GEÇMİŞİN İHANETİ

By eslim145

175K 5.7K 578

Hayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zam... More

.......TANITIM.......
dogum günü süprizi
4. bölüm rüya
5. bölüm staj heyecanı
6. bölüm endişe
7. bölüm şok geçirme
8. bölüm benimle geleceksin
9. bölüm o adam
10. bölüm benim benim olmalıydı
11. bölüm doğum günü partisi
12.bölüm bay ukala
13. bölüm kötü gün
14 bölüm benimsin artık
15 bölüm büyük askin baslangici
16 bolum ihanet
17 bolum seni sevdigim icin utaniyorum
18 bolum buyuk yalanin sonu
19 bolum herseyin bir bedeli var
20 bolum sensiz yasmak olum bana
21 bolum gercekler acidir
22 bolum hersey askimiz icin
23 bolum hayatim bir yalanmis
24 bolum kavusmamiz neden bu kadar zor
25 bolum seni herseyden cok sevdim
28 Bölüm içimde yanan ateş
26 Bölüm ask cikmazim
27 Bölüm kalbimdeki sizi
→→→→DUYURU←←←←
•••••• MÜJDE ••••••
👉👉👉 DUYURU 👈👈👈
↪ DUYURU ↩

piknik

10.2K 304 4
By eslim145

bu bolumdede "melisa yagiz var"

Dünün verdigi yorgunlukla nasıl uyudugumu bilmiyordum . sabah güneşin yüzümü aydınlatmasıyla gözlerimi açamadım . yatagın gölge olan sol kısmına kafamı yastıga gömercesine soktum çünkü yorgundum kalkamak istemiyordum . biraz öyle düşüncelere hayallere dalarak tam uykuya dalaçakken tekrar bu sefer ,alarm sesiyle uyandım . saate baktım 7.00 daha erken ama yine maktım banyoya girdim küveti ılık suyla doldurum içine girdim köpük tozumu suya kattım çok güzel bir koku banyayu sararken gözlerimi dinlendirek kapattım biraz içinre kalıp ,duş aldıktan sonra çıktım .

kapının çalınmasıyla

-benim melisa kalktınmı diye merak ettim.

hayırdır işallah bu kız neden kapıyı çaldı normalde içeri pat diye girerdi . tekrar çalınca

-kalktım canım geliyorum .

-tamam o zaman ben kahvaltı hazırklamak için aşagıdayım bekliyrum

ses veremedim , sesi tuhaftı herrneyse aşagıda nasıl olsa öğrenirim ( regl dönemi galiba bundan ) olabilir. tamam bu diye siyah bir t shirt , birde gri kaprimi arak giyindim . sanki birşeyleri unuttum gibi ama ne? diye düşünürken merdivenlerden aşagı indigimde bizikilerin sorusuyla bir anda afalladım

-iyimisi ? dalgın gibisin....diye arda lafa girerek ve cevap bekler gibi suratıma baktı.

-şey ...be benmi...hiç açıkçası....dünün yorgunlugumu bilmiyorum , ama sanırım birşeyleri unuttum.....

sonra tekrar hafızamı zorladım . yok normalde unuttugum şeyleri hatırlamak istemem ama bu farklıydı sanki.....of diyerek ellerimi başımın arasına alarak durdum.

-dert etme nasıl olsa hatırlarsın. hem şimdi kahvaltını yap hatırlarsın dedi bana baktı . bir o kadar yorgun bir o kadar yorgun sesiyle ...

bende kendimi unutup melisaya baktım . anladım ( regl ) olmuş . diyerek ,rahatladım çünkü onların üzülmesi benide üzer durdum bir süre ona baktım . yemegiyle oynuyor yemiyordu, sanırım birazda karnı agrıyordu , ama ardadan utandıgı için ve diline düşmemek için kendini sıkıyordu. arda masadan kalktı . tv izlemek için salondaki üçlü koltuga uzandı bende .

-melisa ! regl mı ....?

-evet dercesine başını salladı.

bende mutfaga girdim , bir bardaga 5 kaşık şeker atıp yarım sıcak yarıda soguk su katıp karıştırıp melisaya uzattım ilk başta . igrenerek baktı ama sonra içti o odasına gitti .bende masayı toplayıp bir yandanda düşünürken .....ah salak kafam .tabikii intarnetten staj başvurumu alacaktım diyerek kendime kızıyodum , tabii dünün hazılık calışmalarıla uçup gimiş aklımdan. koşarak odama gittigimde ardanın sesini duyuyordum...

