Perrie P.o.V.
Vorbisem deja cu Simon dar nici nu am apucat sa scriem plangerea ca am si primit o scrisoare care ne informa ca am fost acuzate de plagiat. Acum stateam cu Simon la el in birou si discutam despre c ear trebui sa facem in conttinuare. Ca de obicei presa a aflat ceea ce inseamna ca eram urmarite 24/24.
-Simon! Trebuie sa facem ceva! Si asta urgent, striga Jesy.
-OK, fetelor, stati linstite. Am vorbit cu managera lor si am aranjat o intalnire. Problema este ca nu se poate sa mergeti numai voi 4 fete impotriva acelor 4 fete care probabil ca ii vor aduce sip e BTR cu ele.
-Adica? De ce ar veni baietii de la BTR cu ele?il intreb eu uimita. Ii cunoscusem pe baieti in turneul care l-au avut cu One Direction si mi s-au parut niste tipi OK.
-Cum de ce? Ca sa o sustina pe sora lui Logan.
-De ce ar sustine-o pe sora lui Logan?intreb eu iarasi.
-Cum de c ear sustine-o, Perrie? Pai daca e sora lui.
-Offf… nu ma refeream la motiv ma refeream la faptul ca nu vad legatura dintre sora lui Logan si mizeria asta in care ne-am bagat noi.
-Pai nu v-am spus deja?
-Sa ne spui ce, Simon? Avand in vedere ca numai tu intelegi ce zici acolo este evident ca nu ne-ai spus deja!tipa Leigh-Anne si se tranti pe un scaun.
-Ma refer la faptul ca sora lui Logan este in trupa asta cu care va bateti voi.
-Poftim?tip eu. Abia acum intelesesem cum aflasera cele din America. Ma scuzati fetelor dar trebuie sa vorbesc cu un anumit iubit al meu.
Am lasat telefonul sa sune si m-am asezat pe o bordure din fata cladirii mari cu semnul “Syco”.
-Hi, Perrie.
-Zayn, vreau sa fii sincer cu mine.
-Mereu sunt. Acum spune. Ce s-a intamplat?
-Am primit plangere de la Little Mix U.S.A.
-Poftim? Si ce veti face?
-Nu asta conteaza Zayn! Ce conteaza e faptul ca tu le-ai anuntat!
-Poftim? Cum adica le-am anuntat? Perrie spune ceva!
-Spun, Zayn. Spun ca tu aveai legatura cu Logan sin u stiu cum te-ai gandit si l-ai sunat.
-Perrie, macar lasa-ma sa iti explic!
-Ai un minut sa spui tot.
-L-am sunat pe Logan pentru ca am recunoscut-o pe sora lui in afis si vroiam sa fiu sigur ca ea este. Dar cand a spus ca ea este din Little Mix pur si simplu m-a luat gura pe dinainte si i-am spus sa se astepte ca data viitoare cand vom vorbi sa fim cu avocatii. Te rog sa ma ierti.
-Nu stiu ce sa zic Zayn, mai vorbim.
Am inchis telefonul si m-am intors in biroul lui Simon.
-Cat timp tu erai plecata am reusit sa vorbim cu managera trupei din America si ne-am hotarat san e intalnim cu ea si trupa ei peste 3 zile cand vin in Londra pentru concertul lor. Deci pana atunci stati in casa ferite. Fara intalniri, baieti sau iesiri in club. Voi veni cu cineva mai tarziu sa va aduc mancare. Pana atunci sa va hotarati cu cine veti merge la intalnire, pentru ca singure nu mergeti, clar?
-Dap, spun eu, si cred ca stiu si cine va merge cu noi.
***********************************************************
Zayn P.o.V.
Dupa ce am vorbit cu Perrie primul lucru pe care l-am facut a fost sa il chem pe Niall. Blondul a aparut ca mai mereu cu mancarea in brate. Tinea o punga de cipsuri ca pe propriul copil.
-Niall, imi esti dator pana peste cap.
-Dmnmnmn-inghite- de ce? Spune el luand inca un pumn de cipsuri si indesandu-le in gura mestecand zgomotos.
-Pentru ca m-am certat cu Perrie din cauza ta. Asa ca da-mi si mie niste cipsuri.
-Mmmm… esti cumva iubita mea?intreba el serios.
-Ewww… nu, Niall, nu sunt!strig eu oripilat de idee.
-Esti cumva Poppy?
