Recenzje

By MRCompany

1.4K 53 78

Recenzje, a właściwie bardziej długie oceny na temat waszych wypocin. Nie spotkacie tu skali, oceny zwiastunó... More

"Narysuj Śmierć" @iga010
"Hetalia - Powstanie Warszawskie" @Mintuee
"Niewolnica" @Magnusowaa
"Blind Luck" @Martynaxd
"First Time" @xluvmyJustinx

Zamówienia

527 22 64
By MRCompany

Jeżeli jesteś zainteresowany/a zrecenzowaniem przez nas Twojej ksiażki, wypełnij poniższy formularz i zamieść go w komentarzu pod tym rozdziałem. Tylko i wyłączie komentarze z tego rozdzaiłu będą brane pod uwagę do szczegółowej analizy. 
Komentarze zrecenzowanych książek będą systematycznie usuwane.

Tytuł:

Gatunek: 

Główni bohaterowie:

Krótkie wprowadzenie w historię:

Status opowiadania: Zakończone/W trakcie

Ilość rozdziałów:

Autorów prosimy, by pod rozdziałem z recenzją ich książki, odwołali się do napisanej przez nas treści i w więcej niż dwóch zdaniach, dali znać jak odnoszą się do naszej opinii.

Continue Reading

You'll Also Like

81.7K 5.4K 49
Druga część dylogii Aussie brothers. Trzydziestoletnia Ella Greenfield z dnia na dzień staje się przybraną mamą dla Coopera po śmierci kuzynki Ann...
9.8K 228 20
Ekipa z Nowego Orleanu wybiera się na wakacje do Malibu. Na miejscu dowiadują się o ekipie przestępczej od znanego dobrze wszystkim Venoma. Raise do...
112K 3.6K 26
Do małego miasteczka przeprowadza się Lara wraz ze swoim starszym bratem. Nikt nic o nich nie wie, więc szybko stają się niebywałą sensacją, co krzyż...
12.1K 1K 38
Aitor: japierdole Terry: nie pierdol bo rodzinę powiększysz czyli Terry i Aitor nie lubią shipu Ricardo x Gabi, Falco jest amorkiem, Sol simpuje do...