"Ijat... Nak kiss lagi tak?" Pertanyaan Zaki membuatkan Izzat melepaskan cawan di tangannya. Nasib baik cawan itu adalah cawan plastik dan masih belum dituangkan air ke dalam.
Sudah seminggu berlalu sejak kejadian itu dan Zaki sudah sembuh dari sakit. Luka di wajah pun mula pudar sedikit demi sedikit.
Mengingati kembali detik itu membuatkan Izzat sangat2 malu dan kalau boleh dia taknak pandang muka Zaki. Malu yang teramat sangat. Kenapalah dia pergi cium orang tengah sakit haish! Kan dah jadi macam ni.
"Ijat~~~ Nak lari manaaaa~~~" Sakat Zaki saat dia memeluk Izzat dari belakang. Lelaki itu terkebil-kebil ketika sedang mengacau sup ayam di atas dapur.
Entah kenapa sejak dia mencium Zaki tempoh hari, Zaki kerap menyakat dia dan suka melekat dengan dia. Suka tu memang suka. Tapi dia malu! Tiap kali Zaki buat macam tu, jantung dia rasa nak meletup. Muka tu kalau tak bahang tu tipu lah jawapnya.
"Haha comel lah." Bisik Zaki. Izzat dah tak boleh tahan. Dia mula menarik lembut tangan Zaki di pinggangnya.
Dia kemudian berpaling menghadap Zaki. Dia menunduk sedikit kepalanya memandangkan Zaki lebih pendek darinya.
Beginilah rutin harian mereka berdua. Kalau Zaki nak cium, dia akan cium. Malu dan gelabah tu tetap ada. Kalau setiap kali bangun pagi ke sebelum tidur ke mesti Zaki mintak untuk dicium. Bagi Izzat perkara itu sangatlah comel dan dia suka sangat apabila diminta begitu oleh Zaki.
Izzat menyentuh lembut pipi Zaki sebelum bibir mereka berdua bertaut. Masing-masing menutup mata menikmati cumbuan yang romantik itu.
Kedua belah tangan Zaki mula meliar sehingga ke leher Izzat. Dan tangan Izzat pula melingkari pinggang Zaki.
"Hmm nak lidah..." Desah Zaki sambil membuka mulutnya lalu lidahnya dijelirkan.
Izzat menelan air liur lalu lidahnya bertemu dengan lidah Zaki. Mereka bercumbuan dengan agak lama. Jantung Izzat berdegup kencang setiap kali mereka bercumbuan.
Mereka saling meneroka mulut masing-masing dengan lidah. Pernafasan mereka mula tidak teratur dan masih menikmati ciuman itu.
"Uncle buat apa tu?"
Mereka berdua terlopong dan Zaki dengan tidak sengaja menolak tubuh Izzat. Izzat pula hampir nak masuk ke dalam periuk sup akibat terkejut.
"Eh Adib dah lama ke kat situ?" Tanya Zaki, gelabah. Izzat pula berpura-pura membasuh semula pinggan yang sudah dibasuhkannya tadi.
"Lama lah jugak. Uncle dengan Abang Izzat buat benda samalah dengan mama dan papa buat dalam bilik." Kata Adib tersenyum.
Izzat dan Zaki berpandangan satu sama lain.
"Ehh?? Kamu ni kan nakal! Intip papa dan mama kamu ishh!!" Zaki mencuit hidung Adib.
"Intip tu apa? Adib tengok je."
"Jangan buat macam tu lagi tau."
"Alaaa..."
"Apa yang uncle dan abang Izzat buat tu perkara biasa je. Jangan fikir pelik2 ye."
"Yeke?? Kalau macam tu Adib nak cium uncle jugakk!!" Adib melompat-lompat kegirangan.
"Ha boleh boleh meh."
"Muahhh!" Bibir Adib mencium pipi Zaki. Mereka berdua tergelak.
"Abang Izzat pun nak kena cium jugak." Zaki mengangkat tubuh Adib, mendekati Izzat.
"Muahhh!" Adib mencium pipi Izzat. Lelaki itu tersenyum manis sebelum menyentuh pipinya sendiri.
"Dah gi main sana. Kacau je." Kata Zaki.
"Hehe..." Adib berlari ke arah ruang tamu meninggalkan mereka berdua.
"Let's continue..." Zaki tersengih sebelum tangannya menggapai-gapai mencari figura Izzat.
Izzat hanya mampu tersengih dan dia menyambut kedua belah tangan Zaki dengan lembut. Dia kemudian membawa tubuh Zaki di dalam pelukannya. Zaki menutup mata sambil bersandar pada bahu bidang itu.
Haruman rambut Zaki dihidu oleh Izzat. Dia suka akan bau ini. Ini bukan bau shampoo atau apa-apa produk. Ini adalah bau Zaki.
___________________________________________
Malam tiba, Zaki seperti biasa kerap bermalam di bilik Izzat. Bebelan Malik berkenaan dia tidak tidur di bilik sendiri dipekakkan telinga. Dia lebih selesa tidur bersama Izzat. Bantal milik dia pun sudah siap sedia ditinggalkan di dalam bilik Izzat.
