Last kiss 💋

By Luza_luna

1.7K 171 11

Чамд хэмжээлшгγύ υх сэτгэл гαρгαчυхсαн ყчρααс л хэтэρхυύ гүн шαρхαлчυхсαн. More

One
Two
Three
Four
Six
Seven
Eight
Nine
Ten
Eleven
Twelve
Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
eighteen
nineteen
Twenty
Twenty one
Twenty two
Twenty three
Twenty four
Twenty Five
Twenty six
Twenty seven
End
Special part

Five

67 5 0
By Luza_luna

Би ч орой аав ээжтэйгээ яриж дуусчаад ус уухаар доош буух гэтэл Юнги,Жимин хоёрын өрөөнөөс чимээ гараад байв. Очоод үзтэл

<Жимин>
'Таньд Сува ямар санагдсан таалагдсан уу'

<Юнги>
'Мм яах вэ таалагдсан даруу төлөв их тайван хүн шиг санагдсан'

<Жимин>
'Надад ч бас таалагдсан'

<Юнги>
'Чамд арай өөр талаараа таалагдаад байгаан юм биш үү'

<Жимин>
'З-за юу гэж дээ үгүй ээ тийм юм байхгүй'

<Юнги>
'Чи ч үнэхээр худлаа ярих даа муу юм аа'

<Жимин>
'Кхм заза яах уу надад үнэхээр таалагдаж байгаа чадвал улам дотно болмоор байна'

<Юнги>
'Тэг дээ би чамайг дэмжиж байна. Дэмжиж байгаа болхоор тусална'

<Жимин>
'Баярлаа хён'

<Юнги>
'Зүгээр дээ одоо унтаж амрая маргааш өглөө эрт ажилтай'

<Жимин>
'Заа хён сайхан амараарай'

Надад Жимин~и хэлсэн зүйл жоохон ч болтгуйа догдлол түрүүлэв. Үүнээс болж юу ус уух манатай баярласан хүн чинь буцаад л өрөөрүүгээ ороод унтаад өгч байгаа юм чинь.

'Сува сэрээрэй одоо явах дөхөж байна босоорой'

'Өө Жимин за одоо бослоо'

<Жимин>
'За'

'Гэхдээ цаг хэд болж байгаа юм би уулна сэрүүлэгээ 6 тайвсан сонсоогүй юм байхдаа'

<Жимин>
'Цаг 5 болж байна'

'Юу??? Та нар ийм эрт босдог хэрэг үү'

<Жимин>
'Мхн 6:30 гэхэд кампони дээр очсон байх ёстой байдаг юм'

'Аан за би одоо бослоо'

<Жимин>
'За бид нар доор хүлээж байя'

Би ч түрэгхэн босч өөрийгөө бэлдээд доош бууттал залуус бүгд л бэлэн болсон байв.

'Намайг уучлаарай би жоохон удчлаа'

<Жонгүг>
'Чамд цаг барихыг аав ээж чинь зааж өгөөгүй юм уу'

<Хусог>
'За яах уу дээ ажилын анхны өдөр нь шдээ'

<Жонгүг>
'Уулна бид нартай өчигдөр л танилцаад ажилаагүй юм уу'

<Юнги>
'Жонгүг~а Сувад муухай хандаад байх шалтгаан байхгүй байхад яагаад ийм сонин өнгөөр яриад байгаа бэ?'

<Жонгүг>
'Бид нарын туслах гэсэн биз дээ тийм байж эрт сэрээд бүх зүйлээ хийх хэрэгтэй шдээ бид нар ямар туслах нь уу? Хэзээ сэрэх бол хэзээ бэлэн болох бол гээд хүлээгээд байж байх уу?'

'Хөөе Жонгүг чи арай хэтрээд байгаа юм биш үү өчигдөрөөс л хойш тэслээ шдээ. Чи яасан адсаг шиг ааштай юм бэ харин жинхэнэ чамд аав ээж чинь хүнтэй яаж харицхыг зааж өгөөгүй юм уу?'

<Жонгүг>
'Чи наад амаа мэдэж яривал яаж байна арай хэтрээд байгаан би шүү'

'Юу гэнэ ээ харин чи хэтрээд байгаан биш үү чи л ганцаараа өөрийгөө муухай ааштай гэж бодоо юу??? Хэн ч гэсэн муухай ааш гаргавал гарна шдээ. Хэн ч надад 6:30д кампони дээр очих ёстой гэж хэлээгүй шдээ хэлсэн бол би эрт л сэрэх байсан шд'

<Жонгүг>
'Чи буруугаа хүлээж уучлалт гуйж мэдэггүй хэрэг үү'

'Би яасан гэж чамаас уучлалт гуйх ёстой юм айн буруу зүйл хийгээд уучлалт гуйх байсан ч чамаас лавдаг гуйхгүй за тийм болхоор чамаас уучлалт гуйна гэж битгий мөрөөд' гэж хэлээд гарч явав. Тэгээд арай ч нэг юм такси олж суув.

'Уулна чамайг хүндэлж явдаг байсан юмсан. Тэгсэн чинь юу вэ гачин их зантай адсаг шиг ааштай муу хөгийн амьтан байсан байна шд. Ёоо бүр дур гутчихлаа яаж чам шиг юмыг хайрлаад хүндлээд өдөр шөнөгүй бодоод явдаг байсан байна ёоо бүр үнэхээр хэлэх муу үг ч алга арай ч дээ ёоо!!!'

