My Friend is Vampire
Ep 8
Sooyoung sampai di depan mesin air , dia memasukkan duit syiling dan menekan air coffee , tiba² dia terdengar org batuk berdekatan mesin air itu . Sooyoung segera melihat ke arah suara itu . Org itu duduk behampiran dengan mesin air dan memakai sweater hitam , sooyoung segera mendekati org itu . " ermm annyeong *tegur sooyoung* . Org itu memandang sooyoung , sooyoung terkejut apabila melihat s.coups dngan muka yg pucat , " ehh s.coups kau buat apa dekat sini? Kenapa muka kau pucat? . "Ermm entah lhaa *jawab s.coups sambil terbatuk* . " kau demam ke? *tanya sooyoung sambil duduk di sebelah s.coups dan memegang dahi nya . " weyhh panas lhaa badan kau, kenapa kau tak bagitahu kawan kau yg kau demam? . "Aku taknak menyusahkan diorang , lagi² kai dia nak sangat jumpa bomi , aku taknak sebab aku semua tak jadi pergi jumpa bomi nanti kesian kai. *jawab s.coups sambil memeluk badan nya* . "Hrmm dah lhaa jom jumpa doctor panas sangat bandan kau ni *kata sooyoung sambil menarik tangan s.coups untuk pergi untuk berjumpa doctor* . Mereka menunggu giliran untuk berjumpa doctor , beberapa minit kemudian sooyoung dan s.coups masuk ke dalam bilik doctor untuk memeriksa keadaan s.coups .
Balik part
Tak lama kemudian sooyoung dan s.coups keluar , selepas siap menggambil ubat sooyoung terus menhantar s.coup pulang "dah lhaa jum aku hantar kau balik aku takut kau pesan pulak dekat sini . "Habis diorang macam mana ? *jawab s.coups* . "Dah³ jum aku hantar *jawab sooyoung sambil menarik tangan s.coups* . Sooyoung menahan teksi Yg berhampiran dengan nya . Mereka masuk ke dalam teksi itu dan terus pulang .
Rumah Part
Beberapa minit kemuadian nereka sampai di rumah . Sooyoung bertanya kepada s.coups . "Mana kunci rumah? Jangan cakap kau tak bawak . " ermm jap , nah *memasukkan tangan nya ke dalam poket dan memberikan kunci kepada sooyoung* . Sooyoung membuka pintu dan masuk ke dalam rumah dikuti s.coups . S.coups terus masuk ke bilik dan terus baring di katil nya , sooyoung pula pergu ke dapur dan mengambilkan air mineral . Dia mengeluarkan ubat yg diberi oleh doctor tadi . Sooyoung membawa ubat dan air ke bilik s.coups . " s.coups bangun² makan ubat . S.coups yg terdengar suara sooyoung terus terbangun , dia duduk di hadapan sooyoung . s.coups terus mengambil ubat dan memasukkan ubat ke dalam mulut nya sooyoung terus menghulurkan air mineral ke s.coups . Selesai makan ubat sooyiung terus berkata " ubat dengan air aku letak dengan sini , nanti kau haus tak payah nak jalan pergi dapur lagi dah . "Owh ~ gomawo *kata s.coups sambil tersenyum* . "Hrmm dah lha kau rehat lhaa dulu aku nak balik dah ni , "hrmm okayhh *jawab s.coups dan terus melelapkan matanya* . Sooyoung duduk di sebelah tempat s.coups tidur dan menggusap rambut s.coups sambil tersenyum , selepas itu sooyoung bangun dan membuka pintu untuk pulang ke rumah . Selesai kunci pintu sooyoung terus memusingkan badan nya tiba² handphone nya berdering " (Hey!) Tender love
Tender love baby (Give it to me)
Tender love