Izzat selesai mandi dan tangannya terkial-kial mencari tuala yang disangkakan tergantung di tombol pintu bilik air. Sekali pandang rupanya tiada. Dia membuka perlahan pintu bilik air dan menjengah keluar dan tekaannya tepat. Tualanya tidak dibawa masuk bersama malah ia tergantung elok di penyidai kain bersebelahan katil.
Dia keluar begitu sahaja dan segera mendapatkan tuala birunya. Dia mengelap seluruh tubuhnya lalu dililitkan di sekiling pinggangnya.
"Ijat dah selesai mandi?"
Izzat tersentak. Tak perasan pula kehadiran Zaki sudah lama ada di situ yang sedang duduk di birai katil. Macam mana lah dia tak boleh perasan.
Dalam hatinya sangatlah malu jikalau Zaki nampak dia tidak langsung perpakaian. Mujur sahaja Zaki tidak boleh nampak.
"Ijat meh sini..." Zaki mendepakan kedua belah tangannya sambil tersenyum. Izzat menelan air liur, hatinya mula berdegup kencang.
Perlahan-lahan dia mendekati Zaki dan perkara pertama yang dilakukan oleh Zaki adalah memeluk tubuhnya.
"Badan Ijat ni fix jugak rupanya ya." Kata Zaki saat meraba abdomen milik Izzat.
Izzat malu2 lalu dia mengambil tempat duduk di sebelah Zaki. Tangannya mula menggosok belakang tengkuk Zaki dan jari jemarinya bermain dengan rambut Zaki.
Agak teransang dengan tindakan itu, Zaki mula memegang kedua belah pipi Izzat dan mencium bibirnya. Izzat memejamkan mata rapat. Mereka bertukar air liur buat seketika dan masing-masing berebut meneroka lidah antara satu sama lain.
Mereka akhirnya berhenti dan Izzat merenung anak mata kelabu milik Zaki.
Zaki perlahan-lahan baring memberi isyarat kepada Izzat. Izzat berdebar kerana inilah pertama kali buat dirinya. Dia kemudian melangkah kaki kirinya dan tubuh Zaki berada di antara kedua belah kakinya.
Tualanya kemudian ditanggalkan. Dengan perlahan dia menindih tubuh Zaki dan mencium bibir Zaki kembali.
Dia dapat merasakan yang dia mula teransang dan batangnya bergeser dengan batang Zaki yang masih berlapik. Malu untuk meneruskannya lagi, Izzat perlahan-lahan bangun.
Matanya membulat saat melihat Zaki sedang membuka seluar tidurnya sendiri dan kemudian kembali baring. Kini Zaki telah separuh bogel. Inilah kali pertama Izzat melihat tubuh Zaki.
Batangnya terasa berdenyut dan dia terpinga-pinga tidak tahu apa step seterusnya. Zaki tergelak kecil lalu menarik tangan Izzat dan mereka mengucup lagi dan lagi.
Kalini batang mereka berdua bergeser antara satu sama lain tanpa berlapikkan sebarang pakaian.
"Ahh!" Zaki mendesah saat Izzat menggosok manja dada di sebalik baju tidurnya.
Dari bibir, beralih ke pipi. Izzat mencium beberapa kali pipi Zaki sebelum bibirnya beralih ke leher Zaki.
"Ahhh Ijat..." Zaki tidak keruan apabila lehernya diratah oleh Izzat.
Izzat kemudian berhenti dan memandang wajah Zaki yang kemerahan. Mungkin tengah stim.
"Sokay Ijat. Ijat boleh tinggalkan tanda..." Zaki tersenyum dan lehernya kembali diratah Izzat.
Meliang liuk tubuhnya menahan kesedapan, tangannya mencengkam rambut Izzat.
Izzat menjilat dan menyedut leher Zaki yang dia sendiri tidak sedar ia telah meninggalkan kesan. Bauan Zaki pada leher menambahkan lagi rangsangannya.
Izzat kemudian bangkit dan dia menggeggam batangnya bersama batang Zaki sekaligus.
"Ahhh! Ijat!" Zaki menggigit bibir saat Izzat melancapkan kedua-dua batang mereka sekaligus dengan hanya satu tangan.
"Hmmpp...." Zaki menggigit jari telunjuknya, mengawal suaranya sendiri.
Izzat mengalihkan tangan Zaki dan meletakkan pada batang mereka berdua. Meminta agar Zaki memegang bersamanya.
"Be...besarnya..." Terpegun Zaki saat merasakan saiz batang Izzat pada tapak tangannya.
Mereka berdua sama-sama melancapkan batang bersama. Menggeggam 2 batang sekaligus. Izzat memejamkan mata menikmati manakala Zaki mendesah sehingga mendongak memandang siling.
"Ahhh hmmm..."
Akhirnya mereka berdua melapaskan benih dengan serentak. Zaki merangkul leher Izzat lalu mengucup bibir itu. Mereka berdua bercumbuan lagi sebelum lena tidur di atas katil bersama.