המאפיה

By lianorA-

9.9K 245 51

תכירו את ג'קסון הבן של בעלי המאפיה הגדולה בעולם המאפיה האיטלקית . אמא שלו הרגה יותר מעשרה מיליון איש ואבא שלו... More

part 1 - המאפיה האיטלקית
part 2 -ניו יורק
בוקר טוב -part 3
לוס אנג'לס- part 4
part 5 - גור קטן
בל - part 6
part 7- ?הבריחה או שלא
part 8 - ילדה טובה
בית חולים - part 9
part 10- בתולה
part 11 - שעת סיפור
part 12 - אני אוהבת אותך
part 13 - הביתה
part 14 - דייט ראשון
part 15 - בעיה
הודעה
part 16 - מפגש משפחתי
part 17 - הדרקון
part 18 - מקסיקו
part 19 - פבלו
part 20 - חתונה
הודעה
part 21 - לשכוח זהו שם המשחק
part 22 - חוסר מזל
part 23 - בל!
part 24 - baby girl
part 25 - שקרן
part 26 - ג'קסון?
הודעה
part 27 - ?אני בן אדם רע
part 28- מלחמה
part 30 - יום הולדת
רק שמה את זה פה
part 31 - שנתיים וחצי אחרי
part 32 - היי
part 33 - חוזרים

part 29 - החווה

134 5 0
By lianorA-

נ.מ ג'קסון

אני לא יכול יותר אני כבר שבועיים יושב פה כמו כלב כבול באזיקים במרפאה של הצרפתים , לא מתעללים בי אבל אני משתגע מהלבד הזה , אני לא מאמין שהפסדתי זו הייתה ההזדמנות שלי להראות לבל מה היא הפסידה , תקראו לי אובססיבי , כי אני באמת אובססיבי ואני אחזיר אותה אליי ואנחנו נתחתן והיא תביא לנו ילדים וזהו ונחיה בכיף

" היי חסר זין קום "

" אל תקראי לי ככה זונה "

" תסתום את הפה שלך לפני שגם לא תיהיה לך היכולת ללכת "

" כן כן מה את צריכה "

- ירייה -

" אחח בת זונה בשביל מה זה היה טוב "

" פעם הבאה שתדבר אליי ככה זאת לא תיהיה ירייה ברגל אז כדי לך לסתום את הפה "

" בכל מקרה , אנחנו שולחים אותך לחווה "

" מה ממש לא "

" אין לך למה להתווכח מחר בבוקר אתה יוצא לחווה "

תנו לי להסביר החווה היא המקום הטיפולי או לנשים שנפלו לזנות , נשות מאפיה שצריכות להיות בהסגר ובחלק השני של החווה עם הפרדה מוחלטת זה לחיילי מאפיה או קאפו שאיבדו את שפיעותם או שעברו על חוקי יסוד של המפקדה העולמית שדרך אגב זאיון חלק ממנה והוא הסגן של המפקד של המפקדה כמו לא לעשות סחר בנשים מתחת לרדאר , כל מתקפה צריכה להיות מתואמת עם המפקדה שזה כמו בית המשפט שלנו , רק לומר המפקדה לא אוסרת על סחר בנשים או התעללות באנשים אבל היא אוסרת על זה אם עושים את זה מתחת לרדאר וזאיון טוען שאני קאפו שאיבד את שפיותו וניהיה אובססיבי לאישה שלא שלו , אבל בעצם היא שלי , בכל מקרה אף אחד לא רוצה ללכת לחווה כי דוחפים לך כדורים ומלמדים אותך לשזור פרחים ולעשות יוגה ואם לא היית משוגע עד עכשיו הם יהפכו אותך למשוגע .

