✔️MULTIDE: ARYA VE HANDENIN GIYDIKLERI✔️
✖️İSTİYENLER MULTIDEKİ ŞARKIYIDA BÖLÜMÜ OKURKEN DİNLİYEBİLİR -YOKLUĞUNDA (LEYLA THE BAND) -✖️
-HATIRLATMA-
"Yıllardır görmek istediğim manzaraydı bu" diyince daha sıkı sarıldım ona. O benim Herşeyimdi o benim KANATSIZ MELEĞIM'di..
Babam: "Arya Kızım sana söylemek istediğim bir kaç şey daha var. Benim bir tane oğlum var. Annesi onu daha 2 yaşındayken bırakıp gitti. Nerde olduğunu bilmiyoruz yani. Ve o benimle yaşıyor.. Senin için sorun olur mu? Y-Yani şey-"
"Yok sorun olmaz.. Yani ben babasız büyüdüm oda Annesiz.. zor olmuştur." dedim. Aslında ona 'bana babalık yapmadın ama ona yapmışsın cok süper ya' demek istesemde diyemedim.. Daha yeni kavuştum ona. Tekrar onu kaybederim diye korkuyorum galiba..
'oooo gençler ben Allahtan başka hiç birşeyden korkmuyorum diyen Arya Tükenmez hanım az önce kaybetmekten korkuyorum dedi'
İç ses seni bi sikerim sonra yine sikerim. Anladın mı??
'Neyle sikecen anlatsana bi??'
Tövbe Tövbe ağzımı açtırtma benim şimdi.
'hıhı cok korktum..'
Seninle uğraşamicağım.
Babam "senin için uygun mu Arya?" dediğinde göt gibi kaldım? amına koyim ben iç sesime laf yetiştircem derken Baba mı dinlemedim..
"Hı ne?" dedim. Evet çok kibar bir kızım.
"Kızım diyorumki bugün seni alsam oğlumla tanıştırsam?" dedi.
"Ha tamam ya sorun yok ama Hazal'da benimle gelebilir mi?" dedim.
"Tabiki gelsin." dedi babamda.
Sadece kafamı olumlu anlamda salladım ve koltuğa kendimi attım. Evet attım. Ne bekliyordunuz? Nazikce oturcağımı felan mı? Hahahahshhahdjdjdkdk. Tamam yeter bukadar. Ben ve nazik olmak? çok ilginç..
Ben böyle mal mal düşünürken Hazal yanıma geldi ve heycanla konuşmaya başladı:
"Ay Arya abla ne giysek acaba?? Ya sen benimle bir odaya gelseneeee" diye cırladı resmen. Hayır anlamıyorum sanki düğüne gidicez amk.
"Ya Hazar ablacım ben ne güzel oturuyorum ya sen git sec kıyafetini ben şort tişort kombini yaparım öyle giderim işte." dedim umursamaz bir tavırla.
"Ya Arya ablaaa. Sen galibaa Babanıı dinlemediiin lüks bir restoran'aaa gidiceeez dediiii" diye cırlamaya devam etti. dayanamadım ve elimle ağzını kapattım.
'Hadi canım? Bizde başka bir yerinle kapattın sandık.'
Oha iç ses yuh iç ses fesat iç ses.
'Hıhı öyle öyle'
İç sesime gözlerimi devirdim (nasıl oluyor bilmiyorum) ve Hazala
"Kızım KULAK bu KULAK" dedim.
"Ya abla kusura bakma heycanlandım" dedi yüzü asık bir şekilde. Dayanamadım ve
"Of tamam hadi cıkalım odana" dedim.
Heycanla ellerini cırptı ve yukarıya cıktık.
Ben evde yokken Annemle alışverişe cıkmışlar ve bir ton elbise almışlar. Sanki giyen var amk.
Odasına cıktığımızda direk kendimi Hazalın yatağına attım. Hazar dolabın karşısında birşeyler yapıyordu. Tam 20 dakkika sonra. -evet saydım- Elinde siyah bir tulum, beyaz bir gömlek ve siyah kısa ve dar olan bir etek tutuyordu.
"Hayırdır?"
