Searching For The Direction #...

By Only_The_Brave

142K 10K 2.3K

Nora en Amelia zijn al een hele lange tijd fan van 1 tv programma Searching For The Celebrity. Elk jaar doe... More

Searching For The Direction
*~ P R O L O O G ~*
*~ O N E ~*
*~ T W O ~*
*~ T H R E E ~*
*~ F O U R ~*
*~ FIVE ~*
*~ S I X ~*
*~ S E V E N ~*
*~ E I G H T ~*
*~ N I N E ~*
*~ T E N ~*
*~ E L E V E N ~*
*~ T W E L V E ~*
*~ T H I R T E E N ~*
*~ F O U R T E E N ~*
*~ F I F T E E N ~*
*~ S I X T E E N ~*
*~ S E V E N T E E N ~*
*~ E I G H T E E N ~*
*~ N I N E T E E N ~*
*~ T W E N T Y ~*
*~ T W E N T Y O N E ~*
*~ T W E N T Y T W O ~*
*~ T W E N T Y T H R E E ~*
*~ T W E N T Y F O U R ~*
Update
*~ T W E N T Y F I V E ~*
*~ T W E N T Y S I X ~*
*~ T W E N T Y S E V E N ~*
*~ T W E N T Y E I G H T ~*
*~ T W E N T Y N I N E ~*
*~ T H I R T Y ~*
*~ T H I R T Y O N E ~*
*~ T H I R T Y T W O ~*
*~ T H I R T Y T H R E E ~*
*~ T H I R T Y F O U R ~*
*~ T H I R T Y F I V E ~*
*~ T H I R T Y S I X ~*
*~ T H I R T Y S E V E N ~*
*~ T H I R T Y E I G H T~*
*~ T H I R T Y N I N E ~*
*~ F O U R T Y ~*
*~ F O U R T Y O N E ~*
*~ F O U R T Y T W O ~*
*~ F O U R T Y T H R E E ~*
*~ F O U R T Y F O U R ~*
*~ F O U R T Y F I V E ~*
*~ F O U R T Y S I X ~*
*~ F O U R T Y S E V E N ~*
*~ F O U R T Y E I G H T ~*
*~ F O U R T Y N I N E ~*
*~ F I F T Y ~*
*~ F I F T Y O N E ~*
*~ F I F T Y T W O ~*
*~ F I F T Y T H R E E ~*
*~ F I F T Y F O U R ~*
*~ F I F T Y S I X ~*
*~ F I F T Y S E V E N ~*
*~ F I F T Y E I G H T ~*
*~ F I F T Y N I N E ~*
*~ S I X T Y ~*
*~ S I X T Y O N E ~*
*~ S I X T Y T W O ~*
*~ S I X T Y T H R E E ~*
*~ S I X T Y F O U R ~*
*~ S I X T Y F I V E ~*
*~ S I X T Y S I X ~*
*~ S I X T Y S E V E N ~*
*~ S I X T Y E I G H T ~*
*~ S I X T Y N I N E ~*
*~ S E V E N T Y ~*

*~ F I F T Y F I V E ~*

1K 90 26
By Only_The_Brave

*~Amelia~*

We zaten bij Liam op de kamer. Ik zat op een stoel en de rest zat op Liam's bed.

"Oke we gaan even een voorstel rondje doen" zei Liam en een meisje begon vrolijk te beginnen.

"Oke, ik ben Olivia en ik kom uit team Niall, maar Liam is altijd al mijn favoriet geweest" zei ze en ik rolde mijn ogen.

"Oke ik ben Wendy en zat al in team Liam en Amelia ken ik nog" zei ze en ik gaf haar een glimlach en zwaaide.

"Ik ben Xander en kom uit team Harry" zei hij en ik zag Liam hem wat strenger aankijken.

"Ik ben Amelia en kom uit team Louis" zei ik en iedereen knikte.

"Oke, wij zijn samen met team Harry de enige groep die nog 4 leden heeft, de rest nog maar drie dus we moeten sterk blijven en geen relaties in de weg laten komen" zei Liam en hij keek Xander aan. Strange.

