Uyanış

By gurkangtr

270 25 1

Bir gün uyandığınızda geçmişinizin olmadığını düşünün. Anımsadığınız her şey değişmiş ve siz aslında yoksunuz... More

Yüzleşme
Dirilme
Tanışma
Anımsama
Buluşma
Uyanış

Uyanış

67 4 0
By gurkangtr

Yağmur birkaç dakika önceki hırçınlığını üzerinden atmıştı. Dolunay bulutların ardında gözden yitmiş haldeydi. Gökyüzünden hafifçe düşen yağmur damlaları, yolu bir ayna gibi parlatmıştı. Sokak lambalarının turuncuya yakın ışığı asfalta yansımıştı. Yolun kenarı çelik bir engelle ve çalılarla örülüydü. Çalıların içinde baygın halde biri yatıyordu. Islak yoldan geçen bir arabanın tekerinden saçılan damlalarla adam ayılmaya başladı. Yüzünü ovuşturarak kendine gelmeye uğraştı. Gözlerini kısarak açtı ve nerede olduğunu anlamak üzere ağır hareketlerle ayağa kalktı.

Continue Reading

You'll Also Like

25.2K 2.1K 21
Gözlerimi kırpıştırdım. Bu bir çeşit şaka mıydı? "Sen kimsin?" "Reyna Hodwick," parlak yeşil teni ve küçük kel bir kafası olan zayıf kıza istemsiz...
MODEL-1 By reredrumm

Mystery / Thriller

488K 24K 67
Gizem/Gerilim #1 Bazen bir bütünü görebilmek için parçaları birleştirmek gerekir. Ve şimdi ben; elime aldığım her parça beni derinden kessede, bütüne...
106K 6.4K 35
Odanın zemininde uyanık kalırsın Kapının altından gölgeler görüyorsun Kafanda dönüp duran aynı his Babacığın tekrar şehirden ayrılırken Ve tekrar...
6K 217 4
"Tik." gözlerimi anında açtım ve önümdeki boş sokağa baktım. Bu sesi çıkarabilecek hiç bir şey yoktu sokakta. "Tak." gözlerimi kocaman açarak sesin...