Luke szemszöge.;
Igaza volt Faith-nek hogy jöjjünk előbb haza. Mi a faszom van itt? Miután a sok részeg dedós elment csak a mi gyerekeinket nem találtuk sehol.
- Minden Hemmings azonnal a nappaliba! - ordítottam el magam ismét.
Hol a faszba van anyám meg Faith apja? Jack egy lánnyal jött le, Blue pedig egyedül. Tom-ot se hagytuk ki a buliból. Ashton is mindjárt itt lesz. Faith egy szót sem szólt amióta beléptünk. Leültünk a gyerekekkel szemben a nappaliban s közben Ashton is csatlakozott hozzánk.
- Anya én.. - kezdett bele Jack bűnbánóan.
Faith szeme tele lett könnyekkel és lesütötte azokat. Tudtam, hogy most nagyon kiborult.
- Ne anyázzál, basszameg! Mi a fasz volt ez itt fiam? Erre neveltünk? - kiabáltam rá. - Miért voltál te ezzel a lánnyal? - vettem vissza kicsit a lány előtt. Eléggé megijedt.
- Hát mi..
- Hát ti?
- Tudod apa!
- Te jó isten! Én.. Faith vedd át! Kiborulok.
- Egyetlen kérdésem van - kezdett bele Faith. - Hol van Hannah?
- Anya ő..
- Igen Blue?
- Részeg.
Faith felállt és az ajtó felé indult.
- Hova mész? - kiáltottam utána.
- Nem megy ez nekem! Megbuktam anyaként! A fiam felelőtlenül szexel és nem vigyáz a húgaira! A tizenhárom éves lányom részeg! Elegem van! Betelt a pohár! Leléptem!
- Kicsim..
Oda se figyelt rám csak becsapta az ajtót.
- Kellett ez nektek? - kérdezte Ashton.
- Apa..
- Tudom, hogy a te ötleted volt mivel szülinapod volt a héten.
- Igen az övé volt - védekezett Jack.
- Na ebből van elegem! Rád férne egy akkora pofon, hogy azt se tudod merre vagy arccal! Ezt fogadjunk együtt találtátok ki! Vállaljátok a kurva felelősséget! - ordibáltam.
- Apa.. - fakadt sírva Blue. - Ugye rám nem haragszol?
- Dehogynem! Fogadjunk tudtad! És nem szóltál! Még a húgodra se figyeltél oda!
- Képzeld én hánytattam meg! - pattant fel a kanapéról.
Megtapsoltam.
- Ez igen! Rátok se ismerek! Hol vannak a gyerekeim? - néztem rájuk, ők pedig könnyes szemekkel pillantottak vissza rám - Nem fogtok aludni. De nem ám! Szépen kitakaríthatjátok a kurva lakást!
- Nekem ugye nem kell fater? - nézett kérdőn Tom Ashtonra.
- Ó, dehogyisnem. És a kis hölgyeménynek is! Neki is láthattok! - adta ki a parancsot Ashton.
- Na, na. Még mielőtt bármit is csináltok! Hol vannak a nagyszüleitek?
- A nagyi megengedte, hogy bulit tartsak - válaszolta Jack.
- Ez komoly?
- Nem hazudok, apa.
- Na jó. Most pedig tűnjetek a szemem elől! - parancsoltam rájuk mire nekiláttak a munkának. Ashton élvezettel nézte, én pedig felmentem Hannah-hoz. Mélyen aludt így inkább kijöttem. Már csak Faith miatt aggódom. Jobb, ha felhívom.
„A hívott szám jelenleg nem elérhető"
A kurva életet!
Másfél óra múlva nagyjából készen voltak a gyerekek. Faith is betoppant. Ledobta a kabátját és egyenesen az emelet felé indult.
- Anya! - kiáltott utána Jack.
- Tessék, Jack.
- Kérlek, ne haragudj rám. - Jack hangja könyörgőbe esett át.
- Nem haragszom fiam. Csak még életemben nem csalódtam ekkorát. És nem gondoltam, hogy a gyerekeimbe kell majd - válaszolt Faith, és felsietett.
Ashton hazavitte Tom-ot meg a lányt, akivel Jack együtt volt.
- Most már aludhattok. Mehettek a szobátokba!
