﮼دز. ﮼جیون‌جونگکووک᯾ ✔️

By jjk_li

7.1K 911 23

"بـاوکـم هـیـچ نـازانـێـت، کـە دزی-" کـاتـێـک لـەنـاکـاو قـۆڵـمـی گـرت و بـردم بـۆ ژوورێـک جـەسـتـەمـی بـە دی... More

༄پــەلــەی بــجــووک༄
༄پـاسـاوانـەکـەم༄
༄مـن دز نــیـم༄
༄ئـایـا دەبـو بـلـێـم؟༄
༄نـامـەوێــت༄
༄جـونـە دەرەوە༄
༄خـۆشـەویـسـتـی ئـەوم༄
༄بـــەیـــەك مـــەرج༄
༄یــەکــەم دیــدارمــان بـیـرمکــەوتـەوە༄
༄ئـێـسـتـا زۆر جـوان دەردەکـەویـت༄
༄تــوم دەویــت༄
༄زانکــو༄
༄ئـیـرەیی بـە دز نـابـەم!༄
༄نــامــۆ༄
༄دەتــوانــم༄
༄خـۆشـەویـسـتـەکـەت༄
༄لـە تـو فـنـێـک تـربـو!༄
༄بـۆنـێـکـی خـۆشـت هـەیـە، وەک هـەمـیـشـە༄
༄ئـایـا هـاوارکـردن خـولـیـای تـۆیـە༄
༄!ئـایـا تـۆ لـەسـەر مـادەی هـۆشـبـەریـت؟༄
༄!!دایــکــە༄
༄پـێـویـسـتـبـو زوتـر وتـبـات༄
༄کــوتــایی༄
꧁𝕊𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝꧂
⚠️⚠️

༄مـن عـاشـقـی تـۆ بــوم༄

205 27 0
By jjk_li

~

کردنەوەی چاوەکانم و داخستنی بەیانیان لە هەمان کاتدا ڕوویدا. ئازاری سەرم ئەوەندە زۆر بوو کە بۆ ساتێک هەستم دەکرد سەرم لە جەستەم بدڕێنم. دەستەکانم بردە سەر سەرم و لە نێوانیاندا گیری خوارد و دەستم کرد بە فشاردان. دوێنێ شەو چیم بەسەر هات؟ دوا شت کە لەبیرمە، چوونم بۆ نانخواردنی ئێوارە لەگەڵ جونگکوک. بیرم نەدەهات دوای ئەوە چی ڕوویدا.

لە تەنیشت جێگاکەم هەستم بە قورساییەکە کرد و سەرم بەو ئاراستەیە سووڕاند. جیۆن جونگکوک لە تەنیشتمەوە پاڵکەوتبوو! وە بەبێ ئیزنی من!

خەریک بوو هاوار بکەم، بەڵام بەو پێیەی بەئاگا بوو، دەستی خستە سەر دەمم بۆ ئەوەی هاوار نەکەم، هەروەها کەوتە سەرم.

"شش، بێدەنگ بە."

چاوەکانم بە فراوانی دەکرانەوە، هەوڵم دەدا تێبگەم کە چۆن هەموو ئەمانە لە ماوەیەکی کورتدا ڕوویانداوە.

قژی تێکەڵ بوو و نازدار دەرکەوت چونکە تازە لە خەو هەڵسابوو.

"دەستم دەکێشمەوە، بەڵام تکایە هاوار مەکە." کاتێک وتی سەرم بە ئەرێنی هەڵدا. کاتێک وام کرد دەستی لە دەمم لابرد.

ڕوخسارم ڕوخسا کاتێک بە چاوە خەوتووەکانی سەیری دەکردم. - "بیر لەوە دەکەیتەوە لە سەرم هەلسیت؟" کە ئەوەم وت بە نەرێنی سەری لەقاند.

"بەم شێوەیە باشترە."

برۆیەکم بەرزکردەوە و دەستم کرد بە سەیرکردنی بەو شێوەیەی کە پێم وابوو مەترسیدارە. - "ئەگەر دانەبەزیت هاوار دەکەم"

- "وە جارێکی تر دەمت دادەخەمەوە."

"من گاز دەگرم."

"ناتوانیت گاز بگریت."

"بەڕاستی؟"

"بەو شێوەیە."

