Sehun kucağındaki küçük bedeni uyandırmamaya dikkat ederken yavaşça odasının açık kapısını ayağı ile ittirdi. Kapıyı sesli bir şekilde kapattıktan sonra endişeyle kucağındaki miniğe baktı. Luhan onun kolları arasında kıpırdanıp gözlerini açtı. Uykulu ve büyük gözleri ile Sehun'a bakarken Sehun gülümsedi ve dudağını bebeğinin yanağına sürttü.
"Uyu bebeğim."
Luhan zaten kapanmaya hazır olan gözlerini yumup ağzını şapırdattı. Sehun Luhan'ı yatağa yatırdı. Doğrulacağı sıra boynuna dolanan ince kol yüzünden eğilerek durmak zorunda kaldı. Luhan'ın bileğini tutup boynundan uzaklaştıracağı sıra Luhan diğer kolunuda boyuna doladı. Sehun en sonunda kibarlığı bırakıp boynuna ahtapot misali sarılan Luhan'ın kollarını ittirdi ve arkasını dönüp odanın ortasında duran bavula ilerledi.
Luhan'ın hazırladığı bavuldan pijamaları bulduktan sonra yatağa yaklaştı ve elindeki beyaz pijamaları yatağa bıraktı. Luhan'ın tişörtünü çıkartıp ona bakmamaya özen gösterirken pantolonun düğmesini açmakla uğraşıyordu. Zor açılan düğmeyi sertçe çekiştirirken gözleri ona oldukça lezzetli gözüken minik tepeciklere kaydı. Düğmeyi sonunda açabildiğinde kafasını iki yana sallayıp bakışlarını eski yerine odakladı. Fermuarı açıp, pantolonu bacaklardan yavaşça sıyırdı. Pijamayı eline aldıktan sonra bacaklarını aralayan Luhan'a kaşlarını çatarak baktı. Fazlasıyla sınırını zorluyordu. Parmak uçlarını Luhan'ın pürüzsüz bacak arasında gezdirdikten sonra alt dudağını yaladı. Bu çocuk neden bu kadar iştah açıcı görünüyordu?
İşaret ve orta parmağını birleştirerek, boxer üzerinden parmaklarını Luhan'ın deliğine bastırdı.
Luhan dudaklarını aralayıp ilahi bir tonda inledi.
"Aah~" Luhan'ın daha fazla aralanan bacaklarına bakıp kendini okşarken diğer elini Luhan'ın ayak bileğinden baldıra kadar okşayarak gezdiriyordu.
"Siktir...resmen onu izleyerek boşalacağım."
Sehun ayağa kalkıp, kemerini hızlıca çözüp pantolon ve boxerından kurtuldu. Luhan'ı daha fazla hissetmek için tişörtünü çıkardı. Yerdeki kemerini alıp sıkıca tutarken dudak kenarları kıvrılarak Luhan'a bakıyordu. Kemeri yavaşça Luhan'ın göğüs kafesinde gezdirdi. Sırıtması genişlerken daha sert vurabilmek için elini yukarı kaldırdı. Luhan'ın büzülen ıslak alt dudağına bakınca yutkundu. Bu kadar masum bir şekilde uyurken vurarak uyandırmak fazla aptalcaydı...ama içine girmek değildi.
Elindeki siyah kemeri yere bıraktı. Eskisine göre gülümsemesi hafifçe yamuklaşmıştı. Yatağa sessizce girmekle uğraşmamaştı çünkü zaten Luhan'ın uykusu çok ağırdı. Kolunu ince bele dolayıp ufak bedeni kendine çekerek bedenlerini birleştirdi.
Luhan'ın sıcak vücudu Sehun'un gövdesi ile buluştuğunda Sehun derince nefes aldı. Tek kolu ile sıkıca beli tutarken Luhan Sehun'un boynuna kedi gibi sokuldu.
