Watty Yorum-Tanıtım

By wattyyorum

1.6K 417 32

Arkadaşlar hikayenizin eleştirilmesini ve keşfedilmesini ister misiniz? İşte sizin için bir fırsat tanıyorum... More

Travma - Esriko
Bir Gereksiz: AŞK - ilk99nur
Kör Piyanist - Eda533
KAÇAK & KAÇIK - Exo_Leeminho
İÇİMDEKİ KARANLIK - Sul-Fer
Farklı Hayatlar - KristalAtes21
Geçmişin Sanrısı - OmerGokgoz
♥kafama göre. #kafadan tayfa ♥ - mavi112merve
ASKER PABUCU YARIM! - thegrigandalf
KIRIK DÖKÜK. - Selin_Azra
YENİ DAMAT - issomebodytoyou
Deneme 1,2 - 1Brkcnr
Kirli Beyaz Kedi ☁ - SelisaForever
BUDUN - ppatates
Pıtırcık - hatice_demirel
GİZLİ GEÇİT - ceceykan
VAZGEÇ - ezgininmavisi
Sürpriz Gelin - chocolattiie
DENEY - asu_dee
DİK YOKUŞ ✈ - rumeysactk
ALMANYA'DA BİR TÜRK!! - yaprak_karsu
Karanlık - ucuncumeleknur
Aydınlığıma Hapsol - nurozcan2
KARANLIĞA MAHKUM - seda_kurtulus
SIRRIMA AŞIK OLUR MUSUN? - dumancemadrian
Sen Mi Geldin - zynpdr
Aley'ce - ecemyml
Bağımlı - tambirtrouble
YAŞAYAN SON ÖLÜLER "Zombi" -mehmet-123

Gizli - moonalyy

21 11 0
By wattyyorum

Kütüphanelerinizde olması gereken, harika okunulası bir hikaye. Kalemine ve emeğine sağlık. Okuyucun bol olsun! Muhabbetle...

-GİZLİ-

 Annesinin yapmış olduğu küçük keklerden birkaç tane atıştırıp odasına doğru yöneldi. Hiçbir şeyden habersiz yatağının üzerine çekilip laptopunu kucağına aldı. Bu her gün yaptığı şeylerden birisiydi. Bugün arkadaşı Malia evine gelecekti ve iki kız eğlenecekti. Her gün yaptığı şeylerin artık değişmesini isterken derin düşüncelere dalmıştı. Telefonunun zil sesi bu düşüncelerden ayrılmasına yardım etti. Tahmin ettiği gibi bu arkadaşı maliaydı. Mesajda yazanları dikkatlice okumuştu. Mesaj da bir işi çıktığını ve gelemeyeceği , daha sonra bunu af ettireceği yazıyordu. Clarke'ın sıkılmış canı daha da sıkılarak ofurdandı . Elindeki telefonu bir hışımla ileriye attı. Attığı yerin yatağının üstü olmasını bekliyordu ama telefon yuvarlanarak yatağın altına ilerledi. Clarke yataktan aşağı eğilerek telefonu eliyle aradı fakat telefonu bulamaması onu daha da sinirlendirdi. Yataktan aşağıya inip yatak örtüsünü kaldırdı. Telefonu buldu fakat yanında sade beyaz bir kağıt daha buldu. Yatağının altına daha önce bir kağıt koymadığını biliyordu. Telefonu yatağın üzerine kaldırıp katlanmış olan kağıdı açtı. Okuduktan sonra hızlı bir şekilde kafasını pencereye çevirdi, şüphelenmişti. Çünkü kağıtta " Daha dikkatli olmalısın. Bu senin yararına olabilir." Clarke kağıtta olanlara anlam verememiş olacak ki kağıdı yırtıp atmıştı. Bunu buraya kimin yazdığını merak ediyordu. Bu ürkütücü şakayı yapanı bulmalıydı.

 -"Her zaman yanındayım ve seni izliyorum..."

Continue Reading

You'll Also Like

241K 8.7K 39
Pencerenin kenarında tekerlekli sandalyede, ölmeyi bekleyen adama! Berdel olarak verilmiştim... Urfa'nın dar sokakları üstüne, üstüne gelirken savaşm...
117K 3.1K 43
Her şey mafya can'ın 5 yıl önce liseli adayı aşık olmasıyla başlamıştı. Can sadece miniğinin büyümesini bekliyordu... +18 yoktur!
37.1K 4.7K 17
Gülümsemeyi unutan bir çocuk...
304K 16.3K 47
aile kurgusudur klasik bir şey yazıyorum umarım beğenirsiniz