"Arya abla yarın bunları giyiceğiz. Bak sen bu etekle gömelği giyiceksin bende bu tulumu. Nasıl beğendin mi?" dedi. ona uzaylı görmüş masum köylü bakışı attım. Ne? tamam kısa şortlar giyiyor olabilirim ama Etek.! Etek! Etek ya?!?! bildiğimiz ETEK!?
"Bak yavrum ilk önce bana ABLA DEMEYI KES. ve sonrasında BEN ETEK GIYMEYI SEVMEM." dedim. tamam tamam demedim. resmen bağırdım.
"Ya tamam ARYA ozaman bi DENE lütfen" dedi Arya ve Dene'ye baskı yaparak. onu kırmadım ve kendi odama gidip bana verdiği siyah dar eteği ve gömleği giydim. gömleğin eteklerini eteğimin içine soktum ve kollarını bileklerime kadar katladım. Tamam etek giyinmeyi sevmiyor olabilirim. Ama oraya hiç özenmeden gidip kendimi rezil edecek halim yok.. E hazaldan kurtuluş olmadığını anlayınca beyaz bir topuklu ayakkabı sectim ve ayağıma gecirdim. (GIYINDIKLERI MULTIDE- SADECE BOYNUNDAKI KOLYE YOK-) Aynanın karşısına gecip bi kendime baktım aslında fena olmamıştım ama etek cok kısaydı ben hayatta bununla rahat edemezdim amk. hemen gidip DÜZ olan saclarımı biraz daha düzleştirdim ve eyeliner-rimel-ruj üclüsünü sürdüm. Sonra ise aşaya indim. Hazal annemle birşeyler konuşuyordu onların yanına gittiğimde annemin ağzından bir OHA kaçtı. Ee kimin annesi -gözlüklü emoji 😎-.
"HAZAL CABUK BANA BU ETEĞİ ARYAYA NASIL GIYDIRMEYI BAŞARDIĞINI ANLAT!! BEN 20 SENEDIR UĞRAŞIYORUM AMA HIC IKNA EDEMEDIM!!" dedi annem bağırarak. bu dediklerinden sonra istemsizce gözlerimi devirdim.
"meslek sırrı birtanem" dedi Hazal anneme.
"Ya he he ondan he he ben sıkıldım biraz daha beklersem gitmicem amk bu ne ya gidip üstümüde değiştircem birazdan yani yeter artık giydiğime giyiceğime pişman ettiniz amina koyim. of ne akşam'mış be. Dur ağlıyasım geldi. neyse geri gitti. ayh bak yine sıkıldım. Pasta yok mu pasta canım cektii. AĞAĞAĞA PASTAAA istioyruu-" diyicekken annem terligini götüme fırlattı. Ah pardon popma firlattı yani. cok nazik bir kızım biliyorum biliyorum .s .s
"Arya canım kızım BIRAZ DAHA KONUŞURSAN O TERLİĞİ ATMAKLA KALMAM GÖTÜNE SOKARIM ANLADIN MI BENI?????" diyince ben bi korktum ben bi sustum.
TAM 10 DAKKIKA SONRA!!! dışardan korna sesi geldi.Hazal'la dışarıya cıktık ve karşımızda duran arabayla bir şok gecirdik. Karşımızda range rover evoque duruyor lan. boru değil bu. neyse arabaya atladık. -evet binmedik atladik -.- -
"Çok güzel olmuşsunuz kızlar" dedi babam her ne kadar 'eyvallah moruk' demek istesemde sadece sagol diyip geciştirdim. Yaklaşık 20 dakkikalık bir yolculuktan sonra lüks bir restorana gelmiştik. Içeriye girdiğimizde herkese iğrenerek baktım. Ne?? Bence benim cafe'm daha tatlı. hıh.
12 kişilik bir masanın önünde durduk. nerden biliyorsun diye sorarsanız..saydım ajsjs.
Babam: "Bir kac kişi'de bize katılcak hepsi sizin yaşlarınızda sorun olmaz demi?" dedi.
Hande ve ben hayır anlamında başımızı salladık ve yan yana masanın en köşesine oturduk. yani sandalyeye oturduk. bunuda söylettiniz bana ya helal olsun size..
lan ben bugün ne cok bekletildim ya. Tam 10 dakkika sonra kapıdan 9 kişilik bir grup girdi ve bize doğru gelmeye başladılar. umursadım mı? nope. 6 erkek 3 kızlardı.