"Imm..." Luhan uykusunda mırıldanırken Sehun yaklaşarak Luhan'ın dudak kenarlarını öptü. Kendi erkekliğini kavrayarak Luhan'ın kalça arasına sürttü.
"Siktir!" Aldığı zevkten dolayı kendini kasarken Luhan gerilerek yavaşça kendini arkaya doğru ittirdi. Sehun gözlerini büyüterek başını soktuğu deliğe baktı. Luhan az önce kendini ittirerek onu içine almıştı.
"Igg Hun!"
"Luhan?"
"Ahh~"
Sehun duyduğu sesler yüzünden yutkunup istemsizce kendini daha fazla ittirdi. Luhan'ın kapalı gözlerine bakıp alayla güldü.
"Uyurken ne tür rüyalar görüyor bu? Sapık geyik." dedi Luhan uyurken onun kalçasını okşayan Sehun.
İnce beli kavrayarak Luhan'ın arkasını tamamen kendine döndürdü. Luhan'ın omzuna öpücükler kondururken bir yandan da kendini dar deliğe ittiriyordu. Luhan ağzını şapırdattığında bu ilgisini çekmiş olacak ki sırıtarak işaret parmağını alt dudakta gezdirdi. Narince Luhan'ın yara izini okşarken parmağını yavaşça aralıklı dudaklardan içeri kaydırdı. Luhan sanki emzik emiyormuş gibi Sehun'un parmağını emerken Sehun oluşan görüntüyle gülümsedi. Luhan şapırtılı bir şekilde emmeye başladığında Sehun alt dudağını ısırdı. Parmağında gezinen dil yüzünden Luhan'ın içinde olan erkekliği daha fazla sertleşiyordu. Uyurken bile onu istemsizce tatmin eden Luhan'ın kalça kemiğini tutarak alt kısmına daha çok çekti. Uyandırmamak için yavaşça giriyorde ve bu onu daha çok çıldırtıyor gibiydi. Yaptığı yavaş hareketler Luhan'ı her zerresine kadar kolaylıkla hissettiriyordu.
Luhan'ın boynunu yavaşça emerken Luhan hafifçe kıpırdandı.
"Imm...Hun?" Gözlerini aralayıp, başını yavaşça arkaya çevirdi.
"Efendim bebeğim?" Sehun nefes nefese konuşurken parmaklarının tersiyle Luhan'ın yanağını okşadı. Luhan'ın fark etmemesi için kıpırdamıyordu.
"Niye uzaktasın?" Uykulu ve sevimli ses tonu ile konuşup kendini tamamen Sehun'a yapıştırdı.
"Aaahh-Sehun!" İçine tamamen giren erekte olmuş penisle çığlık atarken Sehun yüzünü buruşturdu. Kim demişti ki ona yaklaş diye?
"Ne var Luhan?" Sanki hiçbir şey olmamış gibi konuşurken kolunu Luhan'ın beline dolayıp hafifçe içinde hareket etti. Luhan tırnaklarını belindeki Sehun'un koluna geçirip derince nefesler aldı. Sehun'un bakışları Luhan'ın aralanan ve seslice nefes alıp veren dudaklarına kaydı.
"Bu şekilde uyandırılmak hoşuna gitti mi bebeğim?" Sehun alaylı bir ses tınısı ile konuşup kendini sertçe bastırdı.
"Uhh...Sehun uyuyordum! Bu tacize girer." Luhan sinirlice konuşunca Sehun kahkaha atar.
"Şaka yapıyorsun...gerçekten öyle mi?" Sehun kolunu çekip elini aşağı kaydırarak Luhan'ın bacağını okşadı.
"Rüyanda 'daha hızlı Sehun' diye bağırıyordun. Bende rüyanda benimle ilgili bu tür rüyalar görmeni istemiyorum. Sence dava açmalı mıyım Lu?" Sehun fısıldarken arada dudak aralarını Luhan'ın kulak memesine sürtüyordu. Luhan yutkunup bacağındaki Sehun'un elini tuttu.