" בבקשה אני אעשה הכל רק אל תשלחו אותי לחווה "

" לך תחפש "

- טריקת דלת -

מה עשיתי ולמה זה מגיע לי

נ.מ בל

עברו שבועיים מאז המכתב האחרון שהוא שלח לי על זה שהוא יבוא בעוד חודש בדיוק ליום הולדת שלי וזה אומר שבעוד שבועיים הוא חוזר , כל המכתבים שאני שולחת אליו כבר לא מגיעים והמאבטחים אומרים שהוא כרגע לא יכול לקבל את המכתבים בגלל שהם בלב הקרב , מה שאומר שאולי זה עוד מעט יסתיים אבל באותה מכה גם יכול להיות שהוא יפצע או ימות .

נ.מ זאיון

שבועיים שאני רק נלחם, הגענו לחצי השני של הצרפת וזה אומר שהגענו לחלק של המקסיקנים איבדתי כבר כ-30 חיילים רק בשבועיים האלו ושלחתי מכתב לכל משפחה אישית כי הם מתו בגללי , נכנסנו למלכודת והתפוצץ בניין , במקום מתו 20 חיילים ועשרה מתו מהפצעים שלהם השבוע לאחר מכן , זה שובר אותי מבפנים , הדבר היחידי שמשמח אותי זה שג'קסון הולך לחווה והוא לא יוכל להציק לבל יותר והיא תיהיה בטוחה, בכל מקרה בעקבות ההתחממות של האזור הגברתי את כמות השומרים והמאבטחים בבית ואמרתי להם לא לתת לה לצאת עד שאני חוזר כי אני לא יודע מה הם יכולים לעשות לה .

"גבריאל תן לי דוח , איפה אנחנו כרגע "

" כבשנו כמעט את כל צרפת ונשאר רק עוד רבע צרפת שתחת שלטון המקסיקנים "

" אין בעיה , תתן לחיילים לנוח ותתקוננו לשינה , אני אתה והמפקדים נעשה שמירות בלילה "

" כן הקאפו "

" יופי "

כל הלילה עשינו שמירות ופתאום ב - 4:00 לפנות בוקר נשמעו יריות לכיוונו והבנתי שזה המקסיקנים

הם הקיפו את כל המתחם שלנו בחיילים שלהם והתכוננו לתקוף את החיילים הישנים שלנו ואני לא יכולתי לספוג את טרגדיה וסימנתי לגבריאל שיעיר את עוף החול ונתחיל לתקוף , תוך דקה היא התעוררה וירינו על כולם ואפילו ראיתי את פבלו מנסה לירות על עוף החול והוא לא מצליח כי הכנו למפקדים שריונות חסינות ליריות אבל היה קצת מידי אז לי אין .

הסתובבנו הרגנו את כולם בלי שהם הרגו אפילו לא חייל אחד , רק פבלו נשאר והתחבא לי מאחור וירה לי בשתי הכתפיים.

" בן זונה "

" זה על זה שבגדת בי "

- ירייה -

" תודה קיארה "

" גבריאל בוא תפנה פה את זאיון ותיקח את פבלו לחווה עוד הבוקר "

" כן המפקדת "

" משוחרר "

כל הגוף שלי כאב והתמוטטי מאיבוד דם , קמתי יום אחרי זה בבית החולים בצרפת , מטושטש ממשכחי כאבים וראה שכל הכתפיים שלי חבושות אני עם עירוי נוזלים. שכבתי שם , מתבונן בקיר ואז שמעתי את הטלפון שלי מצלצל , והיה רשום שם שזאת בל.

