HAITA // Yoonmin

By jyoonmin1997

134 27 2

Jimin care la inceput era un motociclist , devine o fiinta supranaturala asemantoare cu un vampir, dupa ce e... More

Personaje
I
II
III
IV
V

VI

16 3 0
By jyoonmin1997

Jimin era foarte nedumerit in lagatura cu Tae. Nu stia de ce Tae nu il suporta , si din cate da de banuit nu ii place nici de tatal sau.

- Namjoon?

-Te ascult Jimin

- De ce nu ma suporta Tae?

- O sa-l las pe Jk sa-ti spuna.

-Jk?

- Aici, prezent.

- Am cateva intrebari despre ce tocmai s-a intamplat mai inainte.

- Te ascult.

- Unu la mana de ce nu ma suporta , doi la m.. Jimin este intrerupt.

- Stai asaaa.. iale pe rand daca le iei.

-Scuze

- deci , in trecut ,atunci cand tatal tau a fost adus aici , lui Tae nu i-a convenit deloc. Spunea ca nu ne trebuie unul nou in haita , ca suntem destui. Namjoon considera ca chiar are nevoie de cineva. L-a tinut inchis un an de zilei , in care nu stiam nimic despre tatal tau . Numai el stie cum a capatat aceste putri. Nu a mai putut sa place , a ramas in haita, si lui Tae nici acum nu-i convine, chiar daca i-a salvat si lui odata viata.

- In mare parte mi-ai raspuns la intrebari. Si au aparut altele, cum l-a salvat tata pe Tae?

Acestia deja ajunsera la palatul lor.

- Taehyung pentru tine , baiaetel.

Spuse Tae care ajuns in fata lor , cu ghiarele scoase la vedere.

- Crezi ca daca ai aparut tu aici o sa fi cel mai important? Sa sti ca te pot face sa dispari , mai repede decat ai aparut. Se indreapta Tae spre el si Jimin se sa in spate.

-Taehyung !!! Tipa Namjoon

- Iar ai aparut tu? Ce zici "Namjin'? Pe cine alegi dintre noi doi?

-Termina cu prostiile astea , nu-mi fa probleme!

- am inteles pe cine alegi tu.. Nu-s bine primit aici...

Tae pleaca nervos.

-Jungkook, du-te si vorbeste cu el, si tu vi cu mine.

- Bine.

POV Tae

- Daca crede ca e mai bine fara mine , si il alege pe mucosul ala , nu aredecat sa ramana cu el

- Iubitule? Spuse Jk

- Nu-mi spun asa! Cum de nu l-ai ales si tu pe mucos.

Jk il i-a in brate pe la spate pe Tae.

-Pentru ca pe tine te iubesc.

Tae ramas uimit , chiar daca asta i se repeta de 100 de ori pe zi. Faptul ca de data asta l-a luat pe la spate imbratisandul l-a mai linistit pe Tae.

Dupa minute de liniste , Tae spuse

- De ce ma iubesti?

- Cum?

- de ce ma iubesti pe mine dintre toti din haita , ce ai vazut la mine ? De ce nu te-ai indragostit de Hyungjin , sau de Jin. Sau mai sunt varcolaci in haita , beta si omega.

-Nu te-am ales eu , inima . Nu te-am ales pentru ca esti alpha, ci pentru ca inima mi te-a cerut.

-Ce a gasit inima mea la mine? Se intoarce Tae si il prinde pe Jk de talie.

-Felul tau de a fi a fost unul unic, si m-ai cucerit cu o simple privire.

Atunci Jk incearca sa-l sarute pe Tae dar acesta se trage in spate. Jk lasa privirea jos , ramas foarte jenat.

- De ce te-ai rusinat?

- Nu m-am rusinat , ma simt jenat ca am incercat si tu m-ai refuzat , intr-un mod ne asteptat.

Tae ii ridica privirea lui Jk si ii spune

- Mai bine ca ai incercat , decat sa te intrebi cum ar fi fost daca nu.

Atunci Tae ii da un sarut lui Jk, dar Jk nu se saturase. Il saruta pasionant din nou , mult mai lung si pofticios. La scurt timp Tae ii prinde talia lui Jk si il tranteste pe patul din camera , dandui tricoul jos.

- Sunt dispus sa o fac chiar acum.

- sa nu tipi atunci cand o sa te doara

- Suna atat de bine , spuse Jk.

Un ciocanit care pe Tae l-a panicat s-a auzit. Se ridica rapid si se pune in fata usii. Era Namjoon.

- Cine e?

- Namjoon.

- Ce cauti aici , zi-mi de acolo ce vrei.

- Sa vorbim.

-Te aud

- Tae... Da-mi voie sa intru, te ROG, e ceva complicat .

Tae ii face semn lui Jk sa se ascunda undeva. Atunci Tae deschide usa si il lasa pe Namjoon sa intre.

-Te deranjez?

- Da

Jk zambeste auzind asta

- Zi-mi ce vrei!

-M-ai amenintat ca pleci , o poti face daca doresti , m-am saturat sa-mi spui ce sa fac.

- Serios? Atat ti tu la amintirile pe care le avem ? Chiar ma alungi asa?

- Nu te alungi , tu singur ai spus asta.

- NERVII??? Nu sti ce sunt aia? Dar daca vrei sa plec , o sa plec

- Nu ai decat.

- Nici sa nu te gandesti Namjoon.

Spuse Jk care tocmai iesise de dupa perdea.

-Daca pleaca el , plec si eu , obligat fortat.

- Jk?

- Da chiar el , si nu-mi pare rau ca am spus-o . Daca plecaca el , plec si eu. Ori ne vrei pe amandoi , ori nici unu.

- Lasa Jk. Am inteles ca acel baiat e mai important decat mine.

- Iubitule, asculta-ma. Esti mai important decat orice pe lumea asta. Nu are rost sa mai stau aici daca tu nu esti aici.

- Plcati amandoi, acum!!

Jk il ia de mana pe Tae si se indreapta spre usa. Jimin atunci intra si intreaba.

- ce se intrampla Namjoon?

- au plecat.. gata cu ei , nu mai sunt din haita.

Jk se intoarce si ii spune.

- asa sa fie!!

____________________________________________________________________

Vreau sa stati linistiti..
Cuvinte:904
Necorectat

Continue Reading

You'll Also Like

162K 9.1K 40
Cand Kate descopera ca noii ei colegi sunt vampiri si ca e indragostita de unul dintre ei , viata i se schimba radical. Dar ce se intampla cand afla...
17.3K 562 15
Lumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juli...
247K 16.8K 49
Seria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător "-Nu! Am spus tare si răspicat, apropiindu-ma de el. L-am prin...
29.1K 1K 40
Alexis, în vârstă de 17 ani este o fire dulce, frumoasă, cuminte dar în același timp curioasă si neastâmpărata, care se mută în Louisiana la o școală...