"Sehun hapishaneye girer miyim?" Luhan başını yana çevirip dolu gözlerle Sehun'a baktı.
"Kesinlikle...Hatta böyle on, on beş yıl yatarsın." Sehun omuz silkip Luhan'a baktı. Luhan titreyen alt dudağını ısırıp hıçkırdığında Sehun tek kaşını kaldırdı.
"Dava etmemi istemezsin değil mi bambi?" Sehun tehditkâr bir şekilde gözlerini kıstı.
"Tamam söz veriyorum seninle birlikte olacağım. Lütfen beni dava etme!" Luhan yalvarıp doğruldu ve Sehun'un üstüne çıkıp altındaki erkekliği kavradı. Sehun kahkaha atıp Luhan'ın şekilli kalçasına vurdu.
"Aptal...sana bunu her söyleyenle birlikte olur musun?"
"Evet, beni dava etmemesi için yatardım."
"Yatardın demek ha?" Sehun sinirle konuşup penisini tutup Luhan'ın deliğine konumlandırdı ve ince beli tutarak aniden aşağı bastırarak penisine oturttu.
"Şimdi tekrar söyle bakalım..." Sehun dişleri arasından tıslayarak konuştuğunda Luhan alt dudağını dişledi.
"B-Bu hoşuma gitti." Sehun'un yapılı kollarını okşarken tamamen oturdu.
"Onlarla yatmama gerek yok ki. Para ile davayı kazanmama yardımcı olurdun...bende sana ödediğin fiyatı güzel bir şekilde öderdim." Luhan Sehun'un çenesine öpücük kondurarak konuşurken bir yandan kalçasını ileri geri oynatıyordu. Sehun Luhan'ın söylediği ve yaptığı şeylerin şokunu atlatamazken Luhan ellerini sert göğüse yerleştirdi. Sehun'a bakıp etkileyici bir gülümseme sundu. Penis içindeyken kalçalarını sağa sola oynattı.
"Hadi Hunnie! Becersene beni." Luhan dudaklarını büzüp homurdanırken mızmız çocuklar gibi zıpladı.
"Ahh...aahh!" Gözlerini yumup ağzını araladı. Arsız bir şekilde inleyip tırnaklarını ellerinin altındaki göğüse geçirdi.
"Siktir! Luhan..." Sehun karşısındaki görüntüye bakıp dişleri arasından tısladı.
O, fazla baştan çıkarıcıydı... Sehun daha fazla sertleşip Luhan'ın içinde kalmaktan korkuyordu.
"Niye sertçe yapmıyoruz?" Luhan dudaklarını büzüp gözlerini kırpıştırdı.
Sehun üstündeki Luhan'ın kollarını kızartacak kadar sıkı tuttu ve içinden çıkmamaya özen gösterek hızlıca altına aldı. Elini Luhan'ın başının yanına yerleştirdi.
"Yoksa sert mi olmamı istiyorsun bebeğim?" Sehun Luhan ile alay edercesine konuşurken parmaklarının tersiyle ürpertici bir şekilde Luhan'ın bedenini okşuyordu.
Luhan heyecandan titrek bir nefes alıp bacaklarını daha fazla araladı.
"İstiyorum!"
"Hadi canım! Hiç anlaşılmıyordu istediğin." Sehun Luhan'ın hevesli ifadesine bakıp kahkaha attı.
"İyi çık! Benim Jonginie'm seve seve-Iggh!" Luhan sonralara doğru Sehun'un omuzlarını sıkarak kendini kastı. Sehun sonuna kadar ittirdiği penisini çıkarıp uyarıda bulunmadan tekrardan derinliklere ittirdi. Luhan'a sinirle baktı. Beklediği görüntünün aksine bakıyordu.
Luhan ne durması için yalvarıyordu...ne de ağlıyordu. Derince nefesler alırken arada alt dudağını kemiriyordu.
"S-Sehun hyung, bu çok iyi!" Luhan heyecanla bağırıp tekrar kendini ittirdi.
