Jedi Rebelii - Nieznany

By FortisSzymOnline

3.4K 411 81

Wojna pomiędzy Rebelią a Imperium. Ciemna strona zwiększa swoją moc z każdą chwilą, a Jasna zanika. Każda p... More

1. Początek a zarazem koniec
2. Między młotem a kowadłen
5. Raz na wozie, raz pod wozem
6. Nawet wyspać się nie dadzą
7. Chcę do domu!
8. Bez powrotu...
9. Wszystko na nowo
10. Powrót do domu
11. I to wszystko na marne?
12. Nie poddam się!
Liebster Awards
13. Możesz to powtórzyć?
14. Rodzina czy miłość?
15. Decyzja
16. Napad
17. Raz trochę dobrze, a raz okropnie źle
18. Rozkaz 66
19. "Już jesteśmy? "
20. Kiedy było dobrze, ale już jest źle.....
21. Bitwa nad Sullust
22. "Jak na karuzelach..."
23. Kilka minut w piekle
24. Kiedy będzie w końcu dobrze?
25. Co to za bydle?!
26. "A gdzie mama? "
27. Z drugiej strony...
28. Znów wszystko odebrane...
30. Na ratunek cz. 2
31. Pomóż mi....
32. Twe życie zależy od decyzji...
33. "Przyzwyczaisz się"
34. Dajcie mi wszyscy spokój
35. "Bez Jinx nigdzie się nie ruszam! "
36. W pogoni za blaszakiem
37. Gdzie jesteś?
38. Kto przeżyje, a kto nie.
39. Kocham cię....
40. Witamy na Hoth!
41. Już niczym się nie martwię....
42. ''Więc jestem Kai, ta?''
Krótko i informacyjnie
43. Kai jaki powinien być
44. Zakapturzony
PRZECZYTAJCIE.

29. Na ratunek cz. 1

56 9 1
By FortisSzymOnline

Minęła już godzina od ataku na obóz Rebeliantów. Został spalony doszczętnie, a Kai został uprowadzony. 36 Rebeliantów, w tym Owen, Kai oraz Bed skryło się w małej grocie.
-To co robimy? -zapytał przypadkowy żołnierz.
-Nie wiem-powiedziała blondwłosa.
-Jak to nie wiesz?! Ratujemy Kai'a! -krzyknął Owen.
-Niby jak? Zabrali go na jeden z krążowników... Nie wiemy na który. -spojrzała na ojca muszki swoimi błękitnymi oczami-Zresztą...za mało nas
-Musimy....on uratował nas przecież z gorszych opersji-odezwał się w końcu Bed, który nie powiedział ani słowa od ucieczki. Ci na niego zerknęli.
-Znajdziemy go...chyba nawet wiem jak-powiedział Ow (czyli Owen) do zebranych wokół niego. - On będzie tam, gdzie cały ten Admirał.
-Wow...tego by się nikt nie domyślił-prychnęła sarkastycznie, podwijając nogi-I co zapytamy się szturmowca każdego z osobna, na którym statku siedzi Devmariel?!
-Przebierzemy się-wszyscy spojrzeli na Bed'a-zabiliśmy nie jednego z Imperium. Może nie wszystkie ciała pozbierali z tej masakry.
-To...to może się nawet udać-poklepał Owen pomysłodawce po ramieniu.
-Wszystko ładnie pięknie,ale każda zbroja szturmowca ma dziurę po blastrze, a tego nie załatasz. - zamilkli wszyscy w rozmyślaniu. - Chyba, że jeśli szturmowcy robią czystke jeszcze w obozie... To tych dorwiemy w walce wręcz.
-To chodźmy-wstał Ow.
-Ale tak od razu?! bez niczego?
-Mamy blastery-z Owen'em ruszyło jeszcze sześciu innych + Mai'a. Reszta została.
Na miejscu byli po kilkunastu minutach. Nie mylili się. Szturmowcy nadal oczyszczali teren. Kłopotem był tylko AT-ST, który robił kółka po średnicy całego obozu.
-Uderzymy jak ta machina będzie tam dalej-powiedział szeptem jakiś brodacz.
-To pierwsza część planu.. Musimy jeszcze w odpowiednim momencie wyskoczyć, by ich zaskoczyć. -mówił Owen
-Potrzebujemy ośmiu a jest ich dziesięciu. Pilot AT-ST wcale się nie pokapuje, że kogoś brakuje. -znów pani kapitan prychnęła.
-Na mój znak biegniemy -powiedział znów Ow. Gdy tylko widziała że przynajmniej dwóch się oddaliło,ci wyskoczyło, złapali wrogów od tyłu i przetrącili im karki, wciągając w krzaki. Pozostali dwa zdziwieni si^ odwrócili i popatrzeli na puste stanowiska swoich sojuszników. Nagle wyszli z krzaków.
-Gdzie byliście-spytał jeden z dwóch.
-Sądziliśmy, że widzieliśmy Rebeliantów-powiedział przebrany Owen.
-Wracać do pracy! -Rebelianci poszli na wcześniejsze stanowiska i robili swoje z żalem. Musieli zbierać ciała swoich kolegów bądź rodzin. Jednak robili to dla kogoś, kto uratował ich życia. Po 30 minutach szli do krążownika...

Continue Reading

You'll Also Like

55.8K 3K 32
★ Obo­je są prze­ko­na­ni, że po­łą­czy­ło ich uczu­cie na­głe. Pięk­na jest taka pew­ność, ale nie­pew­ność jest pięk­niej­sza. Oboje zaczęli nowe...
935K 102K 135
Wiele było pięknych kobiet. Miał je wszystkie. Miał, władał, posiadał. Złoto, jedwab, diament, stal. Śpiew słowika. Wiele oczu go widziało. Wszystk...
60.6K 3K 102
PART I |Lina, córka Tony'ego Starka, wprowadza się do Avengers Tower, gdzie jej sąsiadem staje się Bucky Barnes. Ich relacja szybko staje się skompli...
9.1K 630 20
Jest to poprostu luźny jegulus dość banalnie napisany ale ma fajny klimacik i raczej nie doprowadzi was do płaczu!. Zdjęcie na okładce: Casperr_vi M...