A két gyerek felsietett a szobájába én pedig nutellával indultam fel Faith-hez. Az ágyban feküdt és hallottam, ahogyan szipog. Hozzá bújtam és a nyakába csókoltam.
- Édesem! Figyelj már rám!
Felém fordult és láttam mennyire kisírta a szemeit. Lecsókoltam a könnyeit.
- Hogy juthattunk el ideáig?
- Tinik baby.
- Nekem ne mondd, hogy ez normális.
- Valóban nem az.
- Egy buli többet ér, mint az, hogy a szüleid bízhassanak benned? Nekik ez a mottójuk?
- Nekik nem. Csak Jack-nek talán. De Blue is hibás volt. Szólnia kellett volna ráadásul ő sem figyelt Hannah-ra.
- Mi van vele?
- Semmi, alszik. Jól lesz.
- Gondoltam. Viszont nem fogok hozzájuk szólni. Egyáltalán.
- Mi? - nevettem el magam.
- Ha nem hallják meg alapból, amit mondok, minek erőltessem meg magam? Talán ebből tanulnak majd. Amúgy sincs kedvem beszélni a történtekről.
- Ez jó lesz!
- Ugye?! - mosolyodott el.
- Igen. Viszont a tegnapi nap elég jó volt.
- Ilyet majd csinálhatunk még apuci - kacsintott rám.
- Ahhwww mondjuk most?
- Felejtsd el Luke! Jó éjt! - mondta s adott egy csókot.
- Jó éjt baby.
Ohh igen, remélem lesz még ilyen. Mikor beléptünk tegnap a hotelba egész végig csináltuk. Még a reggel is úgy kezdődött. Esküszöm, minden hónapba csinálok majd egy ilyen kiruccanást.
//
Reggel mikor lementem Faith ügyködött a konyhában.
- Tessék szívem. Csak neked csináltam reggelit - mosolygott rám majd lerakta elém a tányért, amin rántotta volt bacon-nel.
- Köszi édes.
Közben lejöttek a feketebárányok. Megfogták egymás kezét és elénk áltak.
- Sajnáljuk a tegnap estit! Bármit megteszünk, hogy megbocsássatok! - mondták egyszerre.
Aranyos volt, de Faith állta a szavát. Oda se figyelt rájuk.
- Már reggeli se jár? - kérdezte Jack.
- Fiam szépen felemeled a segged, és megcsinálod saját magadnak. Van elég kaja.
- Aha. És neked ki csinálta? - incselkedett Jack.
- Én megérdemlem.
- Anya mi lesz a büntetésünk? - érdeklődött Blue.
Faith lelkesen kortyolgatta a kávéját s közben újságot olvasott.
- Semmi - válaszoltam Faith helyett is.
- Mi? - döbbent le Jack.
- Semmi. Azt csináltok, amit akartok - válaszoltam unottan.
- Hol a csapda? - kérdezte Blue.
- Nincs csapda. Nincs büntetés. Jack neked sincs már szobafogság.
- Na de apa.. - kezdett bele Blue.
- Nincs de.
Mindegyik gyerek csodálkozva bámult rám. Csalódást okoztak nekünk és maguknak kell erre rájönniük, nem úgy ha megbüntetem őket.
- Oké apa akkor adnál egy kis pénzt? - kérdezte Jack.
- Ohh persze fiam. Ennyi elég lesz?
- Mi a pi.. Szülinapom van?
- Ja az. Blue na és te?
- Nem kérek. Felmegyek a szobámba - mondta s úgy is tett.
Hannah az ölembe kérte magát így felemeltem.
- Apuci ugye rám nem haragszol?
- Dehogynem.
- Anya szólj hozzám! - nézett Faith-re de megint csak nem foglalkozott vele.
Sértődötten leszállt rólam és a szobájába rohant..
- Na akkor majd jövök! Mikorra legyek itthon? - kérdezte Jack.
- Akkor jössz, amikor akarsz - vontam meg a vállam.
- Ohh ti vagytok a legjobbak! - mondta vidáman és becsapta maga mögött a bejárati ajtót.
Mikor elment Faith vigyorogva nézett rám.
- Anyuci nem akarsz? Látom, hogy feszült vagy! - nyaltam meg a szám.
- Nem. Most nem Lukey.
- Na jó, de akkor később gyere le kicsit ütögetni a boksz zsákot.
- A tiédet? Azt hittem ő a második feleséged!