-yavaş ol arkandan atlı kovalamıyor diyerek güldü ..

adama geldiğimde bilgisayara okulumu bilgilerimi girdim . çok sevinçliydim çünkü çok çalışmıştım . istedigim yerde staj yapacaktım . ekrana baktım sevindim .stajım özel bir klinik deydi yani o kadar korktugum gibi olmadı hemen başlamak için kayıt tarihiine baktım oh daha vardı 5 gün hemde herneyse rahatladım .... kendimi yataga attım uzanırken kapının açılmasıyla dogruldum ardaydı şaşkın şaşkın bana baktı.

-kızım sana ne oldu ? paldır paldır koşyuyorsun ? .....diyerek baktı.

yüzümün gülümsemesiyle ona baktım..

-yoksa .... unuttugun şeyi buldunmu ? diyerek güldü

-evet diyerek kalkıp boynuna atladım .

-kızım tamam .peki neresi ? yakınmı ? vs....

-arda tamam sakin . anlatıcam .

tam lafa giricekken melisa çok sevindim. diyerek yanıma geldi birbirimize sarılıp güldük

-istedigin oldu . hatırladın .

-hadi be kızım birşeyi çok uzatıyorsun diyerek bana yastık attı .

-tamam be . özel bir klinik , buraya biraz uzak ama olsun arabayla yakın diyerek .güldüm

-kızlar bugün bütün gün gezmeye ne dersiniz ?

benle melisa birbirimize bakıp neden olmasın. hadi hazırlanamım dedim.

onlar odadan çıkar çıkmaz bende çok sevdiğim çiçekli elbisemi dolapdan alarak üzerimi degişdim .aynada kendime baktım . çok güzeldi biraz kısaydı ama olsun . saçlarımı düzleştirdim . babetlerimi giydim . güneş gözlügümü saçıma daktım . çantama alıp aşagı indim . indiğimde beni bekliyorlardı.

-hadi gidelim . arda peki bizi nereye götürüceksin.

dedigimde cevap vermedi . bizde arabaya dogru yürüyorduk .ama ben merak edip şansımı tekrar denedim ama ne yapim merak ettim

- arda tam olarak nereye gidiceğiz söylesene ....

sadece verdigi cevap '' süpriz '' arabayı arda kullanıyordu bende melisa arka koltuga oturmuştuk arda bize bakıp . sanra arabayı sürdü . bi ara telefonu çaldı konuştu . sonra tekrar arabı dikatli şekilde sürdü .başımı arabanın camına yazlayarak dışarı seyrediyordum . melisada telefonuyma ugraşıyordu . araba durunca indik . etrafımız yeşillik doluydu çok güzeldi az ilerde ormanlık vardı . etrafı seyredirken .

-arda bey istedikleriniz hazır buyrun ....

adama baktım takım elbiseli biriydi . uzun boylu orta yaşlarda biriydi . elinde bir kaç birşey vardı . adamı takip ettik . önümüze aynı şekilde 3 kişi daha geldi .

- kızlar piknik yapmaya ne dersiniz ?

çok sevindik biz gelmeden magallar yapılmıştı masalar kurulmuş sofra hazırdı . bizde biraz doştıkdan sonra denize bakan bir yerdeydik karşımızda deniz . otuduk yemek yedik . ve sona melis bize bakıp

-hadi çocuklar yedigimizi eritme zamanı diyerek bizi kaldırdı .

-ya kızım git başımdan hem ben kendimden memnunum dedi. siz gezin biraz ama fazla uzaklaşmayın

-hayır olmaz arda anca beraber kanca beraber hem gezmicekmiydik dedim

-of kızım tamam hadi gidelim.

