Sex with U

By jamiekaffa

178K 2.1K 87

The girls were looking for love The boys were looking for pleasure More

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
New Book!
26
27
28
29
30. The end
dankwoord

15

4.2K 61 2
By jamiekaffa

-pov jade-

Mij god, ik ben zo blij dat alles weer goed is tussen mij en samuel! Oke wat ik deed hoort niet maar ik weet ook niet wat me bezielde. Hoe dan ook, gister was zo gezellig met sam, we waren uit eten geweest en toen we terug kwamen gingen we bij mij thuis film kijken. Je mag drie keer raden waar dat mee eindigde.. Als het om zijn kunsten in bed gaat is hij echt ge-wel-dig als je t mij vraagt. Ik zal de details besparen. We wilde gister naar mijn huis gaan om hem aan mijn moeder voor te stellen maar ze was weer eens niet thuis. Ik ben me nu aan het voorbereiden voor school morgen, het is zo chil als je een opleiding volgt waarvoor je maar 1 x per week op school hoeft te zijn. Net als ik naar de tuin wil lopen wordt er aangebeld. Ik doe open en zie luna staan. "Wat heb jij met cameron geflikt?!" schreeuwt ze. "ik sta voor je niet zo schreeuwen, Het was niks  en is het jou vriendje? Nee dus donder op." antwoord ik. "We bespreken dit morgen op school wel om half 2 bij de fietsenstalling." zegt ze. "Deal, maar onthoud: ik maak je af." zeg ik en ik smijt de deur dicht. Dan loop ik naar boven en besluit jai te appen.

U: Yoo Jai!

U: Heb jij nog van dat xtc gebeuren?

Jai Wowor: Ja, hoezo?

U: ik heb een paar dagen terug het "vriendje" van luna gezoend en nu wilt ze het uit vechten ofzo. Ik wil wat scherper zijn als je snapt wat ik bedoel.

Jai Wowor: Oke dan, kom vanavond maar naar het parkje

U: Thank you broo❤

Jai Wowor: No problem, je weet dat ik het wel doe voor m'n zusje. Ik moet gaan zie je vanavond

U: Tot vanavond raar kind❤

*einde gesprek*

Ik ken jai echt al sinds ik 12 ben, de 1e klas dus en toen ik hoorde dat hij wat met luna had moest ze hier even van leren. Ik doe mijn telefoon weg en besluit wat huiswerk te maken. Als ik net begin wordt er weer aangebeld. Ik doe open en zie samuel staan. "Hey babe" zegt hij en hij geeft me een kus. "Hey babe." antwoord ik terug. Net als ik me om wil draaien om de deur dicht te doen slaat samuel op mijn kont en trekt een grijnzend gezicht. "Kap daar is mee!" zeg ik en ik probeer heel sirieus te kijken. "Nee, ik stop niet." antwoord hij en hij duwt me tegen de muur aan. "Niet nu ik moet huiswerk leren." Zucht ik. "Maar ik ben veel leuker dan huiswerk toch." antwoord hij en hij trekt een vragend gezicht. "We kunnen ook samen mijn "huiswerk" leren." zeg ik en ik werp hem een knipoog. Hij tilt me op en loopt naar boven. "Dus? Wat moet je leren?" vraagt hij als hij gaat zitten en me op schoot trekt. "Dit." zeg ik en ik geef hem mijn boek. "Oh, dus je moet de technieken van invlechten leren?" vraagt hij en ik knik. "Zou jij ook eens moeten doen." antwoord ik lachend. "Kan ik al." antwoord hij en hij werpt een glimlach. "Oh ja? Doe mijn haar dan maar." antwoord ik en ik ga op mijn bed zitten. Hij komt achter me zitten en begint mijn haar in te vlechten. "Wauw, dit is prachtig." zeg ik als hij mijn haar vast zet met een elastiekje. "Thanks babe." antwoord hij. Zullen we maar eens naar beneden gaan? Ik denk dat mijn moeder thuis is gekomen." Hij knikt en we lopen naar beneden. "Mam? Kun je even komen? Vraag ik als ik zie dat mijn moeder in de tuin is. Ze komt binnen en haar blik valt gelijk op samuel. "Dit is samuel, mijn vriendje." zeg ik tegen haar en ze kijkt me niet bepaald blij aan. "Hoi samuel ik ben janine (random naam), de moeder van jade. " Zegt ze en ze geeft hem een hand. "Hallo mevrouw, ik ben samuel." antwoord samuel. "Oh noem me maar gewoon janine hoor." antwoord mijn moeder en ze loopt naar de keuken. "Hoelang zijn jullie al samen?" vraagt ze als ze uit de keuken komt. "Anderhalve maand." antwoorden samuel en ik tegelijk. "Ach wat leuk!" antwoord ze gaat weer terug naar de tuin. "Ik loop even naar denise toe ik ben zo terug." zeg ik tegen samuel. "Tot zo babe." antwoord hij en hij pakt me vast en geeft me een kus. Ik loop naar buiten en loop richting het parkje waar jai en ik afgesproken hebben. Ja ik weet dat ik zei dat ik naar denise ging maar sam mag hier niks van weten. Als ik bij het parkje kom zie ik jai al staan. "Hé wowor!" schreeuw ik en jai draait zich om, "Oh hey." antwoord hij lachend en hij haalt het zakje tevoorschijn. "Hierzo." zegt hij en hij geeft me het zakje. "Bewaar het goed want dit is het laatste wat ik voor je heb deze maand ." zegt hij en ik knik. "Thank u jai jai." antwoord ik en ik sta op van het bankje waar we op waren gaan zitten "Ik moet weer gaan, heb nog wat andere mensen die op me wachten." antwoord hij geeft me een knuffel en een kus op mijn wang. Dan loop ik weer richting huis. "Zo dat is dan ook weer geregeld."

-----------------------------------------------------------

Hee allemaal, weer een nieuw hoofdstuk! Dit keer had ik wat meer inspiratie dus is het weer lekker lang. Ik wil misschien in het volgende hoofdstuk een Q&A doen dus als je vragen hebt over mij, het boek of aan de cast uit het verhaal, zet ze dan in de comments hier beneden! Vergeet niet een vote en/of comment achter te laten!! See u at the next chapter :).

X jamie

Continue Reading

You'll Also Like

34.5K 1.2K 62
*Sequel to Sycamore High - Road To The World League* After losing the Kalos League finals yet again, Ash feels terrible. Not only did he lose the fin...
7.3K 213 32
Juliet een meisje van 15 ziet het leven niet meer zitten. Totdat ze de bankzitters ontmoet. Ze helpen haar, maar dan ontdekt Raoul iets schokkends ov...
140K 7.9K 111
Imane hadt vroeger een heel moeilijk leven. Zij werd niet hoed behandelt door andere mensen. Zowel een groep jongen als een groep meisjes haatten haa...
8.5K 250 67
Maxime is een zangeres en woont in België. Ze ontmoet een groep jongens op de luchthaven. Ze voelt iets voor een jongen. Het enigste probleem is dat...