M.am uitat peste tot dar el nu mai era. L.am cautat timp de 20 de minute si apoi am renuntat. Am plecat acasa , gandindu.ma intruna la EL, la felul cum ne.am sarutat. Cand buzele noastre s.au atins am simtit un fior pe sira spinarii, am simtit electricitate prin tot corpul.
Am adormit tot cu gandul la el si l.am visat toata noaptea, dar, de data asta, nu ca un cosmar, ci ca un vis frumos.
Era ciudat, desi il stiam de cateva zile, simteam ca il
cunosc de un secol. Ma simteam de parca eu eram sufletul meu pereche si el al meu si noi eram destinati sa fim impreuna.
A doua zi, incepea scoala. Eram in clasa a 11 , cea mai grea si mai plictisitoare clasa dintre toate.
Mergeam pe coridor impreuna cu Becca si Alice.
Alice: si cum a fost la intalnire?
L: ooo sti tu, ca la o intalnire
Becca: si v.ati sarutat
L: ceee? Sigur ca nu zic eu rosiind.
Alice: hai sa mergem ca deja a sunat clopotelul
L: aaaa, fetelor, luatio voi inainte ca eu mi.am uitat cartea de chimie in dulap. Va ajung si eu din urma.
Becca: Bine, dar vezi sa nu intarzii. Sti ca profa de chimie e cam dusa si face urat cand intarzii.
L: da da
Mi.am luat cartea din dulap si am privit ceasul de pe perete.
La naiba intarziasem deja 3 minute.
Am trantit dulapul si am luato la fuga pe coridor.
Dintr.o data m.am izbit de cineva si am cazut amandoi.
El: aaa, scuze esti bine?
L: aaa cred ca da
Ma ajutat sa ma ridic si am ajuns fata in fata.
Atunci mi.am dat seama cine era. Jace. Baiat visurilor mele
L: heyy
J: buna
L: aa ce cauti tu aici?
J: Aici o sa invat de acum
L: aa super
J: da
L: trebuie sa plec ca deja am intarziat
Am plecat dar el ma prins de incheietura mainii
J: ne vedem la pranz?
L: sigur
Am continuat sa alerg pe hol pana la clasa.
Cand am ajuns trecusera deja 10 minute si profesoara sa enervat rau si ma pedepsit.
Dar nu.mi pasa.
Am intat singura in cantina dupa ce mi.am luat tava cu mancare. Le zarisem pe Becca si Alice facandu.mi cu mana.
M.am indreptat spre ele dar la o masa alaturata la vazut pe Jace. M.am dus si m.am asejat pe scaunul de langa el si am inceput sa vorbim.