hele şükür ardayı kaldırdık hem onun fikriydi . ormara dogru yokuş yukarı çıktık . etrafta kuş cıvıltıları rüzgarın ugultusu vardı çok güzeldi . etrafı dolaşa dolaşa geziyorduk birden gözüm yerdeki zambaklara takıldı reng reng zambaklar vardı çok güzellerdi bir tane kopardım elimde yürüyordum tam arkamı döndüm bizim kiler yoktu . şok oldum ''acaba nereye gittiler'' derken farkında olmadan kendimi tam ormanın içinde buldum . sanırım kay boldum tam olarak ne taraftan geldiğimi unuttum of salak kafam diye küfürler etmeye başladım . havada hafiften kararmaya başladı saatlerdir ormandayım bir türlü çıkamıyorum . çok da yorgundum dayanacak gücüm kalmadı. hala yürüyordum'' arda ardaaaaa ardaa of of melisa melisaaaa '' kimse yok ne yapıcam derken ayagımın çok agrıdıgını fark ettim . baktım ayagım kanıyordu '''Allah kahretsin!'' şimdi ne yapıcaktım . diyerek bir agacın altına oturmak zorunda kaldım . havada artık tam kararmaya başladı çok kormayada başladım . gecenin karanlık sesini duymayada başladım . derin bir nefes aldım verdim . kendimi sakinleştirdim . sonra telefonu alıp bizimkileri aramaya başladım ama imkansız şebeke çekmiyor ''Allah kahretsin '' diyerek telefonu attım .tabikii kırlıldı artık dayanamıyıp agladım . ayakları kendime çekip , başımı bacagıma katıp agmamaya devam ettim....

birden bir ses duydum . ayak sesleriydi hemde çok yakından geliyordu. ama ben kımıldayamadım vucudum uyuşmuştu . birden sesleri geldi durdum . dinlemeye başladım ''ama bunlar melisle arda degil '' diyerek oldugum yere daha çok kedimi gizleyerek, agzımıda kapayarak durdum .daha çok yaklaşmışlardı . etraf karanlıktı . korkudan ne yabacagımı bilmiyodum kımıldayamıyordum eger beni fark ederlerse kaçamazdım. çünkü uyudugumda uyuşmuştum .gözlerimi sımsıkı kahatmıştım içimden''''' ne olur ne olur burdan uzak.....''''' derken birinin kolumu tuttugunu anladım o sırada tam çıglık atıcakken biri eliyle agzımı kapattı . artık korkudan göz yaşlarımıda tutamadım , kalbim güm güm . atıyordu sanki yerinde fırlayacak gibi .

- hişşşşt....sakin ol dedi.. ve beni kolumdan tuttugu gibi kendine cevirdi cevirmesiye göz göze geldik.

artık ne yapacagımı bimiyordum çok korkuyordum . yüzümü ona döndügümde , tanımadıgım bir yüz vardı karşımda şaşkınlıkla ona bakıyordum . oda aynı şekilde bana bakıyordu .ama gözleri hariç yüzü net degildi . gözleride hafif görünüyordu . biden beni ayaga kaldırdı . güçlü biriydi galiba etrafımızda birkaç adam daha vardı onları görmüyrdum ama konuşmalardan anlamışdım .

birden ayagımın agrısıya tekar yere oturmuştum. ve daha çok ağlamaya başladım . ayagıma dokundugumda kanamışdı . bide çok ağrıyrdu . ben acılar içinde kıvranırken . ayagımda bir el hissettim . sonra bana baktgını gördüm . birden havada soguyunca donmayada başladım adam fartşki ceketini üstüme koydu . gözlerim istemsizce kapanınca ne kadar ugraşımsada kapanıyordu yavaş yavaş. ne kadarda zorlasamda gözlerim kapanıyordu sonra bir ses duydum

-çabuk arabayı buraya getirin .

adamın sesi çok sertdi .. sonra araba sesi geldi . birinin beni taşıdıgını hissettim ama daha dayanamıyıp gözlerim kapandı ondan sonrası muallak hatırlamıyorum .

Continue Reading

You'll Also Like

41.8K 4.1K 45
"Yani dudaklarımız çarpıştı diye şansım sana geçti?" dedi sorarcasına. "Evet öyle oldu." Birazdan siktir ibne deyip yumruğunu indirecek diye beklerke...
119K 10.2K 109
Asi ve Alaz Twitter üzerinden tanışırlar.
1.3M 56.4K 30
Kardeşi Mert için gittiği bir barda seçtiği bir adamdan hamile kalmayı planlayan Duru'nun tek amacı doğacak olan bebeğinin kardeşine nefes olmasıdır...
GİRYE By Nazz

Teen Fiction

60.8K 5.2K 8
"Oğluşum sonunda evin yolunu buldu." "Oğluşuna sahip çık, benim kızımın peşinde dolanıyor."