"Ik wilde weg lopen maar werd tegen gehouden.

"Zijn we al klaar?" Vroeg Liam.

"Ja" zei ik.

"Als Liam zegt van niet dan zijn we nog niet klaar, wat moeten we toch met haar" zei Olivia en het laatste zei ze tegen Wendy.

"Cool" zei ik en ik liep de kamer uit en wreef met mijn handen in mijn ogen en liep naar beneden.

"Alles goed?" Hoorde ik Xander zeggen die uit de kamer kwam rennen.

"Ja gewoon.. Ja alles gaat goed" zei ik en hij gaf mij nog een glimlach voordat hij weg liep. Ik liep naar beneden naar de bank en plofte neer. Ik zag Nora naast mij komen zitten.

"Heb jij ook zo'n vreselijk team?" Zei ik met een zucht.

"Van wat ik tot nu toe meekrijg, ja." Zei ze en ze gooide haar benen op de bank.

"Jouw leider is tenminste niet je ex of wat het dan ook is wat onze relatie nu nog is." Mompelde ik en Nora aaide over mijn arm.

"Ik denk dat hij het nu echt heeft verziekt.." Zei ze en ik knikte.

"Het toch allemaal beter zo." Zei ik totdat ik erachter kwam dat Nora helemaal niet weet wat er is gebeurd. Alleen dat het uit is.

"Hoezo?" Vroeg ze en ik keek op.

"Nee niks. Gewoon." Zei ik snel en ik probeerde te liegen maar ik wist dat Nora mij door had.

"Zeg het nou gewoon. Je kan me alles zeggen." Zei Nora en ze sloeg haar arm over mij heen. Ik wilde mijn mond open doen voordat ik Wendy hoorde.

"Amelia, kom je? We willen een groepsfoto maken." Zei ze en ik stond snel op en liep achter Wendy aan.

"Dankje" zei ik en ze keek me aan met een opgetrokken wenkbrauw.

"Hoezo?" Vroeg ze.

"Drama" zei ik en ze knikte.

"Ik snap je, ik had een vriend en ja, veel drama" zei ze met een klein lachje.

"Hoezo?" Vroeg ik.

"Ik vertel het als jij het ook vertelt" zei ze en ik dacht na maar ik vertrouwde haar dus ik knikte.

"Mijn vriend van 2 jaar steunde mij niet genoeg. Hij wist hoe grootte droom het was voor mij om one Direction te ontmoeten maar ik moest kiezen tussen deze wedstrijd en hem. Bijna had ik hem gekozen maar mijn vriendinnen lieten mij zien hoe dom ik zou zijn als ik deze kans had opgegeven, en ze hadden gelijk" zei ze en ik legde mijn arm over haar schouder.

"Je hebt de goede keuze gemaakt" zei ik en ze lachte zachtjes.

"Nu jij" zei ze en voor de deur waar we zo een foto moesten maken gingen wij zitten.

"Ik en Liam hadden een relatie" zei ik en ze wilde dat ik door ging.

"Wat, is dat niet bijzonder?" Vroeg ik en ze moest zachtjes lachen.

"Dat wist ongeveer iedereen hier al" zei ze en mijn ogen werden groot.

"Serieus?" Vroeg ik en ze knikte.

"Naja het blijkt dat ik niet goed in relaties ben want ik verpeste het steeds. Het was überhaupt mijn eerste echte relatie en ja ik ben geen persoon voor relaties" zei ik lachend en Wendy knikte lachend.

We werden naar binnen geroepen en we liepen samen naar binnen. Ik zag de andere al staan en wij gingen erbij staan.

"Ah daar zijn jullie, oke dan kunnen we beginnen. Eerst doen we een shoot met z'n alle en daarna alleen en alleen met de captain" zei de fotograaf en ik zag Liam even snel naar mij kijken.

Ik en Wendy stonden aan de buiten kant en we deden pose voor pose voordat we samen met Liam moesten poseren.

"Amelia" riep de fotograaf en ik liep er naar toe.

