MY MEMORY

By nabilanathasha

448 18 1

Watak-watak my memory Luhan EXO sbg luhan (Boyfriend jihyo tetapi hilang ingatan menyebabkan dy tidak kenal j... More

♥MY M₤M◎Ry♥

448 18 1
By nabilanathasha

Kisah ini mengesahkan tentang satu pasang bercinta yang bahagia.Tetapi pada suatu hari pasangan lelaki itu telah ditimpa kemalangan,menyebabkan lelaki itu hilang ingatan.Ini menberi peluang kepada ibubapa lelaki itu untuk memisahkan mereka..

Di hospital

Luhan:Aku dekat mana ni?kau siapa?

Ibu luhan:ini mak sayang.doktar kata kau hilang ingatan.

Luhan:Aq x kenal kau.

Bapa luhan:Kau jadi begini kerana perempuan x guna tu.

Luhan:siapa?

Bapa luhan:Kau x perlu tahu

Knook..ada orang mengetuk
pintu.

Jessica:Sayang u ok.I dengar u hilang ingatan ,you x kenal i ke.

Ibu luhan: Sabar jess luhan ok je kita boleh pulih kan dia semula untuk mengigati kita semula.

Luhan:Siapa kau,kenapa kau panggil aq sayang?

Jessica:You x kenal i ,untuk pengetahuan u,kita bakal tunang 1 bulan lgi tau.

Luhan:apa?

Tiba2 ibu luhan menarik jessica keluar

Ibu luhan:kenpa jess kata jess dan luhan akan bertunang lagi 1 bulan.

Jessica: Mak ni la peluang.yang baik untuk jauhkan luhan dari  perempuan tu.selain tu boleh jess jadi menantu ibu,seperti ibu impikan dulu sebelum semua dirosakkan oleh perempuan tu.

Ibu luhan:Betul juga tu jess.Jess ni memang brilliant.

Jessica:Tenggok la bakal menantu siapa.
Ketawa bersama- sama.

Continue Reading

You'll Also Like

4.8M 109K 58
Kerana satu insiden yang tidak di ingini telah menjadikan mereka sepasang suami isteri. Bukan atas kemahuan diri, bukan atas kerelaan hati. Safa Saf...
101K 5K 45
Ian Fayyaz 🤍 Nyla Yazmin Hanya satu kesilapan yang besar dia lakukan dalam hidupnya yang mengubah keseluruhan hidupnya selama dua tahun. Hilang semu...
18.2K 3.2K 54
[Pemenang Emerald Award 2020 • Kategori ADVENTURE] [Pemenang Amazing Books Award 2020 • Kategori ACTION] Lama dahulu, satu eksperimen telah dijalanka...
1.7M 13.7K 11
<2nd Novel> Highest Ranking- #1inAction(23/2/2021) [Completed] Known as Healing Love. "Di saat awak tahu siapa diri saya yang sebenarnya, yo...