Babam: "İşte geldiler" dedi ve hepsinle selamlaştı. Hande ayağa kalkınca bende gözlerimi devirdim ve ayağa kalktım. Abi ben eve misafir gelince evden kacan insanım benden böyle nazik olmami beklemeyin.
Içlerinden biri elini uzatarak: "Selam. Ben Metin sende benim mehşur ablam olmalısın" dedi gülerek.
Bende: "Ya ne demezsin.. bende Arya" dedim ve uzattiği elini sıktım. Sonra metin hepsini bir bir tanıtmaya başladı.
"Bu yanımda duran kişi Mert benim en iyi arkadaşım. Onun yanındaki Mertin kuzeni Buğra. Onun yanındakı kız ise Ela. Elanın sağındaki kız Melis arkasındakı kız ise Şule. Şulenin sağındakı Emir solundaki Oğuz. Ve son olarak en arkadaki ise Soner."
hepsinle tabikide teker teker selamlaşmadım mal'mısınız. hepsine sadece gülümsedim ve "Bende Arya" dedim. Hepimiz sandalyelere oturduk ve garsonların masaya yemekleri servis etmelerini izledik. Evet işsiziz biz garsonları izliyoruz..
Babam: "Arya okumanı istiyorum" diyince ben bir şok gecirdim. Hande'de bim. tmm sustum vurmayın.
Tek kaşımı kaldirarak : "Ben Cafe'de calışmaktan memnunum aslında" dedim.
"Tamam cafede patronsun zaten hep orda bulunmana gerek yok. Ama bence okula devam etsen annende mutlu olur." dedi babam.
Aslında bi yönden haklıydı. Evde canım sıkılıyor genelikle. Ve artık cafe'de calışmaktan bıktım..
"Annenle konuştum ben Arya. Eğer sen istersen seni Handeyi ve en iyi arkadaşın olan Ayperiyi bizim okula yazdırcam. Metin ve arkadaşları ile aynı sınıfta olucaksınız ben herşeyi ayarladım sadece senin evet demeni bekliyoruz." diye devam ettirdi.
Handeye baktım sonra Ayperiyi düşündüm. Iş yerine okuyabilirdi. Aslında süper olurdu. Olumlu anlamda kafamı salayinca babam gülümsedi ve yemeklerimizi yemeye başladık. Arada metin bana bakıyordu ve gülüyordu. Anlaşılan bu cocuk beni deli edicekti.. Yemeklerimiz bittiğinde hepimiz arabalara dağıldık. Evin önünde araba durunca babama döndüm ve: "Iyi geceler" dedim tam arabadan inicekken babam: "Kızım dur Hazal sende dur. Yarın okula başlıyorsunuz şöför sizi alıcak okul saat 8'de başlıyor. Okula kıyafetlerle gidebilirsiniz yani okul serbest. ve okul bizim. sana iyi davranmiyanları rahatca dövebilirsin." dedi ve güldü sonra "ve gelin bakalım buraya canım kızlarım" diyip bize sarıldı ve öptü. Hande'ye dönüp "Sende benim kızımsın. Sakın bana teşekkür etmeye felan kalkma. Sizi çok seviyorum hadi iyi geceler" dedi bizde gülümsiyerek arabadan indik. Babam biz eve girene kadar bekledi. Eve girince anneme neler oldugunu anlattık tabiki ben anlatmadım hande anlattı. Onlar konuşurken odama cıktım ve sıcak bir duş aldım. Pijamalarımı giyinip kendimi yattağa attım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
✖️4 VOTE OLUNCA HEMEN BÖLÜM YAZMAYA BAŞALADIM 😀 YAZIM HATALARI VARSA KUSURA BAKMAYIN TAM 2 SAATTIR BU BÖLÜMÜ YAZIYORUM VE SAAT ŞUANDA 03:20. HERŞEY YAVAŞ YAVAŞ OTURMAYA BAŞLIYOR. ARTIK BU KITAB İLE DAHA COK İLGİLENMEYE BAŞLADIM. LÜTFEN VOTE VERMEYI UNUTMAYIN. LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEĞĞĞĞN. HEPİNİZİ COK SEVIYORUM 💛 4 VOTE GELİRSE YB YAZMAYA BAŞLICAĞIM. HERKESE IYI GECELER 🙋🙋✖️ -M.-