Tender love baby *Hp berdering* . Sooyoung mengangkat pangilan itu . "Weyhh kau dekat mana? * soal yuri di dalam telefon * . " aku depan rumah otw balik rumah kenapa ? *jawab sooyoung* . "Tadi kau pergi mana? puas kitorang cari kau . " tadi aku hantar s.coups jumpa doctor sebab dia demam , aku bawak dekat hospital tuw jugak *jawab sooyoung* . "S.coups demam ke? Dia dekat mana sekarang? . " aku dah hantar dia dekat rumah dah dia tengah berehat , ermm dah lhaa aku nak balik ni byee annyeong . "Ermm yealhaa bye annyeong *jawab yuri* . "S.coups dekat demam ke? Sekarang dia dekat mana? *soal kai* . "Yaw s.coups deman , sekarang dua dekat rumah sooyoung hantar tadi . "Ermm kenapa dia tak bagiahu korang yg dia demam? *soal yoona* . "Entah lhaa , patut lha dia senyap je tadi *jawab baek* . "Hrmm baik korang balik sekarang tengok keadaan s.coups macam mana *kata taeyoen* . "Ermm okayhh lhaa byee annyeonghaseyo *kata sehun* . "Weyhh kenapa s.coups tak bagitahu yg dia demam? *tanya kai kepada kawan² nya* . " entah lhaa , dah lhaa pali²*jawab baek* . Mereka berlima pulang ke rumah dengan segera . Sampai sahaja dirumah mereka terus pergi ke bilik s.coups . Mark yg sampai terdahulu di depan bilik s.coups terus memulas tombol pintu dan menolaknya dengan perlahan , mereka semua masuk dan melihat s.coups yg sedang baring di atas katil nya , V memegang dahi s.coups dan berkata "panas lhaa badan dia*kata V sambil memegang dahi s.coups* . "Hmm dah lhaa jum keluar biarkan dia berehat *kata mark* . Mereka semua keluar kecuali kai masih duduk di sebelah s.coups . Sehun yg mahu keluar menoleh ke belakang dan terlihat kai yg masih duduk di sebelah s.coups . "Kai ~ kau tak keluar ke? *tanya sehun* . "Hrmm ~ aku keluar nanti , korang keluar lhaa dulu *kata kai tanpa menoleh ke arah sehun* . Lalu sehun menutup pintu dengan pelahan . Kai melihat s.coups yg sedang nyenyak tidur , dia mengambil ubat yg tu atas meja dan melihat ubat itu , terdapat nama s.coups di ubat itu , " pakk ! *tiba² air mineral di atas meja itu jatuh* . S.coups yg terdengar bunyi terus terbangun dan menoleh ke arah kai . Kai yg ternampak s.coups memandang nya terus berkata " S.coups... sorry kalau aku ganggu kau tidur . " owhh takpe² , mcm mana keadaan bomi ? Okayh? *tanya s.coups* . "Keadaan dia okayhh je . "Bila dia boleh keluar? *tanya s.coups* . " hrmm entah lhaa aku pun taktahu mungkin 2 or 3 hari lagi , ermm s.coups . "Nae ~ *jawab dengan ringkas* . "Kenapa kau tak bagitahu yg kau demam? . "Aku taknak menyusahkan korang semua , lagi² kau nak sangat jumpa bomi , aku taknak sebab aku korang tak jadi pergi hospital , dah lha pekara dah lepas jangan fikirkan lagi *jawab s.coups sambil tersenyum * . " hrmm sorry okayhh , next time kau sakit kau kena bagitahy kitorang k ? . "Hhaha okayhh alright *jawab s.coups sambil menepuk bahu kai* . "Haha k lhaa aku keluar dulu , berehat lhaa dulu . "Ermm okayhh *jawab s.coups sambil menarik selimutnya .
School Part
Tepat pukul 7:00 a.m. Baekhyun berjalan untuk pergi ke sekolah , dia pergi ke sekolah awal kerana hari ini hari bertugas membersihkan kelas nya , baekhyun berjalan masuk ke sekolah dengan perlahan sambil membaca buku novel , sampai sahaja di kelas baekhyun terus meletakkan buku dan beg nya di kerusi , baek menyusun kerusi dan meja yg berselerak , setelag siap baek terus duduk di kerusi nya dan menyambung baca buku novel itu . Beberapa minit kemudian dia terdengar bunyi di dalan almari , baekhyun dengan segera menoleh ke arah almari itu "Woii sape tu ! *kata baek dengan hairan* tetapi tiada siapa pun yg memberi respons ketika baek bertanya , lalu baek terus menyambung baca buku , selepas itu bunyi itu terdengar lagi sekali , "sape pulak tuw ! Main² pulak *kata baek dengan marah* . baekhyun dengan segera bangun dan pergi di depan almari itu dia membuka dan "Warghh! .....
Bersambung
Sorry For Typo Okayh
Thanks Read My FF ^^