Medya: Havin su Karataş
"Beni şikayet edersen bende sana küçük ceza veririm"
Efe beni kapıyla kendisi arasına almıştı. Nefesi bana çarpıyordu muhtemelen benim nefesimde ona çarpıyordu. Efenin gözleri dudaklarıma kayınca yapacağı şeyi anlamıştım biraz bana yaklaştı hemen durumu anlayıp tekmemi onun bacağına vurdum efe ağzından küfür savurduğunda hemen kapıdan uzaklaştım.
Efe bana baktığında sinirliydi."kızım sen ne yaptığını sanıyorsun" dedi bacağını tutarak. Amma abartmıştı sananda bac-" Benim bu bacağım ameliyatlıydı" dedi. Allah benim belamı versin dedim içimde. Mahcup bi şekilde efeye baktım Efe ise yerden oturmuş elini bacağına koyup bi şekilde sıvazlıyordu yanına gidip eğildim.
" çok mu canın yanıyo?" Dedim. Zerre umurumda değildi ama yapacak bişey yok. Efe bana sinirli değild sırıtarak bakıyordu onun bu halini anlamamış gibi baktım " Niye sırıtıyorsun?" Dedim. O ise kafasını sağ tarafa çevirerek gülüyordu.
" çok mu umurunda" dedi bana bakarak. Hayır
" yani sana vurdum ama bilmiyordumki orası ameliyatlı olduğunu" dedim. Efe benim gözlerimin içine bakarken ona ne diye bi bakış attım.
" sana bişey söyledi?" Dedi, evet anlamıyla başımı salladım."As-" cümlesini kapı sesi kesti. Kapıyı iki tıklaktı birisi ve bi ses duyuldu.
" Efe ordamısin?" Dedi bi ses. Kadın sesiydi efeye baktığımda oda bana bakıyordu. Sanırım annesiydi ve kapıyı açmaya denedi ama başarısız oldu " oğlum sana diyorum " dedi endişeli bi şekilde.
Hemen ayağa kalkarak efeye baktım " ne bekliyorsun açsana kapıyı " dedim efe ise bacağını göstererek " ay sanki sananda araba çarptı sancak!" Dedim sitemle. Kapı bidaha açılmaya çalışınca daha fazla dayanamayarak kapıyı yönelip kapının kilidini açtım ve kulpunu açınca hemen kapının biraz arkasına saklandım sadece biraz yüzüm gözüküyordu. Efe bu duruma biraz güldüğünü işittim. Annesi efeye bakarak.
" oğlum bu kapı niye açılmıyor " dediği anda kapının arkasından beni gördü ilk önce bana baktı sonra efeye baktı " arkadaşınmı gelmişti?" Dedi efeye bakarak.
Efe ise oturduğu yerden yavaş yavaş ayağa kalkarken " Yani sınıftan bi kız " dedi başını sallayarak. Ben ise utancımdan kızarmış bi şekilde kadına bakıyordum. Annesi bana gülümseyerek elini omzuma koydu. O sırada efe bizim yanımıza gelmişti.
" hoşgeldin kızım ben serpil" dedi. Serpil hanım oldukça genç gibi görünüyordu gözleri yeşildi saçları kısa altın rengii tonlarındaydi mavi bi bluz giyinmisti altına ise beyaz pantolon türü giyinmişti ayakkabı olarak ise siyah topuklu giymişti makyajı biraz abartılı olmuştu dudakları dolguluydu kırmızı bi ruj sürmüştü far ise çok açık mavi tonlarındayďi oje olarakda pembe sürmüştü. Ve bayağı takılar takmıştı eline, boynuna, kulaklarına. " oğlum kız dondu ay tövbe bismillah !" Dedi serpil hanım o sırada ise armut kafalının sesini duydum " O arada sırada gider şuanda vücudunda arıza çıktı merak etme anne" dedi gülerek. Annesi endişeli gözlerle bakarken daha fazla dayanamayarak konuşmaya başladım.
" Ben iyiym bi anda daldımda " dedim utanarak. Annesi endişeli gözler yerie gülümseyerek bana bakıyordu " Bende duru " dedim.
Annesi efeye baktığında " neden daha önceden getirmedi kız arkadaşını "NE KIZ ARKADAŞINIMI? Efe sinirle annesine baktı " anne duru benim kız arkadaşım falan değil " dedi ve konuşmaya yine başladı " sadece sınıftan bi kız işte hoca grup ödevi verdi ondan şuan yanımda " dedi armut kafalı. Annesi inanmamış bi şekilde bize baktı ve sorduğu soru ile ağzım açık kaldı z" eee ozaman bu kapı niye kilitliyor?" Dedi.
"Duru istediği için kapattım anne" dedi. Ne? Hemen duruma itiraz ettim.
" ne alaka be sen kitledinya " dedim kızgınlıkla ve devam ettim " sonra beni kap-" sözümü keserek.
" hadi Duru git sen" dedi. Annesi duruma itiraz etti
" oğlum ayıp ben sana öylemi öğrettim " dedi efeyi azarlayarak. Aslında Efe haklıydı daha fazla yerin dibine batmadan gitmeliydi m serpil hanıma bakarak.
