Összezàrva velük!? [Befejezet...

By Endzsi46

20.4K 1.5K 106

"-Be kell vallani jó kis segge van az asszonykànak!-vàgott pajzàn mosolyt és hàtsómat méregette. -Na vége a... More

0.Rész
1.Rész
2.Rész
3.Rész
4.Rész
5.Rész
6.Rész
7.Rész
9.Rész
10.Rész
11.Rész
12.Rész
13.Rész
14.Rész
15.Rész
16. Rész
17. Rész
18.
Írói megjegyzés

8.Rész

906 77 1
By Endzsi46

Nem mentem haza, egész éjjel csak a parton ültem és gondolkodtam.
Reggel van vasàrnap. Felkeltem a fa meletti helyemről. Lassan vissza felé sétàltam. Nem siettem el. A kis ösvény nem volt teljes homàlyban. Kisebb réseken àt sütött nap megvilàgítva a körülötte lévő területet. Mint egy mesében a madarak valósàgos koncertet adtak.
Hàzunk elött àltam. Megfordult fejemben hogy be se megyek, visszaszaladok a partra és az örökkévalósàgig halgatom a víz
morajlàsàt. De szép is lenne. Halkan kinyitom az ajtót. Beljebb megyek 7-en űlnek a nappaliban. Andy előre roskadva, meredt maga elé.
-Ha bàrmi is történik vele én nem tudom mit csinàlok.............
Szívem nagyot dobban. Félt?
Kicsit még vàrok, majd halk léptekkel beljebb megyek, megpróbàlok fel osonni szobàmba.
-Te nem vagy normàlis!-borul nyakamba Olivia, majd fülembe suttogja. -Andy egész éjjel utànad jàrta az utcàkat.
Nem birtam rà nézni az említettre.
Két erős kart éreztem dereksm körül. Ezer és ezer pillangó kergetőzött belsőmben.
Fel emelte kezével àllamat.
-Soha, de soha többé ne merj így elmenni!-szorítàsa erősödött, tekintetem elveszett szürkéd kék szemeiben.
Ekuncogtam magam.
-Mert ha igen akkor beveted kritikusan halàlos csajozós dumàdat? Fusson ki merre làt!!
Minddnki majd meg pukkadt a nevetéstől a szobàban. Szigorúan nézett ràm, de làttam ajkain mebújó mosolyt. Biztos vagyok benne hogy nem azért van az ott mert most égettem be inkàbb az emlék miatt amikor alatta feküdtem.
Utoljàra még kellemesen megszorított majd àt adta a pàlyàt a többieknek.
Jinxx, Jake, Chris, Roz, Livi és Maya egyszerre öleltek àt(fujtottak meg)
-Anyuci ugye ez utàn is kapunk sütit?-kérdezte Jinxx.
''Enyhén'' tarkón vàgtam majd biztosítottam a felől hogy tovàbbra is tartom a helyem mint mindenes hàzi cseléd.
-Khm......Khm.-eleresztettek
Ash àlt elöttem szomorú megbànó arcal.
-Sajnàlom.
-Semmi baj.
Közelebb léptem, puszit nyomtam arcàra, ő is viszonozta majd ölelgettük egymàst.
-Na azért màn.......-morgolódott féltékeny Maya, a meg Andy.
-Oké, oké mindjàrt vissza adom a völegényt!-nevettem fel.-Na de neked mi bajod Rómeo?
Andy dühösen dobogott ki a szobàbol. Mi tagadàs hasunkat fogtuk a röhögéstől.
*
*
*
Este van màr megint. Tàskàm holnalra készen,8 óra. A fiúk szokàs szerint koncerten. A lànyok is velük mentek.
Hmm de rég is voltam màr buliban. Gyoran felöltöztem, indultam, a többiek úgyis csak reggelre esnek haza. Taxit hívtam, egy nagy hàz elött tetettem ki magam. A zene dübörgött bàr még koràn volt.
Hajnali egy körül jàrhatott az idő elegem lett a hangzavarból, kicsit becsípve hívtam taxit.
Otthon az ajtó elött àlva jöttem rà hogy elveszítettem a kulcsomat. Na csodàs. Nézzük csak a földszi ten van egy màsik
ajtó viszont azt id bezàrtam. Felettem nyitva ablakom. Hàt akkor màsszunk.

Helló!
A tegnapi esemény mentes rész miatt próbàltsm gyors lenni.
Puszi ENCSI♡

Continue Reading

You'll Also Like

89.1K 2.7K 84
"I don't get it," she says softly. "Why would you choose someone like me? There are so many out there who could give you what you truly deserve."
268K 1.8K 34
I do bxb smuts of the members with each others and i don't do MxF in this story⚠️ REQUESTS CLOSED The ships i write are: •2min (mostly) •Minchan (l...
34.4K 1.2K 15
𝗜𝗡 𝗪𝗛𝗜𝗖𝗛! ✧ 。⁺ ˚࿐ cherry garcia meets her only worthy competitor and he doesn't take her seriously. ❝𝗖𝗢𝗨𝗟𝗗 𝗬𝗢𝗨 𝗔𝗧 𝗟𝗘𝗔𝗦𝗧 𝗟𝗢𝗢...
418K 20.8K 125
Riven Dixon, the youngest of the Dixon brothers, the half brother of Merle and Daryl dixon was a troubled young teen with lots of anger in his body...