بە پەنجەم ئاماژەم بە پەنجەرەکەوە کرد تا وا لێبکەم لەوێ سەیری بکات.

-" ئای شتێک لەوێ هەیە، چییە؟" کە ئەوەم وت سەری سوڕاند و بە جوڵەی خێرا، لە ژێرەوەی هاتمە دەرەوە و بەسەریدا کەوتم.

"بێ ئەقڵ." کە ئەوەم وت، خەواڵوویی لەسەر دەموچاوی نەما و بوو بە مەترسیدار. خودایە هەرگیز نەدەبوو ئەمە بکەم.

- "دەمزانی تۆش منت دەوێت". وتی و دەستی خستە سەر قاچم کە شۆرتەکە داپۆشیبوو.

"من توم دەوێت؟" وتم و چاوەکانم وەرگێڕا.

"بەڵێ؟"

"نەخێر؟" وتم و دەستم خستە سەر دەستی.

- "سێکسی بەیانیان بە باشترین سێکس ناودەبەن، دەزانی؟ "کاتێک ئەو قسەیەی کرد، چاوەکانم بە فراوانی کردەوە و تێگەیشتم کە دەبێت لێی دابەزم. ئەگەرنا شتی ناخۆش ڕوودەدا. کەواتە، بۆ ئێستا.

"هاری." وتم و لێی دابەزیم و لە تەنیشتی پاڵکەوتم. ئەو لە یەک کاتدا لەسەرم بوو.

خوایە بەجدی؟

دەستم بەرز کردەوە بۆ ئەوەی بەر سنگی بدەم، بەڵام مەچەکی گرت و هەردووکیان لە سەرووی سەرمەوە فشاری خستە سەر.

کاتێک ڕوومەتم ماچ کرد، هەستم کرد کەمێک لەرزینێک لە ناوەوەمدا. بۆچی ئەمە ڕوویدا؟

کاتێک وتی: "شەرمەزاریت... ڕوومەتەکانت ئاگریان گرتووە..." و دەستی کرد بە پێکەنین، منیش لە هەمان کاتدا دەستم کرد بە خەبات لە ژێرەوەیدا.

"لەمن دابەزە یان هاوار دەکەم چەوتێک هەیە."

بە خراپەکارییەوە زەردەخەنەی کرد.

"باشە، ناچار دەبم تۆش بێدەنگ بکەم" وتی و ڕووخساری لێم نزیک کردەوە و لوتی بە لوتی منەوە خشاند "بە ماچکردن."

"تۆ چەندە چەوتێکیت، ئەوەندەش دزیت." کاتێک ئەوەم وت لەناکاو دەربڕینی دەموچاوی گۆڕا و چاوەکانی بڕیقاندەوە.

.
- "من دز نیم". مەچەکم ئازاد کرد بەڵام هێشتا لەسەرم بوو.

"کەواتە بۆچی ئەو شەو چوویتە ناو ماڵەکەمەوە؟ دوێنێ بڕیار بوو پێم بڵێیت بەڵام-" بڕینی.

"دەمویست پێت بڵێم، بەڵام تۆ سەرخۆش بوویت ئۆلیڤیا." کاتێک وتی سەرم بە ئەرێنی هەڵدا. "بەڵێ، کەمێک وا بوو." بە دەستم قژم شانەم کرد

- "ئەو کاتە پێم بڵێ، من گوێ دەگرم". کە ئەوەم وت دیسان ڕووخساری فەسادی بووەوە.

"ئەو کات ماچیم بکە"

ڕوخسارم ڕوناک کردەوە. ئەم کابرایە بەجدی شێت بووە

"چی، نەخێر!" کە ئەوەم وت شانەکانی بەرز کردەوە و دایبەزاند.

"باشە ئەوا پێت ناڵێم-" قسەکانی تەواو نەبوون کاتێک لێوەکانم فشارم خستە سەر لێوەکانی. نەیدەزانی کە لێدانێکی باش لە من وەردەگرێت چونکە ناچاری کردم ئەم کارە بکەم.

