chyba nigdy nic nie bylo wspomniane wiec oparte mocno na znakach zodiaku i osobowosciach
jay walker ━ 13 czerwca, bliznieta (energiczny, zywiolowy, ciekawy swiata, gotowymi do wymiany myśli i pomysłów)
cole brookstone ━ 16 lipca, rak (ma skłonność do cofania się w głąb siebie, jest lojalny i troskliwy)
nya smith ━ 14 lutego, wodnik (jest silna i pełna determinacji, charakteryzuje się niezależnością)
lloyd garmadon ━ 3 grudnia, strzelec (urodzony lider, ceni wolność i ma ducha odkrywcy)
zane julien ━ 16 marca, ryby (głęboka wrażliwosc, intuicja i empatia, ma tendencję do ucieczki przed trudnościami)
kai smith ━ 18 sierpnia, lew (znany z porywczości, energii, niechęci do nudy. moze byc wziety za aroganckiego, zaborczego egocentryka)
skylor chen ━ 22 grudnia, koziorozec (ambitna, wykazuje sie dyscyplina i wytrwaloscia)
pixal borg ━ 5 maja, byk (stała w uczuciach, solidna, troskliwa, wiosna to totalnie jej sezon)
seliel wolf ━ 25 pazdziernika, skorpion (przebiegła, trudny charakter i budzi skrajne emocje. wyroznia sie i osobowoscia i charakterem)
wu ━ 29 wrzesien, waga (uprzejmy, taktowny, unika konfliktów i dąży do rozwiązań satysfakcjonujących obie strony. moze miec problemy z podjeciem decyzji)