" aslında Efe haklı ben gitmeliyim" Diye mırıldandım " aaa ama daha çok erken daha doğru düzgün konuşamadık " dedi annesi üzülerek. Lütfen abla bırakta gideyim dedim içimden.
Efe duruma el koyarmis gibi" e oldu anne istersen bide çay kahve iç tam olsun" dedi bay çok bilmiş. Annesi neşeyle bana baktı.
" Evet efe haklı gel senle bi çay içelim " dedi elimi tutarak. Efe kafasını başka yere çevirerek sabır diledi. Ben ise mal gibi kadın bakıyordum. Ellerimi yavaş yavaş çekerek " annem zaten az önce beni aradı eve gelmemi istedi ondan ben gidim" dedim. Evet yalan attım ama napabilirdimki. Serpil hanım mahcup bi bakışla "ozaman başka gün gelirsin " dedi . Ya sabır
"Anne!" Dedi efe, annesi efeye bakarak.
"Ne var canım " dedi. Daha ne olmasınki.
" bırak gitsin " dedi ve bana bakarak ekledi:" ve bidaha gelme" dedi kızgınlıkla. Hayırdır noli
" oğlum o ne biçim söz öyle" dedi efeye bakarak efede ne var dermişcisine bakıyordu. Serpil hanıma bakarak.
"Ben gidim efendim annemde merak etmesin " dedim. Efe ise ' başka zamanıymıs ' dedi ağzını içinden " görüşürüz " Diye ayrıldım odadan hemen merdivenlerden inerek kapıyı bularak çıktım evden. Derin bi nefes alarak taksi çağırıp eve gittim.
⚡⚡⚡
Sabah uyandığımda kıyafetlerimi giyip hemen okula gittim nedense canim kahvaltı etmek istemedi. Okula varınca kantine direk olarak gittim ve kendime tost ve çay istedim. Yiyecekleri alıp boş bi masaya oturup tostu gömmeye başladım. Tostumu bitirdikten sonra sınıfa doğru yürüdüm o sırada yanım Simge v ezgi geldi Simge kolunu benim omzuma koyarak.
" nasılsın yeni kız?" Dedi
" iyiyim sen nasılsın ?" Dedim sahte gülümseyerek.
"Ay vallah ne olsun canım insanlarla uğraşıyoruz " dedi ezgi ise güldü. O sırada merdivenlerden çıkan eylül ve ozgeyi gördüm. Eylülden beni görmüştü ve gülümsemişti ama anında gülümsemi soldu çünkü yanımdaki Simge ve ezgiyi gördü...
O sırada ezgi konuşmaya başladı " bence onlara fazla güvenme " dedi. Hah pardon?
" nedenmiş o?" Dedim. Simge eylülle dönüp baktı ve bana baktı ve konuşmaya başladı.
" Çünkü eylül ve ezgi senin hakkında konuşurken duyduk".
Ne?
Ne?
Şaşkınlıkla Simgeye baktım Simge ise sırıtıyordu ve eyllügile sinirle baktım eylül bana noldu dercisine bakıyordu "eğer bize inanmazsan ses kayıtlarida var" dedi ezgi. Başımdan kaynar su döküldü gerçekten bu kadar kötü olmak zorundalarmıydı ? Dolan gözlerle " ses kayitin a-açarmısin ?" Dedim titreyerek ezgi başını sallayıp elindeki telefonla biseyler yapıp açtı.
"Bu duruyla bizim işimiz daha çok var " dedi Özge.
" özge suanlik belli etme yavaş yavaş onuda okuldan atarız " dedi eylül ve ağlamaya başladım
"Zaten varoşun dibi" dedi özge
"Aynen bide efenin pesinde belli" dedi eylül. Ya ne alaka ben efenin peşinde değilimki bu iki kız ne yaşıyordu. Daha fazla dinlemeyerek eyĺul ve özgenin yanına gidip eylülün karşısına geçtim " siz ikiniz nasıl kızsiniz ya!" Dedim sinirle ve ağlayarak. Eylül anlamamaz bi şekilde bakıyordu " ne diyorsun duru sen?" Dedi eylül " hemen anlatayım siz ikiniz benim dedikodumu yapacak kadar salaksınız " dedim sinirle özge bana bakarak " ne diyorsun sen be ?" Eylül derin nefes alarak " duru biz senin hakkında konuşmadık " dedi.
Biraz sesimi yükseltip " ozaman ezginin telefondaki sesler kim ait ?" Dedim ikisine bakarak özge kızgınlıkla bana bakıp " gercekten onlarami inadın?" Dedi, başımı evet anlamında salladım özge eylülün kolunu tutup tam gidecekken bana döndü ve " eğer gerçekten onların iki gramlık lafına inanıyorsan sana başka hiçbirşey demiyorum " dedi ve gittiler. Ve evet ihanete uğramıştım....
⚡⚡⚡
Yepyeni bölümle karşınızdayım inşallah beğenmişsinizdir biraz sıkıcı olabilir ama elimden bu kadar geldi lütfen bol bol oy verin🥺🥺
Bu arada medyadaki kız havindi nasil sizce güzelmi?
Bölüm hakkında düşünceleriniz alım?
Sizleri çok seviyorum öbürkü bölümde görüşürüz🖤🧡🧡