Utečenec smrti

By LukTrchly

2.2K 185 50

Buzz Richmond , úspešný právnik ,otec troch detí žije so svojou priateľkou Bonnie . Dva roky po incidente, kt... More

Shit happens
Aftermarth
Just another day i guess
Evenings routine
Million dollar question
Urge to deliver the message
Not a regular headache
Throwback
Mind games
Bad feeling
Love hurts
Creepy deerhunter
Woman in red
Only madman will understand
There are 3 of us
Begining
Lies
Random
Old mans thoughts

Eye for an eye...

114 10 2
By LukTrchly

Brooklyn, 14:00, škola

Od toho momentu , čo Jesse naposledy uvidel muža v kapucni prešli tri dni a obálka, ktorú mu zveril do rúk ešte stále ležala v jeho písacom stolíku . Jesse sa neodvážil a stále nenabral odvahu povedať to Buzzovi alebo Mame, každý z nich mal svoje problémy a on im nechcel pridať na dalších . Aspoň tak to povedal Brooklynovi v ten večer ,čo toho muža stretol . Brooklynovi to bolo jedno . " Je to tvoje rozhodnutie ,ako s tým naložíš.  A odvtedy sa o tom nebavili . Bol piatok . Posledný deň v škole a začínali jarné prázdniny.  Brooklyn sedel na biológii a rukou si podopieral hlavu . Perifériou videl , že Stacy a jej fanklub hlupaní sa naňho pozerajú a čosi si šepkajú. Tváril sa , že to nevidí a snažil sa sústrediť na to , čo profesorka hovorí . Zazvonilo a on sa ako v opare zodvihol , zobral si tašku a vyšiel prvý z triedy.
Bol akurát pri svojej skrinke , ked počul , že niekde za ním na chodbe sa približuje hluk . Opäť to ignoroval , no zrazu počul " Ja toho zmrda zabijem,pusť ma,počuješ ,uhni." Čo? , že by Mathew ? Otočil sa práve vtedy keď ho zasiahla rana päsťou do spánku , nestihol nijako zareagovať ked prišla ďalšia z druhej strany ,a ďalšia ,a ďalšia . Zosypal sa na zem ako kartový domček . V hlave mu zvonilo a videl na čierno . Tupá bolesť na obidvoch spánkoch mu do mozgu vysielala nepríjemné pulzy ,ktoré mu nedovolili sa spamätať .  Cítil len ,ako ho Mathewowe ruky chytajú za limec svetra a zdvíhajú do vzduchu . Pomaly sa mu rozostril obraz a pred sebou uvidel prasačiu tvár Mathewa Larsona. Malé oči mu sršali hnevom a líca mal červené. " Moje auto ty bastard" a celou silou mu vrazil kolenom do žalúdku . Brooklynovi vyrazilo dych a vypľul krv. " To si si všimol až teraz ? Ty kopa prasačieho loja?" Povedal s trpkých úsmevom .

"Ty malý..." Zavrčal Mathew a zarazil mu ďalšiu ranu . Brooklyn sa zosypal na zem na kolená a matne si uvedomoval jeho okolie .

Pozerajú sa. Všetci .

Celá chodba bola zaplnená žiakmi ,žiačkami. Všimol si ako Mathewowa partia kričala , nech mu poriadne naloží . Hučali , vypadávali zvieracie zvuky, povzbudzovali .

Brooklyn nemal najmenšiu šancu . V bitkách si vedel poradiť a nikdy sa nestratil , no tento krát ho surovo napadli od zadu. Nemal šancu reagovať. Mathew mal robustnú postavu , ťažké široké ramená a dlane ako bagrové lyžice. 

Celou silou mu uštedril kopanec do žalúdku . Dobre , tak teraz rozhodne poškodil nejaký orgán . Brooklyn z ťažka vypľul krv a zvieral sa v bolesti . V delíriu sa prevalil na chrbát a uvidel , že v rohu miestnosti stoja Curtis a Lenny. Na tvárach mali kamenný vyraz miešaný s previnilým a ruky spojené pred sebou . Aline nikde nevidel . Dobre , aspoň to nevidí .  Mathew niečo kričal , ale Brooklyn ho počul ako keby pod vodou , tlmene. Strácam vedomie . V posledných zábleskoch vedomia videl ako sa k nemu cez dav prediera nejaká postava , nemohol ju rozoznať , videnie mal celé rozmazané. V diaľke počul drsný mužský hlas a Aline . Niekto sa nad ním skláňal.  No to už  Brooklyna opustilo vedomie.

---------///---------

Bonnie,14:45
Autom sa rútili cez kolóny a razili si cestu do nemocnice . Bonnie zvierala operadlá sedačky a zápästia sa jej kropili potom. Kútikom oka pozrela na Buzza. Mal sústredený pohľad uprený na diaľnicu a nedala sa z neho vyčítať žiadna emócia . Ako to len ten chlap robí ?
Prosím nech je v poriadku , poprosila . Nebola veriaca . Naučila sa v živote spoliehať na svoju vlastnú pomoc a pomoc jej blízkych , no teraz úprimne dúfala , že tam hore niekto je a dáva veci do poriadku . Môj úbohý syn. Dnes po obede dostala zo školy telefonát . Bola ešte mokrá zo sprchy a celá v ručníku ked zdvihla telefón . " Haló?" . A vtedy sa to dozvedela . Jej syna brutálne zmlátili . Má tažké vnútorne poranenia , otras mozgu a zlomené zápästie .
Nikdy sa takto nebála . Len raz , a to umrel Eden . Nesmie prísť o ďalšieho Freymonta.  Opäť precitla na sedadle spolujazdca . Obzrela sa na zadné sedadlá a zbadala zdesené tváre svojich detí. Jesse sa pozeral na chrbát Buzzovej sedačky a malá Mary si kusala nechty , keď sa na mamu pozrela .

"Bude v poriadku , však mami ?" Nádej v jej hlase Bonnie vtlačila do očí slzy .

" Dúfam zlatíčko , dúfam."a po zvyšok cesty už nepovedala ani slovo .

Mathew Larson,
Sedel na pohovke vo svojej izbe . Troška som to prehnal. Nemal to dnes urobiť . Bolo to síce drahé auto, ale nechcel nikomu nikdy až takto ublížiť . Zvierali ho pocity viny . Pomaly zdvihol zrak na písací stôl kde bola roztvorená obálka , z ktorej trčali bankovky . Ale stálo to za to .

Continue Reading

You'll Also Like

Únos By A

Mystery / Thriller

72.8K 4K 47
*DOKONČENÉ* Najväčší úspech: #1 in Únos ! Anna Jons je ambiciózna, mladá a priateľská novinárka, ktorá rada pomáha ľuďom. Pochádza z vplyvnej...
179 8 3
Príbeh je podľa seriálu Prvých 100 ( The 100 ) Niektoré veci budu možno vymyslené niektoré veci tu možno ani nebudú .No dúfam že sa vám to bude páčiť...
4.4K 302 15
,,Nechápem ako som sa do nej mohol zamilovať. Ako som sa mohol zamilovať do ľudského dievčaťa. Už keď sme boli malí nás učili že sa to nemá robiť, že...
HANSEL AND GRETEL By Witch✨

Mystery / Thriller

2.7K 423 22
Mesto Phoenix zužujú letné horúčavy. Teploty sa vyšplhali do takých výšok, až v meste takmer úplne ustala násilná trestná činnosť. Na policajnej stan...