'Уучлаарай ахыын дүү чи зүгээр үү'

'Юу вэ яасан'

'Нөгөө юу ирчлээ'

'Юу хаана'

'Чиний хэлсэн газар' гэнэт таксинд сууж яваагаа санав.

'Өө яанаа ахаа уучлаарай хэт их ууралсан даа дэмий юм баахан ярицан байна. Уучлаарай'

'За зүгээр дээ'

'Хэд болсон бэ'

'За яах вэ зүгээр'

'Юу гэсэн үг вэ? Ахаа үйлчилгээ авсан бол хөлсыг нь төлөх хэрэгтэй биз дээ'

'Зүгээр зүгээр чи өнөөдрийг их онцгүй эхлүүлсэн юм шиг байна. Яадаж ганц ч болтгуйа сайхан зүйл тохиолдог.'

'Заа ахаа таны ачаар уур гарчихлаа'

'За зүгээр дээ өдрийг сайхан өнгөрүүлээрэй'

'Заа'

Ашгүй дээ ганц ч болтгуйа сайхан зүйл тохиолдлоо. Одоо яаж тэр нэг гачин их зантай юмтай ажиллах вэ ёоо.

'СУВА'

'Өө Сули яасан бэ'

<Сули>
'Харин өглөө болсон зүйлийн талаар ярих гээд'

'Аан яах гэж'

<Сули>
'Чи шинэ ажилтан л даа орчиндоо дасах хэцүү байгас байх л даа гэхдээ өглөөний Жонгүг~тай ярисан хандлаг чинь их бүдүүлэг байсан шүү'

'Хнн юу гэнэ ээ. Хандлага аа тэр Жонгүг чинь хүнтэй бүдүүлэг харицаж болоод би болохгүй юу тэй? Чи уулна надад таалагдаж байсан юмсан гэхдээ чи хэтэрхий нэг талыг баридаг юм байна. Хэрэв тэр Жонгүг~а өмөөрөх гэж ирсэн бол тэнэг хэрэг байна.'

<Сули>
'Би зүгээр чамд ажилыг чинь л зааж өгөх гэж байна.'

'Наадах чинь ажил биш хувын асуудал байна. Чи зүгээр Жонгүг~тай хувын харилцаанаасаа болоод л надад Жонгүг~тай бүдүүлэг харилцах хэргэгүй гэх гээд байна шдээ'

<Сули>
'Ү-үгүй ээ би уул-'

'Тайлбар сонсмооргүй байна явлаа' гэж хэлчихээд явав. Энэ Сули хүртэл хэтэрхий юм аа. Би ч явсаар хамгийн дээд давхарт очиж захирлын өрөө рүү орлоо. Тэгсэн намайг ортол Жонгүг бас сууж байв.

<Захирал>
'Өө яг чамайг дуудах гэж байлаа. Ийшээ суу'

Би ч толгой дохин суув.

<Захирал>
'Яагаад зөвхөн та хоёрыг дуудсан бэ гэхээр хамт та хоёр ажилаар япон явах болно'

Жонгүг, би:Юу!!!

<Захирал>
'Гайхаж байгааг чинь мэдэж байна аа Жонгүг чамтай японы нэг томоохон кампони ажилах санал тависан ганцхан чамтай тийм болхоор энэ ажилаа амжуулхаар явах даа туслах хэрэгтэй байх гээд Сува~г сонгсон юм.'

<Жонгүг>
'Яагаад надаас асуулгүй дур мэдэж сонгож байгаа юм'

<Захирал>
'Захирал чинь болхоор надад мэдэх эрх байгаа байлгүй дээ'

'Захирлаа хэрэв би дургүй байвал'

<Захирал>
'Тэр чинь хамаагүй ээ'

<Жонгүг>
'Энэ л биш шүү яагаад Сули байж болохгүй гэж'

<Захирал>
'Сули кампони дээрээ үлдэх хэрэгтэй Сули маш сайн ажилтан тэр байхгүй бол та нарын ажил бүтэхгүй. Чамаас илүү бусад гишүүдтэй чинь үлдвэл хэрэгтэй шүү дээ'

<Жонгүг>
'Г-гэхдээ'

<Захирал>
'Ямар ч гэх дээ байх гүэ'

Жонгүг,би:заза

'Хэд хоног явах юм'

<Захирал>
14хоног

Жонгүг,би: айн???тийм их үү







Y/n: за одоо л жинхэнэ үйл явдал эхлэх гэж байна шүү дээ guys🤭 Бичвэр бичээд явхад дээр нь нэрийг нь бичээд явах утгагүй байна уу? Цаашдаа бичихгүй явах уу яах уу?

Continue Reading

You'll Also Like

12.5K 1.5K 31
2️⃣ - Дууссан ✅ 2020.01.01 - 2020.06.14 Худалчуудын хайранд тавтай морил. Тэд бүгд өөр өөрсдийнхөөрөө тоглож эцэст нь чамайг хаяад явах болно. Харин...
21K 122 75
Where I test my images to see if will get flagged or not
3.7K 209 6
one last time before the world ends. + a yoonkook short story. ©NANADULCET 2018
843K 15.8K 17
I don't have much of a description other than your the child of Shigaraki and gradually fall in love with a villain named Dabi. Read the info chapter...