لە یەک کاتدا وەڵامی دامەوە لەکاتێکدا بە هێواشی لێوەکانی ماچ دەکرد. کاتێک دەستەکانی خستە سەر ڕوومەتەکانم، بە سووکیی لێوی خوارەمی گاز گرت و زەردەخەنەی کرد کاتێک نالە لەدەمم دەرجوو ڕاستەوخۆ دوای ئەوە زمانی خستە ناو دەمم و گەڕان، دەستی خستە ناو بلوزەکەی منەوە و دەستی کرد بە نازکردنی سکم. دوای ماچکردن بۆ ماوەیەک، کشامەوە دواوە چونکە هەناسەم تەواو بوو.

دوای ئەوەی ماچێکی سوکی خستە سەر لێوەکانم، کە تەنها دەنگی هەناسەدانمان لە ژوورەکەدا دەنگی دەدایەوە، لە من هەستا و لە لای چەپم دانیشت و پشتی بە سەر تەختەکە کێشا. پاشان پشتم بە سەری تەختەکە بەست.

خوایە گیان، ئەوەی تازە ڕوویدا!!

"دایک و باوکت کاتێک من زۆر بچووک بووم هاوسەرگیریان کردووە." وتی و دەستی کرد بە سەیرکردنی سەقفەکە.

"لەبەرئەوەی دایکت کەسێکی برسی پارە بوو، باوکمی فریوداوە، هەموو سامانەکەی بردووە و دیارنەماوە، لەو ڕۆژەوەی کە ئەمەم زانیوە، بەدوایدا دەڕۆم، بۆ دۆزینەوەی ئەو فایلانەی کە واژۆی باوکمی کردووە. بەڵام دواتر زانیم کە ئەو کچە هاوسەرگیری لەگەڵ باوکت کردووە ئەو ڕۆژە، ویستم فایلەکان ببەم بۆ ماڵەکەم چوومە ژوورەوە بۆ ئەوەی ئەو فایلە بەدەست بهێنم کە بە حەق هی منە." کاتێک ئەو قسەیەی کرد، هەستی پەشیمانی دەستی بەسەر هەموو جەستەمدا گرت، زۆر شەرمەزار بووم. هەم بەناوی دایکم و هەم بەناوی خۆمەوە. بەڕاستی دز نەبوو، چووبووە ناو ماڵەوە بۆ ئەوەی شتێک ببات کە هی خۆی بوو. ئەگەر دزێکی ڕاستەقینە هەبووایە ئەوە دایکم بوو.

"بەو پێیەی نەمتوانی بیدۆزمەوە، بوومە پاسەوانەکەت، هەموو شەوێک کە خەوت دەکەوتیت، تەلەفۆنم بۆ ماڵەکە دەکرد و هەوڵم دەدا فایلەکە بدۆزمەوە." کە وای وت دەستم خستە سەر دەستی.

- "یارمەتیت دەدەم جونگکوک." دەستی منی گرتە دەست و کفنمی ماچ کرد.

بەڵام شتێک ڕوویدا کە نەمدەتوانی پێشبینی بکەم "ئۆلیڤیا". کاتێک وای وت بە چاوی کنجکاوەوە سەیریم کرد و دۆخی دانیشتنم ڕاست کردەوە.

"چی ڕوویدا؟"

بەبێ ئەوەی چاوەکانی لە من لاببات قسەی کرد

"من عاشقی تۆ بووم..."







Continue Reading

You'll Also Like

2.3K 446 14
سڵاو لە گوڵەکانی خۆم ئـینجا دووبارە شتی جیاواز وە ئـەم چیرۆکە تەنھا خەیاڵ نییە بەڵکو چیرۆکێکی ڕاستەقینەیە پێش خوێندنەوە بڕیاری لەسەر مەیە دڵنیام بە د...
75.5K 3.3K 53
what if rimuru was instead reborn as a primordial demon the strongest in combat and intelligence. He reincarnated just before star king dragon veldan...
10.1K 1.3K 18
هەستت چۆن دەبێت گەر تەواوی ژیانت هەوڵ بدەیت تا سەرنجی دایک و باوکت ڕابکێشیت بەڵام هەموو ئەو هەوڵانە بێسوود بن چونکە من کچم!! ؟؟؟:تەنها ئەو کارە بکە...
28.7K 5.1K 24
-کورێکی سەرەرۆ بەناوی جونگکووک لە خێزانێکی خانەدان و بەناوبانگ ئەبێت باپیری بڕیار ئەیات بۆ ئەوەی نەوەکەی لەو خوە خراپانەی دووربخاتەوە بڕیاری هاوسەرگی...