-Niall lasa fetele in pace. Stau in picioare in baie pentru numarul 1. ce vrei sa spui cu toate intrebarile astea.
-Adica eu vreau sa iti sugerez cu o subtilitate pe care tu evident nu o in telegi ca nu impart mancarea decat cu cele pe care le iubesc.
-Si pe mine nu ma iubesti?intreb eu putin tradat.
-Subliniez faptul ca am spus CELE! Adica fete, Zayn! Tocmai ai spus ca atunci cand faci numarul 1 stai in picioare! Ma simt foarte confuz.
Cand i-am vazut fata pur si simplu am izbucnit in ras. Doamne, copilul asta e teribil. Te face sa razi chiar si atunci cand esti deprimat.
-Deci pana la urma ce am facut?
-Stai asa Niall ca ma suna Perrie.
-Oww… poti sa o pui pe difuzor. Te rooooog.
-Stai asa. Gata. Buna Perrie, esti pe difuzor sit e aude Niall.
-Niall, exact cel pe care vroiam sa il aud.
-Da?intrebam amandoi in acelasi timp.
-Dap. Fiti atenti baieti, nu vreau sa va intorc impotriva celor de la BTR dar chiar am nevoie de ajutorul vostru.
-Ce este?o intreb eu.
-Simon a aranjat intalnirea cu Little Mix U.S.A. si suntem mai mult ca sigure ca acestea o sa vina cu cei de la BTR avand in vedere ca Logan este fratele uneia dintre ele. Deci avem si noi nevoie de back-up. Si ne gandeam ca voi ar trebui sa veniti avand in vedere faptul ca Niall s-ar putea reintalni cu Poppy iar tu Zayn esti iubitul meu.
-De ce as vrea eu sa ma reintalnesc cu Poppy?intreba Niall innocent.
-Pentru ca am fost si eu la un concert cand mergeati cu BTR si chiar daca Poppy nu era acolo imi aduc aminte cum tu si Logan stateati si vorbeati non-stop despre ea. Niall, tu vorbesti numai despre muzica sau mancare sau mancare sau mancare sau mancare sau… oare am precizat mancarea? Deci faptul ca vorbeai cu Logan despre ea m-a facut imediat sa ma gandesc ca ori te-ai indragostit de ea ori Logan era obsedat sa vorbeasca despre sora sa iar tu ca un sweet-heart ce esti stateai si indurai. Dar apoi am observat ca Logan vorbea despre Poppy numai cand vorbea cu tine asa ca am ramas la parerea ca tu te-ai indragostit de acea persoana.
-Si daca mi-ar placea de Poppy, de ce as vrea sa ma vada de partea cealalta. Va crede ca sunt o persoana ingrozitoare!spuse Niall rosu la fata.
-Lasa Niall, totul va fi bine. Ii vei spune ca te-am obligate u si vei intra in discutie cu ea. Vez? Totul va fi bine.
I-am spus lui Perrie ca voi vorbi si cu ceilalti si am inchis. Niall inca mai era in camera uitandu-se pe geam la Londra.
-Ce s-a intamplat?il intreb imbratisandu-l. Acesta se intoarce si imi da una dintre faimoasele sale Horan-Hugs.
-Ce se va intampla cand o voi intalni?cce crezi ca va crede despre mine? Data trecuta cand ne-am intalnit ne-am simtit asa de bine imreuna… daca s-a schimbat? Daca m-am schimbat? Daca nu o sa ii mai placa sa stea cu mine? Zayn, nu imi pasa daca ma place sau nu! Eu si daca am fid oar prieteni mi-ar conveni.
Cand m-am uitat la el am vazut ca avea ochii in lacrimi.
-Hei! Nu mai plange! Nu ai de ce. Tu nut e-ai schimbat de loc. Esti acelasi spiridus adorabilo-mancacios cu ochii superbi si accent irlandez pentru care unii barbati ar ucide. Iar asta e numai ceea ce spun fetele pe Twitter. Vrei sa stii parerea mea?il intreb iar el aproba incet.
-Esti unul dintre cei mai buni prieteni pe care si l-ar putea dori un om. Esti extreme de amuzant si as da orice sa fiu la fel de increzator ca tine. Canti ca un inger si cu vocea dar si la chitara. Dar cel mai important: esti prietenul si “fratele” meu si asta nu o sa se schimbe. Iar daca aceasta fata este destul de desteapta se va indragosti iremediabil de tine.
Niall aproba si pleca dansand spre baia apartamentului meu.