Yeni bölüm geldi arkadaşlar. Keyifli okumalar diliyorum.🥰🥰🥰🥰🥰
**************
Şuan timi içtima alanında bekliyordun. 20 saniyeleri kalmıştı. Ve evet tim göründü sonunda.
" SIZ BÖYLE GELENE KADAR OOOOO. KOŞUN LAN. 5 SANIYENIZ KALDI. " Dedim.
Hemen geldiler saolsunlar.
" Tekmil ver asker " dedim.
" Kıdemli Yüzbaşi Balaz Özdogan Mardin Emret komutanım " dedi Balaz abi.
" Yüzbaşi Baybars Öztürk İstanbul Emret komutanım " dedi Baybars abi.
" Kıdemli Üsteğmen Canber Karaman İzmir Emret komutanım " dedi Canber.
" Üsteğmen Şahin Yıldız Mardin Emret komutanım " dedi Şahin.
" Nasılsın asker " dedim.
"" Saol "" dediler.( "" "" olunca hepsi birlikte söylüyor demek )
" Tamam o zaman ben size ilk günden yüklenmiyim.Malum ilk günden Albaya yalvarmanizi istemem " dedim. Hepsi bana anlamaz gözlerle bakıyorlar tabi.Şimdi siz naneyi yemediniz mi.
" Tim karargah etrafında 100 koşu, 350 şınav, 250 mekik, 300 barfiks. He bu arada bunlar ısınma hareketleri diğer günlerde birazdaha zorlanacaksıniz. " dedim.
İlk başta affalladilar ama hemen toparladilar.
( 3 saat sonra )
İçtima bitmişti. Şimdi ise odamda oturmuş dosyalarla ilgileniyordum. Sonra aklıma telefonu açmadığım geldi. Hemen telefonu açtım. Açmamla bildirim yağmaya başladı. Lan anasını satıyım bu ne lan. Neyse bana bir yabancı numara aramış. Kim lan bu. Neyse bende öğrenmek için geri aradım. İlk çalişta açtı.
" Alo Özel Karahan hastanesi buyurun sorun ne " dedi. Bir kadin.
" Ben Gece Özkaya beni aramişsiniz bende geri aradım. " dedim.
" Ha alo Gece hanım siz misiniz ? Evet sizi arıyoruz. Eee yarın hastaneye gelebilirmisiniz ? " diye sordu.
" Niye lan " dedim ve devam etdim " Pardon yanlışlıkla oldu acaba niye nolduki bana sebebini söylermisiniz " dedim amk ben bu kadar konuşurmuydum ya.
" Sorun değil. Sizin dogduğunuz gün başka bir bebekte doğmuş ve sizin kariştirilma ihtimaliniz var. O yüzden DN testi yapmamız lazım. Yarin saat 2:00 de hatanemize gelebilirmisiniz." dedi.
Tabi ben şok. " Nasıl yani. Siz bunu nasıl yaparsınız lan. Koca bebeği nasıl kariştirirsiniz acaba töbe töbe de kormüsünüs kardeşim siz. Tamam gelirim " diyerek telefonu yüzüne kapatdim.
Acayip sinirliydim. Sinirimi atmam lazım onun içinde spor lazım ama acayip uykumda var ki. Tamam ben bu gün uyuyum yarin yaparız artık spor.
Hemen arabama binip evin yolunu tuttum. Eve gelir gelmez duşa girip üstüme pijama giyindim.
( Gecenin giydiği pijama )
Ve kendimi uykunun derin kollarına bıraktım.
( YARIN SAAT 5:00 DE )
Sabah uyandım ve elimi yüzümü yıkayıp giyindim.
( Gecenin giydikleri )
Giyindim ve evden çıkıp direk karargaha gitdim. Ve odama geçip uniformami giydim. Üniformami giydim ve timin dinlenme odasına gitdim. Birde ne göreyim bunlar fosur fosur uyuyor. Oooo bunlar böyleyse bizim bunlarla işimiz var. Neyse
Ellerimi yandaki dolaba vurup
" KOGUŞ KALK KALK KALK " diye bağırdım.
Hepsi yere düştü. " LAN. Ne düşüyorsunuz. Kalkın lan her gün 5 de kalacaksınız anlaşıldı mı " dedim.
"" ANLAŞILDI KOMUTANIM " dediler hep beraber.
" Lan böyle bagirilirmi ya kulak tellerimi sıktınız ya " dedim
" Tim 5 dakika içinde içtima alanında olmazsanız amelde defterinizi kapatırım. Hayde " dedim.
Hemen hazırlanmaya başladılar bende hazırlanmak için odama gitdim. Hazırlandım ve içtima alanına gitdim. Tim dizilmiş beni bekliyordular. Herkesde bahçeye çıkmıştı ee tabi benim DELI BINBAŞI olduğumu bildikleri için herkes bana bakıyorlardi.
Beni gören Canber hemen "Dikkat" diye bağırdı hepsi önümde hazirola geçtiler.
" Nasılsın asker " dedim.
"" Saol "" dediler.
" Tim karargah etrafında 120 tür koşu, 400 şınav, 300 mekik, 400 barfiks. " dedim.
( 4 saat sonra )
İçtima bitmişti. Albaydanda izin almıştım bir günlük izin verdi.
Hemen eve gidip hazırlandım.
( Gecenin giydikleri )
Ve hastaneye doğru yola çıkmaya başladım.Hadi bismillah inşallah normal insanlardır.
____________________________________
Umarım sevmişsindir. Diğer bölüm ne zaman gelir bilmiyorum.Kendinizr çok iyi bakın.🥰🥰🥰🥰🥰