" בל "

" זאיון , אתה בסדר אמרו לי שנפצעת , אני כל כך דואגת "

" אל תדאגי אני בסדר , זהו נגמר , אני הולך לחזור עוד מעט , הצלחנו לכבוש את צרפת "

" טוב אני מחכה לך "

" ביי בלה שלי "

" ביי זאיון "

- השיחה התנתקה -

עבר עוד שבוע ושישה ימים ומחר היום הולדת של בל יום ההולדת ה- 20 שלה , ילדה בסך הכל שעברה הרבה השנה ואני מקווה שאני אעשה את השנה שלה טובה יותר , היום אני יוצא לכיוון הבית ואני אגיע בסביבות 2:00 לפנות בוקר כדי שאספיק לארגן לה הכל ליום הולדת, השבוע המשכתי להלחם  עדיין בגלל נקמה השל המקסיקנים והאיטלקיים , בגלל זה אני כנראה לא אספיק ללבוש בגדים נורמלים ולהתקלח לפני שהיא תתעורר

נ.מ בל

מחר יום ההולדת שלי אני וזאיון לא דיברנו כל הזמן הזה כי הוא היה בשטח והוא רק שלח לי מכתב שהוא לא יגיע מחר כי יש סיבוכים , אני מבואסת לא ציפיתי שככה תראה יום ההולדת שלי אבל לא נורא העיקר שהוא בסדר ושאנחנו נחגוג ביום אחר

23:00

סיימתי לראות סרט והלכתי לישון , מאז שזאיון בקרב ננסי עדיין ישנה פה שאני לא ארגיש לבד אז ראינו ביחד את הסרט והכלנו ארוחת ערב , ואז הלכנו לישון .

נ.מ זאיון

2:00 לפנות בוקר

הגעתי הביתה הוא היה נקי ומבריק והדבר הראשון שעשיתי זה ללכת לחדר שלי ולראות את בל , היא ישנה כל כך מתוקה סגרתי את הדלת בזהירות והתחלתי לסדר עם ננסי את הבית , קישטנו את כל הבית בבלונים ושלט ענק של מזל טוב ובלונים של 20 , ננסי הכינה עוגת גבינה אפויה בצורת 20 כי זאת העוגה האהובה על בל , הכנתי לה ברכה ולקחתי מהתיבת דואר את המכתב שרשמתי לה ושרפתי אותו כי אני לא אצטרך אותו .

סיימנו לסדר את הכל בשש בבוקר ואז יצאתי ללכת להביא לה את המתנה שלי זו נסיעה ארוכה עד לשם אז אני אחזור בעשר בבוקר .

קניתי לה שרשרת זהב אמיתי עדינה עם לב שעליו חרוט השם שלי והשם שלה עם מקום לעוד כמה שמות אם אתם מבינים בערך עוד ארבעה שמות כי זה לב בתוך לב בתוך לב שעל הלב הקטן יש את השמות שלנו ויש עוד ארבע לבבות , בקיצור זה עלה לי הרבה כי יש גם יהלומים קטנים של 24 קראט על השרשרת וקניתי לה צמיד תואם בסך הכל זה עלה לי 50,000 דולר , זה הרבה אבל אני אביא לה גם את הירח אם הייתי יכול .

________________________________

נגמר הפרק , מקווה שאהבתם ושיהיה לך סופש נעים

Continue Reading

You'll Also Like

250K 10.2K 41
׳זה התחיל במחברת שחורה ונגמר בפאקניג דין׳
Hard Hearts By O

Teen Fiction

308K 13.4K 58
דניאל הוא פושע רציני, מהסוג הפושעים שלא כדאי להתעסק איתם. כשהוא מגלה את הפוטנציאל הענק שמתחבא בתוך נערה בת שבע עשרה שמסובכת לא פחות, הוא מחליט לקחת א...
34.6K 3.1K 42
פארקר נזרק לבית היתומים עוד כשהיה ילד, והעביר את ילדותו בין משפחות אומנה שרק דרדרו את חייו לשפל. בגיל 35, הוא כבר מיליארדר בעל כוח רב בסיאטל , עם מו...
11.4K 684 19
בגיל 19 ברחתי מהמשפחה שלי שהתעללה בי עוד מגיל 10 רק חיכיתי להזדמנות הזו, לברוח. להתחיל הכל מהתחלה. אבל שברחתי מהמשטרה לאחר שגנבתי לחם מהמכולת לא תכננ...