- Dehogyis. Miért gondoltad ezt?
- Semmi, semmi. Most inkább a dolgozó szobámba megyek, hogy holnap ne kelljen annyit szívnom.
- Rendben. Én átmegyek anyámhoz. Tudod..
- Hm?
- Felhívtam és..
- És?
- Egész este apáddal volt.
- Mi? - fakadt ki.
Kínosan bólogattam.
- Na jó. Elvonultam.
- Kérek egy csókot morcos istennőm.
Megcsókolt, majd a dolgára indult.
//
Délután lent püfföltem a boksz zsákot mire odajött hozzám Blue.
- Apa én.. Annyira sajnálom.- mondta remegő hanggal, én viszont ügyet se vetettem rá - Apa légyszives, tudom hibáztam. Kérlek, bocsássatok meg nekem! Kérlek.
Abbahagytam és felfigyeltem rá.
- Blue ez ide most nagyon kevés! Nem figyeltél a húgodra! És ha valamelyik idióta kihasználja?
- Miért engem veszel elő? Jack nem hibás?
- Ohh dehogynem. Csak ha már neki nincs ennyi esze erre, akkor neked legyen! Nem haragudna rád senki, ha a húgoddal nem történik ez!
- Akkor azért haragudnátok, mert nem mondtam el! - kiabált.
- Először is. Velem ne kiabálj. Másodszor, lehet, de nem ennyire. Csak mérd fel a helyzet súlyosságát! És azután gyere ide!
- Na de apa! Felmérem! A saját anyám nem szól hozzám!
- És miért?
Nem mondott semmit csak ott hagyott. Őszintén, megöleltem volna, de most nem tehettem. Utána Faith jött le hozzám.
- Na gyere, ütögess kicsit.
- Ajj de nem akarok - sóhajtott fel.
- Gyerünk.
Faith először csak picit ütött bele.
- Ennyi telik tőled baby?
- Chh.
- Mit is csináltak este a srácok?
- Ne kezd.
- Jack lefeküdt egy lánnyal, Hannah meg.. - láttam, ahogyan kezd bepöccenni és egyre erősebben üt. - Na meg apád.
Ennyi bekattant. Most már hisztérikusan püfölte azt a zsákot majd sírva a földre rogyott.
- Jól vagy? - közben felsegítettem és magamhoz öleltem.
- Igen csak.. Ki kell sírnom magam.
- Sírj csak, szerelmem.
- Mindig nehéz volt velük. Mindig, de most..
- Be fogják látni, hogy hibáztak. Hidd el. Blue kezd megtörni.
- Helyes - válaszolt picit megkönnyebbülten.
Mire felmentünk a nappaliba Blue konyhában tett-vett Hannah-val együtt.
- Ti mit csináltok?
- Titok - válaszolt Blue.
- Finom vacsit nektek! - árulkodott Hannah.
- Ohh!
- Mami, még mindig nem szólsz hozzám? - kérdezte Hannah.
Faith ránézett, de nem szólt semmit. Elengedte a kezem és inkább elvonult. Én lent maradtam a lányokkal.
- Már nem is fog hozzám szólni? - kérdezte kétségbeesetten Hannah.
- Dühös még.
Eközben valaki csöngetett. Kinyitottam az ajtót és Louis volt az Lily-vel. Lily-vel?! Beengedtem őket a lányok pedig nagyon megörültek nekik.
- Mi lett itt, hogy ti főztök? - kuncogott Lily.
- Hadd ne kezdjek bele. - válaszoltam frusztráltan.
- Hol van Faith? - kérdezte Louis.
- A mama nem szól hozzánk! - panaszkodott Hannah.
- Ohh akkor nagyon rosszat kellett csináljatok! - állapította meg Louis.
- Nagyon rosszat?! Az hogy bulit tart a fiam, és lefekszik mással, miközben a húga lerészegedik.. Az elég rossz? - kérdezte Faith, miközben lejött a lépcsőn.
Lily és Louis tátott szájjal bámultak a lányokra.
- És hol van Jack? Nem kellene büntetésben lennie? - érdeklődött Lily.
- Nincs büntetésben. Azt csinál, amit akar - válaszoltam.
- Mi? Rátok se ismerek! - nevette el magát Louis.
Jack hirtelen betoppant én pedig nem akartam hinni a szemeimnek..