Pędzel Życia

By tajednainazumiara10

22 3 0

KSIĄŻKA PISANA Z @Ninek😽 Jest to jedna wielka odklejka dwóch przyjaciółek z dwóch końców Polski, więc znajd... More

Rozdział I

22 3 0
By tajednainazumiara10

!O TYM CO TO JEST, JEST W OPISIE!

Była siedemnatsa, więc jak codzień rano Aureola poszła pobiegać na rękach. Kiedy przechadzała się po pięknych Suwałkach, zobaczyła piękne morze z zachodzącym słońcem. Zdziwiła się, ponieważ była szósta rano. Oczarowana tym rozkosznym widokiem, zapragnęła wyjechać na Hawaje.

Z tego powodu wróciła do domu. W budynku znajdował się jej ojciec, Kazimierz Wielki który szykował się na protest rolników w Poznaniu.

-Witaj córko, czemu się pakujesz?-zapytał Kazimierz, wsiadając do swojego Fiata cinquecento.

-Wyjeżdzam na wakacje z Tadkiem-odpowiedziała blondynka.

-Aha okpa

Stary Aureoli zamknął drzwi samochodu i wyjechał z posesji. Niebieskooka wzięła Tadzia na ręce. Tadzio, jest to skrzat ogrodowy który kupiła jej babcia, córka jej cioci. Była bardzo podekscytowana, zawsze chciała polecieć w to cudowne miejsce.

Kiedy była już na miejscu, kupiła bilet i usiadła stojąc na krześle. Wtedy podszedł do niej niski, łysy blondyn.

-Cześć mała-odezwał się.

-Co?-spytała zirytowana dziewczyna.

-Ogólnie to jajo, ale eee jestem Ronaldo i czy przelejesz mi 200 złoty bliczkiem?-odparł załamanym głosem chłopak

-Ale ty za niski jesteś-powiedziała Aureola.

-Mam 240 cm wzrostu geniuszu

-Aha... No wsumie włosy podobne

-Fajny skrzat ogrodowy, taki inny

-Jak ty~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NIE WNIKAĆ, OKEJ?? BAYOO<33

200 SŁÓW

Continue Reading

You'll Also Like

92.6M 2.9M 134
He was so close, his breath hit my lips. His eyes darted from my eyes to my lips. I stared intently, awaiting his next move. His lips fell near my ea...
11.8M 304K 23
Alexander Vintalli is one of the most ruthless mafias of America. His name is feared all over America. The way people fear him and the way he has his...
16.4M 547K 35
Down-on-her-luck Aubrey gets the job offer of a lifetime, with one catch: her ex-husband is her new boss. *** Aubrey...
4.9M 260K 34
Those who were taken... They never came back, dragged beneath the waves never to return. Their haunting screams were a symbol of their horrific death...