"Hyung mu?" Sehun gözlerini büyüterek sordu.
"Imm...evet hyung dedim. Bu yanlış mı?" Luhan Sehun'un omuzlarını masaj yapar gibi okşarken sevimlice sordu.
"Luhan şuan altımdasın ve inliyorsun." Sehun imalı bir şekilde konuştuğunda Luhan gözlerini kırpıştırdı.
"Hayır, şuan inlemiyorum ki..."
"Öyle mi?" Sehun yan ağız sırıtarak ince beli tuttu.
"Öyle Seh-Ohh tanrım o şey çok sert!" Luhan duvarlarına çarpan Sehun'un erkekliği ile seslice inleyip gözlerini kapattı. Sehun ince beli tutup kendine çekerken bir yandan da tamamen zevk noktasını aramadan kendini ittiriyordu.
"Hyung daha fazla!"
"Sikeceğim şimdi Hyungunu!" Sehun sertçe kalçaya vurup Luhan'ın boynuna yöneldi. Luhan Sehun'a daha fazla yer açmak için kafasını diğer tarafa çevirip hevesle bekledi. Sehun Luhan'ın bu haline gülmek istese de karşısında lezzetli görüntüyle daha çok ilgileniyordu.
"Luhan..." Sehun boyuna dudaklarını sürtüp fısıldadığında Luhan cevap vermek yerine kendini içindeki erkekliğe bastırıyordu. Bir yandan da Sehun'un ensesindeki saçları çekiştiriyordu.
"Isırmayacak mısın Hunnie?" Luhan çekiştirdiği saçları serbest bırakıp narince enseyi okşarken sordu.
"Yah kıpırdamayı unutma!" Luhan içinde hareket etmeyi kesen penis yüzünden homurdanıp kalçalarını oynattı. Sehun Luhan'ın dediğini umursamadan onu izliyordu. Bir delikte olduğunu unutturacak kadar güzeldi...
"Oh Luhan!"
Luhan'ın eşsiz bir güzelliği vardı ama şuan deliği daha çok ilgisini çekiyordu... Hemde Luhan kendini Sehun'a ittirirken.
"Sehun?!" Luhan sinirle tırnaklarını Sehun'un elinin üstüne geçirdi.
"Vücudumu okşasana!"
Sehun, Luhan'ın sevimlice kaşlarını çatmasına bakıp gülümsedi. Luhan sinirlice aynı şekilde dururken Sehun ani bir hareketle kendini Luhan'ın içine itti.
"Imggh!"
Sehun Luhan'ın kalçasını avuçlayarak elinin içinde yoğurur gibi sıkarken kendini döndürerek ittiriyordu.
"Imm...bebeğim! İkinci tura ne dersin?"
"Tanrım! Sehun, daha boşalmadın bile! Doyumsuz şey..."
"Üzgünüm...Seni tadarken bile doyamıyorum. Bu doyumsuz olduğum için değil sana doyamadığım için güzelim."
Sehun Luhan'ın kalçasını okşarken Luhan üstündeki bedenin söyledikleri yüzünden suratını buruşturdu.
"Ne saçmalıyorsu-ahh! Aaah...ugg a-anladım!" Luhan içinde durmadan hareket eden sertlikleri çığlık atarcasına inledi.
Luhan altında kıvranırken Sehun daha hızlı bir şekilde kendini ittiriyordu. Luhan Sehun'un omuzlarını okşayıp bedenini ona ittirirken ince bir ses tonuyla bağırıyordu. Sehun, Luhan'ın çenesini emerken bir yandanda beline dolanan bacağı okşuyordu.
"Agg...h-haah!" Luhan gözlerini yumarak kafasını arkaya attı ve ilahi bir ses tonuyla inledi...Sehun Luhan'ın dudakları arasından kaçan iniltiye o kadar odaklanmıştı ki kapının açıldığını bile fark etmemişti.
"Siktir."
•
Luhan'ın inlemesini de medyaya atıp kaçayım dnsjaj