Életem anyával (Befejezett)

By Lightningbri32

86 66 0

Az amerikai kisváros kedvesen különc hőseivel együtt élhetjük át a temperamentumos, vonzóan fiatal mama, Brig... More

Első Könyv
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
35.
36.
37.
38.

34.

3 2 0
By Lightningbri32

 


Lélegzettem elakadt, ahogy emésztettem Szilárd szavait. Próbáltam azon agyalni, hogy tudnám marasztalni, és megtudni miért akar elmenni.

- Miért mész el? - szólaltam meg kesernyésen. - Hiszen itt vannak a barátaid -,, És itt vagyok én is" - gondoltam magamban. Szilárd nem válaszolt azonnal.

- Kaptam egy lehetőséget egy egyetemen, így bele vágok. Hamarabb kezdem el az egyetemet.

Megrökönyödtem. Szilárd nem azért hívott át, hogy felköszöntsem, hanem azért, hogy elbúcsúzon tőlem.

- Nem mehetsz el! - kiáltok fel megrökönyödve. Szilárd kérdőn félre billentette a fejét.

- Ez csak rajtam áll, a döntés az enyém. A bál után fogok elutazni, nem hiszem, hogy bármi keresztül tudná húzni - magyarázta megvonva a vállát. Még jobban elszomorodtam, amit észre vett. - Azért tudunk Videó chatelni

Kesernyésen felnevettem. - Mintha az bármennyire is számítana. Márk is Elment, te is elmész - sírtam el magam. - Pedig melletted nem éreztem szerencsétlennek magam.

- Nem is vagy az - mondta élem lépve, megcirogatta az arcomat, közben a könyeimet morzsolta szét. - Sose voltál az.

- De mindenki elhagy, akit kezdek megszeretni.

Szilárd még szélesebben elmosolyodott.

- Szóval szeretsz?

Halványan elmosolyodtam, közben potyogtak a könnyeim.

- Nem - kuncogtam, ekkor Szilárd még közelebb hajolt, éreztem a parfümje lágy finom illatát.

- Az jó, mer én sem - nevetett fel halkan. Bele bokszoltam a karjába. - Ne sírj, miattam ne ejts egy könnyeket 

- Pedig most megbántotál - suttogom. Szilárd arca megvonaglik. - Tudom nem állt szándékodban, de ha elmész úgy is elfelejtesz, akkor mi értelme lenne ennek az egész barátság dolognak.

- Túl sokat agyalsz a dolgokon - morogta.

- Nem. Ez az igazság. Márk is egyre kevesebbet keres, a barátnője miatt, és ez veled is így lesz. Én is egyetemre fogok menni, a tánc minden energiámat felfogja emészteni. Gyülölnél.

Szilárd megrázta a fejét. - Ne így akarj elválni tőlem - kérte.

- Nem akarok, hát nem érted? De azt sem akarom, hogy miattam megbánd a dolgokat. És fogalmam sincs miért sírok. És miért bánt, hogy elmész! Haza megyek - hátráltam meg. Szilárd pedig ott ácsorgott, mint akire rázuhant egy bolygó. - Sajnálom, Szilárd. Annyira sajnálom, de nem szeretnék az egyetem és közéd álni - suttogom kilépve az ajtón. Ahogy bezárodott zokogásban törtem ki.

A francba!

Continue Reading

You'll Also Like

4.7K 149 13
Mia Morgen az Amerikai lányra az általánosba talált utoljára a szerelem, de most, hogy első egyetemes évét tölti újra megtalálta. Mia legjobb barátnő...
7.3M 306K 38
~ AVAILABLE ON AMAZON: https://www.amazon.com/dp/164434193X ~ She hated riding the subway. It was cramped, smelled, and the seats were extremely unc...
50.1K 1.1K 37
Anne Miller, egy gazdag család lánya, másodéves egyetemista, akinek csak a karriere és a munkája a legfontosabb. A legjobb fiú barátja hozzá költözik...
92.4M 2.9M 134
He was so close, his breath hit my lips. His eyes darted from my eyes to my lips. I stared intently, awaiting his next move. His lips fell near my ea...