𝕊𝕖𝕞𝕞𝕚𝕤𝕖́𝕘 |𝐍𝐚𝐦𝐉𝐢...

By Xagamy

15.4K 1.7K 3.4K

Nehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper a... More

Bevezető
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.

38.

201 20 48
By Xagamy

Namjoon:

- Hé! Kelj fel. Nemsokára leszállunk! - suttogja egy angyali hang, miközben gyengéden paskolja a vállamat.

- Hmm? - nyitogatom lassan pilláim és beletelik egy kis időbe, mire rájövök, hogy egy metrón vagyunk, ráadásul nem éppen abban a pózban találom magamat ahogyan lehunytam a szememet nemrég.

Nagy sebességgel egyenesedek ki és húzódom el Jin közeléből. Legalábbis annyira, hogy ne érjen össze az oldalunk és a fejem megfelelő távolságban legyen a vállától.

- Mióta feküdtem rajtad? - kérdem kissé kínosan.

- Elég régóta ahhoz, hogy elzsibbadjon a jobb karom, de semmi gond - forgatja meg kicsit a vállát válasza közben.

- Felkelthettél volna - szabadkozom.

- Fáradtnak tűntél, úgyhogy inkább hagytalak pihenni, viszont most már muszáj volt, hogy felkeltselek. A következőnél leszállunk - mondja, de a felét fel se fogom, csak nézem a telt ajkait, és hallgatom a hangját, a szívem pedig sokkal hevesebben ver, mint kellene. - Namjoon?

- Mi? Tessék? Mondd még egyszer. Bocsánat, elbambultam - rázom meg a fejem.

- Mindjárt leszállunk, és kérdeztem, hogy mitől vagy ilyen fáradt, hogy délelőtt elalszol. Nem vall rád az ilyen. Vagy csak én nem tudok róla.

Elmosolyodom.

- Csak este nem nagyon aludtam, és hosszú hetem volt. Ezért is kell egy kis környezet változás, hogy megpihenjek. Holnap repülök Amerikába, és elég...mozgalmas napok várnak rám - magyarázom. - Tudod.. - veszem suttogóra a hangom. - Éppen egy új albumon dolgozom, ami pár hónap múlva megjelenik.

- Áh - bólogat - Értem - suttogja vissza. - De attól még aludnod is kellene - teszi hozzá.

- Igenis anyuci - kuncogom.

- Naa! Ez komoly dolog! Az alvás fontos, mert olyankor nősz meg!

- Ööö, én már nem növök - rázom a fejem.

- Akkor... olyankor emésztesz! - vágja rá.

- Azt ébren is tudok.

- Töltődsz!

- Azzal is töltődök ha lefekszem egy kicsit pihenni, nem kell hozzá aludni.

- Nem érdekel! Kell aludni!

Nem bírom tovább és elnevetem magamat. Olyan aranyos, hogy ennyire erősködik és jót akar nekem.

- Oh, ideje leszállni - fordul vissza felém Jin, miután leolvasta a monitorról a következő megálló nevét.

- Hova is megyünk pontosan? - kérdem miközben leszállunk a metróról.

- A környéken nőttem fel. Sokat jártam ide a családommal. Ez lényegében egy park. Vannak kisebb üzletek, árusok, utcai zenészek, és... sok szép emlékem van innen - mondja és lassan fel is érünk a föld alól az utcára.

- Azta - nézek körül. Egy forgalmas út ugyan elválaszt a parktól, de már innen is lenyűgöz.

- Menjünk! - fog rá kezemre és lelkesen húz maga után.

- Hova sietünk ennyire? - kérdem mikor egy piros lámpa megállít minket.

- A vattacukros csak délig van itt! Utána elmegy a hotdogos haverjához a park másik felébe, hogy megebédeljen és legközelebb csak négykor nyitja újra a kapuit! Ha nem sietünk, lemaradunk róla! Négykor már sokkal több a kisgyerek! Ha itt is lennénk, nem jutnánk sorra - magyarázza panaszosan, és amint átvált a lámpa, már húz is maga után. Még akkor sem lassít amikor beérünk a park területére.

- Jin, vattacukrot máshol is tudunk venni, ne rohanj annyira! - szólok rá, de mintha meg se hallaná. - Féllábú!

- Hm? - torpan meg hirtelen és kérdőn rám emeli a tekintetét.

- Máshol is tudunk vattacukrot venni ha szeretnél - ismétlem el. - Ne rohanj annyira, így nem tudjuk kiélvezni a park csendjét és az előbb elrángattál egy szobor elől, amit még jobban szemügyre szeretnék venni.

- Máshonnan nem jó a vattacukor! Innen kell! A szobor már ott van 30 éve, az megvár! - ellenkezik, és fejét már forgatja is, hátha innen kiszúrja a vattacukor árust.

- Jó, jó, rendben. Megyünk a vattacukroshoz, de aztán be ne pörögj a cukortól. Hány éves vagy, öt? - Karba tenném a kezemet, de nem tudom, mert Jin még mindig szorongatja a kezemet.

- Idősebb vagyok nálad! - vágja rá egyből. - És a vattacukros után még van egy kis dolgunk, de aztán felőlem addig bámulod az uncsi szobrokat ameddig csak akarod.

- Milyen kis dolgunk?

- Valamit ebédelni is kell! - vágja rá, és már húz is tovább céltudatosan.

Continue Reading

You'll Also Like

1.9K 142 24
- Értsd meg, ez nekem nem megy tesó. Mindenki ezzel jön, hogy el kell engednem a múltat és tovább kell lépnem, de ez nem így működik - fakadt ki és ú...
40.6K 2.8K 42
BEFEJEZETT ------------ Yoongi-17 éves végzős gimnazista Hoseok-23 éves tánctanár Vajon ez a két ember, hogyan is fog találkozni? Lehet több között...
31.7K 1.8K 23
Jimin omega létére egy rendezvényszervező cég vezére, amivel nem kis meglepetést okozott az embereknek, ám az omegaléte nem mindig jókor jön. Yoongi...
8168 km By Kxxhi

Fanfiction

66.3K 5.1K 82
Jimin egy viccből kitett Weverse posztjára nemvárt választ kap szeretett énekesétől. A két ifjú rövid szóváltása nem is bizonyul olyan egyszeri alkal...