"Oke Liam, sla je arm over haar heen" zei hij en hij deed het en ik begon zachtjes te lachen naar de camera zodat we sneller klaar zouden zijn en ik in mijn bed kom gaan liggen.

"Ja super" zei de fotograaf en ik wilde weg lopen maar voelde nog snel dat Liam zijn hand op mijn billen sloeg. Ik weet niet wat voor geluid er uit mijn mond kwam maar iedereen keek naar ons en ik keek maar Liam die met een glimlach op zijn gezicht naar voren keek. Ik liep, met waarschijnlijk hele rode wangen, naar binnen en liep meteen mijn kamer in.

"Amelia!" Hoorde ik Louis binnen stormen.

"Wat is er?" Vroeg ik met mijn gezicht in mijn kussen.

"Hoe gaat het?" Vroeg hij en hij kwam naast mij neer ploffen.

"Slecht" zei ik en Louis moest zachtjes lachen.

"Het is niet grappig Louis! Hij sloeg op mijn bottom" zei ik en Louis moest nu harder lachen.

"Wat nu weer?" Vroeg ik en ik keek naar Louis.

"Ik kan het hem niet kwalijk nemen, je hebt een goede 'bottom'" zei hij en ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.

"Louiiiss" zei ik en ik stopte mijn gezicht weer in mijn kussens.

"Ik ga wel weer" zei hij nog steeds lachend. Ik hoorde de deur dicht slaan en zuchtte totdat ik de deur weer open hoorde gaan.

"Louis ga weg" zei ik maar ik zag dit keer Nora op het bed springen.

"Wat is er?" Vroeg ik en ik deed mijn ogen weer dicht.

"Nou mevrouw, jij gaat mij vertellen wat er aan de hand is tussen jou en Liam" zei ze en ze ging met haar hand over mijn haar.

"Nora, ik wil slapen, kan dit niet een andere keer?" Vroeg ik en Nora zuchtte.

"Nee, want je zit ermee" zei ze.

"Nora ik wil er niet over praten" zei ik en ik voelde tranen in mijn ogen komen.

"Amy" zei Nora zachtjes.

"Het is stom en ik wil het vergeten" zei ik met een trillende stem.

Ik hoorde Nora zuchtte en ze aaide mij nog een keer over mijn hoofd voordat ze van het bed af stapte en de deur achter haar dicht deed. Ik liet de tranen over mijn wangen lopen en viel in slaap.

_____________________

HEEEEEEEEY EVERYBODY!

Ik haat school

Ik heb echt teveel te doen in een week, ik denk dat ik gestresst ben mensen XD.

Hallo Jessie, ik wil even zeggen, sorry dat je wss weer niet de eerste bent die dit hoofdstuk heeft geliked, zowel dan krijg je morgen een blaadje van mij want ik ben te arm om een cadeau te kopen hehehehe

Sorry

Dat moest ik even zeggen XD

ALL DAY I DREAM ABOUT SHHH WITH YOUU

OKE

SORRY

Nu kunnen jullie weer een vraag beantwoorden.

Als jullie willen

Favo old school tv serie

Mijne 1000000% shin chan OMG dat programma was life 🙌🙌

Ja oke hehe

Doeggg

Xx

Continue Reading

You'll Also Like

47.3K 793 20
kruip in de huid van Allison een tienermeisje die gekidnapt word door Jason en zijn maffia vrienden... Gaat ze ontsnappen? of niet? Misschien verkoch...
59.8K 2.1K 33
Vrachtpiloot en handelaar Jayden Aktar botst tijdens een bezoek aan een van zijn favoriete ruimtestations tegen de exotische en uitbundige Emma op. A...
14K 1.6K 96
Emily wordt wakker in het mysterieuze dorp Mystic Valley en kan zich niets meer herinneren. Al snel blijkt het meer dan een normaal dorp. De vijftig...
322K 10.7K 46
Zijn ogen blikten naar beneden. 'Sh*t, je bent zo sexy', gromde hij. Hij pakte mijn heupen vast en drukte me op het bed. Hij ging snel tussen mijn be...