Barış Alper, galatasarayın jokeriydi. Bir...